Kadınların çoğu konusu neden hep erkekler?

Yok erkekler neden şöyle yok erkekler hep öyle. Muhabbetlerinin çoğu bu.

Sosyal medyaya giriyorum yok erkek dedigin boyle olacak yok prenses erkek falan filan. Hicbir erkek bu kadar kadin dedigin soyle olacak boyle olacak demiyor, yapsa linclenir ustune ihlal yer. Kadinlar masallah tek derdi bu herhalde.

Kadınların çoğu konusu neden hep erkekler?
Cevapla