Sadece nikah yapıp düğün ve kına yapmamak sizce normal mi, ayıp mı olur 😊?

Kızlar ben böyle şeyleri sevmiyorum. Sadece söz isteme ve sadece bir nikah yeterli diye düşünüyorum. Kına için zaten çağıracak çok çevrem yok. Kime söylesem saçmalama diyor. Düğün fotoğrafını daha güzel yerde çektiririm eşimle daha çok gezerim.

Sadece nikah yapıp düğün ve kına yapmamak sizce normal mi, ayıp mı olur 😊?
Cevapla