Erkekler neden bu kadar kadın odaklılar?

hani her haltlarını ölçerken, başarı, yakışıklık, para vs hep kadın odaklılar. paran varsa her kadın senindir gibi. zenginliğe bile karşı cins odağında bakıyorlar sanki. Ya da bilmyom bana öyle geliyor. Ama mesela ben gelirim arttıkca, başarım arttıkca, bireysel gücüm arttıkca erkeklerden tiksinmeye başladım. yaklaşanı tekmeliyorum. Hayatıma girerse bir şeyleri eksilir gibi geliyor.

Güncellemeler
+1 yıl
detayı okursanız, biz tam tersiyiz bencd
Erkekler neden bu kadar kadın odaklılar?
Cevapla