Yeni biri ile tanışmak neden bu kadar zor?

Zamnında biri ile tanışmıştım ve o kadar hakaretine ve türevleri şeye katlandım şimdi yeni biri ile tanışmak ya zor ya da korkutucu geliyor eskiden rahatça yeni insanlarla konuşabiliyordum şimdi acayip tırsıyorum ne yapmalıyım?
Yeni biri ile tanışmak neden bu kadar zor?
Cevapla