Kadınların tek umrunda olan dış görünüşken neden özgüven falan zırvalıyorlar?

Ben tipsizim hiç kız arkadaşım olmadı ve 32 yaşındayım. Özgüven falan zırvalıyorlar da kadınların tek umrunda olan dış görünüş. Konuşmalarını duyuyorsun metroda bi çocuk gördüm taş , Berk yakışıklı , Metin çirkin. Dış görünüşten başka hiçbirşeyden bahsettiklerine şahit olmadım. Ama forumlarda sosyal medyada iyilik meleği kesiliyorlar. Tipe bakıyorsunuz işte uzatmayın.

Kadınların tek umrunda olan dış görünüşken neden özgüven falan zırvalıyorlar?
Cevapla