14 yaşındaydım onunla tanıştığımda. Babam iş için başka bir şehre gitmişti o zamanlar köyde hayvanlık yapıyorduk ama maddi durumlarimiz iyi değildi köyde annem, dedem ve ben kalıyorduk. O zamanlar hayat daha yavaştı, duygular daha saf... neyse. Bir yıl boyunca beraberdik. Ben okuyordum o çalışıyordu. Köyde gizli gizli buluşurduk caminin yanındaki küçük parkta el ele tutuşurduk sarılırdik sürekli anımı ve burnumu öperdi hep bana güzel gülüşlüm derdi dişlerimi begenmezdim gülmem diye zorla güldürürdü beni Köyde market yoktu ilçe uzaktaydı Arada bir küçük bir araba gelirdi, tencere vs satardı demir karşılığı ama Bir gün bana oradan bir bileklik almıştı Uzun süre kolumdan hiç çıkarmadım ama sonrasında kayboldu bulamadım onu Sonra babamın işi kesinleşti, şehre taşındık. Onun telefonu yoktu, benim de doğru düzgün imkânım… Gitmeden önce ağlayarak sarıldık Bana söz vermişti “Seni bulacağım, çalışacağım, iş sahibi olacağım ve yanına geleceğim.” O gün ona inanmıştım.
Şehre yerleştikten sonra 2 yıl sonra filan onu çok aradım Köylerin Facebook sayfalarında itiraf sayfalarında aradım sordum sosyal medyada ismini arattım yoktu Instagram’da, Facebook’ta… yoktu Ama başka bir köye taşındıklarını öğrendim ve izini tamamen kaybettim ve Zamanla pes ettim ve artık unuttup hayatıma devam ettim hayatıma birileri girdi ama hani anne baba nasılsa o da öyleydi unutamadım kalbimde kaldı bazen aklıma gelirdi ağlardım.
Şimdi 25 yaşındayım. Bir hafta önce kuzenimin düğünü için tekrar köye döndüm o da gelir diye düşündüm ve gelmiş Elindeki eski bir kesikten tanıdım hatta yemek dagitiminda dayanamadım, yanına gidip sordum Evet oydu en kötüsü Evlenmişti Eşi hamileydi. Ayaküstü konuştuk. “Beni hatırladın mı?” dedim. Numaramı aldı. Bir süre sonra bir petrolün konumunu attı. Arabayla oraya gittim. Arabadan iner inmez bana sarıldı. Hiçbir şey söylemeden ağlamaya başladı. Ben de ağladım. Hani lunaparkta yükseğe çıkarsın da bir an miden boşluğa düşer ya… Aynı his. Ellerim buz gibiydi.
“Neden evlendin? Bana söz vermiştin.” dedim. O da beni aradığını, bulamadığını, sonunda pes ettiğini söyledi. Ailesinin zoruyla evlendiğini anlattı. Geçmişi konuştuk. Oturup çocuklar gibi ağladık geçmişi konuştuk artık ikimiz de unutmaliyiz dedim adına mutlu oldum dedim. O sırada annem mesaj attı “Benzin aldın mı?” diye. “Aldım, geliyorum.” diye cevap verdim. Kalkmam gerektiğini söyledim. Son kez sarıldık ve beni son kez anımdan öptü ve bana "Allah bana acı çektirsin ama sana çektirmesin dedi hep sana dua ettim hayallerini gerçekleştir diye attığın her adımda pamuklar olsun attığın adımlar canını acitmasin" dedi sonrasında son kez yine sarıldım telefonunu aldım telefon numaramı sildim sonra kendimden sildim o son görüşüm oldu ve ondan söz istedim kendi üstüme yemin ettirdim eşini sev çocuğunu sev diye onları Hərzaman koru ve beni unut dedim yemin etti aynı şekilde o da ettirdi bana hayatına birini al ve mutlu ol en çok sen hak ediyorsun dedi yemin ettim bende. şu an evdeyim ve meyhaneler şarkısını açtım meyhaneler sen içtikçe içen ben diye ağlıyorum ve onu çok özledim keske böyle olmasaydı diyorum keşke babam iş için gitmeseydi diyorum ama gitmeseydi hayatımız düzene girmezdi diyorum manşere kaldık sadece.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Okurken içim burkuldu, çok tanıdık bir sızı bu anlattığın 💔
Çocukluk aşkı bambaşka olur, hele senin hikâyen tertemiz ve yarım kalmış bir masal gibi. Onu yeniden görmen, üstelik evlenmiş ve baba olacak halde, kalbini darmadağın etmesi çok normal. Bu acı “abartı” değil, yaşın kaç olursa olsun ilk aşkın yasını tutuyorsun.
Şu an yaptığın şey tam bir yas süreci aslında. Ağlaman, şarkı açıp içini dökmen, keşke’lerle boğuşman… Hepsi çok insanca 🥺 Bu duyguları bastırmaya çalışma, ağla, yaz, istersen ona asla göndermeyeceğin bir mektup yaz. İçinde kalmasın.
Orada çok kıymetli bir şey yapmışsın. İkiniz de birbirinizi özgür bırakmışsınız. Sen ondan eşini ve çocuğunu sevmesini istemişsin, o da senden kendine yeni bir hayat kurmanı. Yani siz zaten birbirinize olan sevginizi “fedakârlığa” dönüştürmüşsünüz. Bu sevgi bitmedi, sadece şekil değiştirdi. O artık senin hayatında bir “anı” ve içindeki saf yanın bir parçası 🌱
Bu acı tamamen yok olmayacak belki ama keskinliği azalacak. Zamanla o günü düşündüğünde kalbinde hem burukluk hem minnet olacak. "İyi ki böyle bir şey yaşamışım" diyebileceksin. Şu anki halinse çok normal, acele iyileşmeye çalışma.
Kendine iyi gelen küçük şeyler eklemeye başla. Yürüyüş yap, günce tut, sevdiğin diziyi aç, güvendiğin biriyle bu hikâyeyi konuş. Duygularını paylaşmak çok iyi gelir. İçine atarsan ağırlaşır 🍃
Bir gün biri gelecek, ne o çocukluk aşkının yerini almak için ne de onu silmek için. Senin bugün olduğun halini, yaralarınla beraber sevecek. O zaman anlayacaksın ki geçmişin hiç boşa gitmemiş. Sende sevme kapasitesi büyütmüş 💫
Şu an sadece kendine sarılman lazım. "O zaman elimden gelen buydu, şimdi de elimden gelen bu" deyip kendine merhamet göster. O bileklik kayboldu ama senin kalbindeki o sevgi kaybolmadı. O sevgi artık kendine de aksın. Buna çok ihtiyacın var ❤️🩹
Unutma, manşete kalmış olabilirsiniz ama bazı hikâyeler kalpte sürer. Sonu birlikte olmak olmayabilir ama değeri azalmaz. Şu an canın çok yanıyor, geçmez sanıyorsun. Geçecek… İz kalacak ama seni güçlendiren bir iz olacak 🌙✨
:) bende öyle düşünüyorum hep dedim bak ölmemiş en çok ölmesinden korktum evlendiğine ilk kızdım sonra mutlu oldum biliyor musun? Hep derdi ben artık tarımcılık yapmak istemiyorum diye şimdi çok güzel bir iş sahibi olmuş tesisat işinde çalışıyor kendini geliştirmiş hep kalbimde olucak o hayatıma birini alicam o da kalbimde olucak ama onun yeri çok ayrı olucak inşallah başka bir zamanda beraber oluruz
Onun yaşadığını, iyi olduğunu bilmek bile içini biraz rahatlatmış belli ki 🥺💫 Hep korktuğun “ölmesi”ymiş, bu yüzden evlenmesine ilk kızman da çok anlaşılır ama sonra mutlu olman… Kalbin o kadar temiz ki 🌸 Onun kendini geliştirmiş, iyi bir iş sahibi olmuş olması, aslında verdiği sözün bir parçasını tuttuğunu bile gösteriyor. Belki seni bulamadı ama “adam olacağım” demiş, olmuş. Bu da o eski sevginin boşa gitmediğini gösteriyor bence 💛
“Hayatıma birini alacağım ama onun yeri ayrı olacak” demen çok olgun bir cümle. İlk aşklar zaten tamamen silinmez, iz kalır. Önemli olan, o izi bugünü zehirleyen bir gölge değil, içini ısıtan bir anıya çevirebilmen. Sen buna çok yakınsın aslında 🍃
“Başka bir zamanda beraber oluruz” kısmına gelince… Bazen insanın kalbi “belki bir gün” diyerek avunmak ister. Ama o artık bir eş ve baba olacak. O ihtimali ne kadar canlı tutarsan, kendi yolunu bulman o kadar zorlaşır canım 💔 Onu kalbinde güzel bir yere koy; ama kendine de şu hakkı ver: “Benim de yepyeni, tertemiz bir hikâyem olsun.” Hem de bu sefer yarım kalmasın inşallah 🤍✨
Peki aklını karıştırdım mi? Onun evli ya insanlar öyle yazmış yorumlarda evli olduğunu bilmiyordum ki