Merhaba dün babam bana çok ağır küfür etti sebebi ise şimdi ben Cuma günü kendi adıma eve Tivibu uydu başvurusu yaptım sonra Cumartesi sabah eve geldiler Tivibu uydu kurulumunu yapmak için ama babam izin vermedi kurmadılar babam çalışan adama benim oğlum istedi ben istemedim kurmayın dedi sonra babam adamların yanında bana küfür etti or***u çocuğu sen niye gidip Tivibu uydu İstiyorsun dedi bana sonra bana senin ağzına sııııarım dedi. Sonra adamlar gitti adamlar gittikten sonra da babam yine bana küfür etti or***u çocuğu dedi sonra telefonunu yüzüme fırlatıp çabuk Tivibu yu iptal et dedi sonra aradım iptal ettirdim ama Babam hala bana sinirli 2 gündür benimle konuşmuyor sürekli bana sinirli sinirli bakıyor birde anneme de dünden beri o çakala yemek verme diyor yani bir şeyde yapmadım altı üstü Eve Tivibu uydu başvurusu yaptım şimdi bizim evde 2 televizyon var bende 1 televizyona Tivibu uydu alıcısını kurup izleyecektim ama babam izin vermedi annem de dünden beri hep beri hep bana kızıyor sen niye gidip eve Tivibu istiyorsun sanki mecbur musun dedi bana. Sizce ne yapmalıyım?
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
o tivibu masrafını sen mi karşılayacaktın yoksa baban mı masrafları ödeyecek. sen çalışan biri misin. işin gücün var mı yoksa baba parası mı yiyorsun
Hayır ben çalışmıyorum şu an lise okuyorum evde açık öğretim lisesinde okuyorum şimdi babam emekli aylık 2900 TL maaş alıyor birde abim de üniversite ye gidiyor oda aylık 1000 TL üniversite bursu alıyor yani aylık tam 4000 TL gelirimiz var zaten Kendi adıma başvuru yaptım 18 yaşındayım bir şey demez diye düşündüm ama kabul etmedi hatta adamların içeri gelip kurmasına bile izin vermedi hatta babam adamların yanında bana küfür etti or***u çocuğu sen niye gidip Tivibu uydu İstiyorsun dedi bana sonra bana senin ağzına sııııarım dedi. Sonra adamlar gitti adamlar gittikten sonra da babam yine bana küfür etti or***u çocuğu dedi sonra telefonunu yüzüme fırlatıp çabuk Tivibu yu iptal et dedi sonra aradım iptal ettirdim ama Babam hala bana sinirli 2 gündür benimle konuşmuyor sürekli bana sinirli sinirli bakıyor
çalışmadığın halde babandan haberisz babanın kazancını keyfine göre harcayamasın.
zaten ortalık boook olmuş adam ev geçindirme derdinde sen keyif derdindesin
ben 8 yaşında inşaatlarda duvar örmeye başladım. 8 yaşından beri çalışıyorum. eve para sağlamama rağmen asla babamdan habersiz harcama yapmadım. bu rahatlık nedir.
baban haklı.
keşke iki de tokat atsayımış
böyle bokten şey mi olıu. r
defol git iş bul çalış eşek kadar olmusşun senin yaşında insanlar evleniyor ev geçnd, iriyor.
hem adamın parasını zikinin keyfine harcıyor hem yatıyor üretmiyorsun katkın yok heö şikayet ediyorsun. sen çok şerefsiz bir evlatsın senin gibi evlat olmaz olsun. namussuz. * git çalış
@builder yavaş dayı ne diyon? Çocuğu güzellikle yönlendirmek yerine bi s*kmedign kalmış. Babası cok adammıs sanki de sadece cocuga mı suc buldun?
Bu yorumundan sonra bende senin cok serefsiz bi insan oldugum kanısına vardım. Sana mı kaldı cocugun serefini sorgulamak?
kendini o evden kurtar kafayı yemiş bunlar. uzak bir yere okumaya çalısmaya git
Şu an lise 3 üm aslında şu an lise 4 olmam lazımdı ama okula 1 yıl geç başladım ve şu an lise 3 üm yani daha liseyi bitirmeme 2 yıl var zaten Kendi adıma başvuru yaptım 18 yaşındayım bir şey demez diye düşündüm ama kabul etmedi hatta adamların içeri gelip kurmasına bile izin vermedi hatta babam adamların yanında bana küfür etti or***u çocuğu sen niye gidip Tivibu uydu İstiyorsun dedi bana sonra bana senin ağzına sııııarım dedi. Sonra adamlar gitti adamlar gittikten sonra da babam yine bana küfür etti or***u çocuğu dedi sonra telefonunu yüzüme fırlatıp çabuk Tivibu yu iptal et dedi sonra aradım iptal ettirdim ama Babam hala bana sinirli 2 gündür benimle konuşmuyor sürekli bana sinirli sinirli bakıyor
Şu an açık öğretim lisesinde okuyorum yani evde açıkta liseyi okuyorum şu an
bu sene bitti zaten uyma uzak dur seneyede o evden git en uzak nereyse birdahada dönme
Seneye lise son sınıf olacağım nereye gidebilirim ki?
yani bu yıl bitti zaten ders calismaya basla seneye son sinif ondan sonra gidiyorsun
Allah yardımcın olsun kardeş de sen babanı tanımıyor musun ki babandan habersiz başvuru yaptın?
Kendi adıma başvuru yaptım 18 yaşındayım bir şey demez diye düşündüm ama kabul etmedi hatta adamların içeri gelip kurmasına bile izin vermedi hatta babam adamların yanında bana küfür etti or***u çocuğu sen niye gidip Tivibu uydu İstiyorsun dedi bana sonra bana senin ağzına sııııarım dedi. Sonra adamlar gitti adamlar gittikten sonra da babam yine bana küfür etti or***u çocuğu dedi sonra telefonunu yüzüme fırlatıp çabuk Tivibu yu iptal et dedi sonra aradım iptal ettirdim ama Babam hala bana sinirli 2 gündür benimle konuşmuyor sürekli bana sinirli sinirli bakıyor
Kardeşim babanı savunmuyorum sakın yanlış anlama. İnsan kendi evladına öyle küfür etmez hele ki başkalarının yanında hiç olacak bir şey değil. Ama sen 18 yıllık hayatında babanı yeteri kadar tanıyıp ona göre adım atman gerekir. Yani 18 yaşında olsan dahi babanın evinde yaşıyorsun sonuçta. Bide baban huysuz aksi bi insan olduğu için, nabza göre şerbet vermek lazım yani onu anlatmaya çalıştım
Babam da tüm televizyonu kendine zaptetti zaten mesela bizim evde 2 tane televizyon var her ikisini de babam izliyor birde sürekli haber kanallarını ve kürtçe kanalları izliyor televizyonda 24 saat bize de hiç kumandayı vermiyor babamın şu an 2 televizyon da da toplam izlediği 16 kürtçe kanal var sonra bi 5 tane de haber kanalı var yani toplam izlediği 21 kanal var ve hepsi de ilk sıralardadır yani 1 den başlıyor kanalları ta 22 ye kadar
İkisini aynı anda 24 saat nasıl izliyor
İzliyor hep gece saat 5 e kadar uyumuyor televizyon izliyor her 2 televizyonu da izliyor
Asagıda yorum atan bi tane y*vsk vardı beni engellemiş. Gerekeni söyle o p*c kurusuna
Kaç yaşındasın
18 yaşındayım
Sınava iyi çalış uzaklaş bence
Şu an lise 3 üm aslında şu an lise 4 olmam lazımdı ama okula 1 yıl geç başladım ve şu an lise 3 üm yani daha liseyi bitirmeme 2 yıl var zaten şu an 18 yaşındayım