2 Kardeşimi şikayet ettim diye babam bana uzaklaştırma istedi ne yapmalıyım?

Arkadaşlar lütfen yardımcı olun ailem ve kardeşlerim tarafından yillardir hep haksızlığa uğruyorum. Ablamla bir erkek kardeşim bana durup dururken mesaj atıp rahatsız ettiler tehdit hakaret iftira ve şantajda bulundular. Onlardan sikayetci oldum diye babam bana uzaklaştırma istedi evinde durdum diye kurallari ihlal ediyorum diye karakola bildirdi polisler gelip beni kapıdan aldı 2. Gün de eve gittiğimde kapinin kilidini giriş kısmını degistirmis nasıl intikam alabilirim hiçbir kardesimin umrunda değil seviniyorlar şimdi adım gibi eminim ve hiçbiri beni aramıyor sormuyor nerdesin diye nasıl intikam alabilirim hepsinden çok zoruma gidiyor günlerdir ağlıyorum hic demiyorlar kış soğuk bu kız nereye gider başına birsey gelirmi umurlarında bile değil böyle aile düşman başına bile vermesin Allah. Kalbim ağrıyor stresten üzüntüden boş yorumlar yapacaklar yazmasın lütfen
2 Kardeşimi şikayet ettim diye babam bana uzaklaştırma istedi ne yapmalıyım?
Cevapla