Çocuk ben aynı yaştayız 23
Eski flörtümün oğlu ile flört etmeye devam etmek çok mu yanlış, siz olsanız ne yapardınız 😶🌫️?
Çocuk ben aynı yaştayız 23
Tesadüfen bir çocukla buluştum. Hoş ve tatlı biriydi. Sonra ailesi hakkında konuşmaya başladı. Babasının benim eski flörtüm olduğunu fark ettim. Muhtemelen o bunu bilmiyor, ben de konuyu açmayı düşünmüyorum. Ama ne yapacağımı bilmiyorum. Görüşmeye devam mı etmeliyim, yoksa tamamen mi kesmeliyim? Eski flörtüm bunu öğrenirse ne olur?
Tabi ki vazgeçmelisin. Yarın işin ciddiye gittiğini ve bir şekilde babasıyla tanışacağını düşünsene. Veya çocuğun gidip babasına bak bu sevgilim dediğini düşünsene. Hem senin düşeceğin durum, hem babanın ve çocuğun düşeceği durum çok garip olur.
Haklısın
Sen de yüzbinlerce erkeğin arasından nasıl eski flörtünün oğluna denk gelmişsin hayret valla. Sen kaç yaşındasın, çocuk kaç yaşında, babası kaç yaşında... aklımda deli sorular :D
23 çocukla ben, babası 43🤷🏻♀️
Çocuk tamam ama babası ile olmamış :)
Futbolculara biraz ilgim olduğu için çocuk futbolcuydu, bu şekilde tanıştık. Amcası da popüler biri. Ama babasının o olacağını asla tahmin etmezdim.
43 yaş biraz fazla zaten, babasıyla flörtleşmiş olman hataymış. 30-35 yaş olsa anlarım, zaten 35 yaşındaki birinin oğlu da en fazla 15 yaşındadır ve denk gelmezsiniz :)
Anlıyorum ama onun benimle aynı yaşta bir çocuğu olduğunu bilmiyordum zaten. O kadar sinirliyim ki her şeyi itiraf edeyim, belasını bulsun istiyorum. Ama sonra sessiz kalıp hayatıma devam etmenin en iyisi olduğunu düşünüyorum.
Asla yapma böyle bir şeyi, boş ver bırak herkes kendi akışında yaşasın hayatını. Olan olmuş, biten bitmiş
Durum gerçekten karışık ve kafanın karışması çok normal 😶🌫️💔
Bu ilişkiye devam edersen duygusal olarak çok zorlanma ihtimalin yüksek. Eski flörtünle bağın olmasa bile aynı ailenin iki kuşağıyla flört etmiş olmak ileride hem sende hem onda hem de ailede ciddi rahatsızlık yaratabilir 😬
Ben olsam yavaşça geri çekilirdim. Ona zarar vermeden mesafeyi artırırdım. “Enerjimizin çok uyuşmadığını fark ettim” tarzı nazik bir açıklama yapabilirsin 💬✨
Eski flörtün bunu öğrenirse büyük bir tepki verebilir. En çok da çocuk üzülür. O yüzden kimsenin canı yanmadan erkenden durmak en sağlıklısı duruyor 🌿💕
Cevap
11Cevap
yanlış evet hatta iğrenc.
Zaten biliyorum, oğluyla ilişkimi kestim. Kendisine de her şeyi söyledim, sövdüm, içimi boşalttım, rahatladım.
Ne çeşit ortamlarınız var sizin anlamak mümkün değil.
Ooo nedegisikmis baskasini bulun kucuk bir yerdemi yasiyosunuz
Oğuldan sonra kim var hshs. Ayrıl çocuk bi öğrense bunu yıkılır
Benimle yaşıt bir çocuğu olduğunu öğrenince gerçekten yıkıldım. Çocuk hoş ama bir şeyler yaşamamız imkânsız. Babası yüzünden sürekli tedirgin olacağım.
Evet evet. Ayrıl başka yolu yok
bir süre devam et sonra ayrıl
tehlikeli gibi sişlkghisşdl
Ateşiniz bol olsun senin gibi ne çok pslk var bu uygulmada
Yaşlarınız kaç
Aile boyu diyorsun helal olsun
Yanlış vakla babalı oğullu
fanteziye gel be
Yaşlar kaçki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?