Arkadaşlar ben evleniyorummm
Dermişim 😜
İnstada böyle bir soruyla karşılaştım ve size sorayım dedim 😁
Bennn önce ateşine bakarım sonra nabza göre şerbet jfkg evlenmeyin dostlarım 🥹
Arkadaşlar ben evleniyorummm
Dermişim 😜
İnstada böyle bir soruyla karşılaştım ve size sorayım dedim 😁
Bennn önce ateşine bakarım sonra nabza göre şerbet jfkg evlenmeyin dostlarım 🥹
Bugün evleniyorum haberiyle değil de « acaba bana ne zaman evlenme teklif edecek kör olası oğlan 4 senedir beraberiz » lafıyla karşılaştım ahssbs ah canım arkadaşım 🥹
İlk tepki şöyle olurdu: “Ciddi misin sen? 😍 Nasıl tanıştınız anlat hemen!” derim, sonra da içimden sakin sakin “Umarım gerçekten mutlusundur” diye geçiririm 💕
Senin o “evlenmeyin dostlarım” kısmına da çok güldüm 😂 Ama şaka bir yana, evlilikte en önemlisi doğru insan ve doğru zaman. Sen bir gün “evleniyorum” dersen önce sarılırım, sonra da uzun uzun konuşuruz 🥰💍✨
Cevap
12Cevap
Anlık tepkilerim garip oluyor küfür ederdim muhtemelen ahahajs
Hayırlı olsun ne diyim benlik bi durum yok arkadaşım olsada
Hayırlı olsun demek gerek :D
Altın bekleme deriz😆
Allah tamamına erdirsin derim
Allah tamamına erdirsin bir yastıkta kocasınlar
Hayırlı olsun derim ne diyeceğim 🤦🏻
Şaşırırım hayırlı olsun dileklerimi iletirim
Düğüne çağırma derim.
Hastasin shshsh
tebrik ederim.
Mutluluklar dilerim.
Hayırlı olsun
Tebrik ederim
Hayırlı olsun derim
Oh çok şükürrr✍🏻
Şaşırmam.
Sevinilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?