Aile içinde değersiz hissetmek, kendini sevmemek normal mi, bu duyguyla nasıl başa çıkıyorsunuz 😔?

Ben kendimi bir türlü sevemiyorum daha doğrusu sevilmeye layık görmüyorum. Bazen kalbimi o kadar paramparça hissediyorum ki. Bugünde onlardan biri. Bulunduğum yerde çok fazla kar yağdı 15 gündür spor ayakkabıyla hatta bir bere bile almadan her sabah 5 te uyanıp işe gidiyorum. Cebimdeki 3 kuruş asgari maaşla abimin kredi kartı borcunu ödeyip kalanıyla annemle kardeşime bot hırka alabilmek için kendime bir bere bile almadım. 10 gündür evde değildim (yol param olmadığı için akrabamızın evinde kalıyordum) bu akşam eve geldim annem yukarı kata halamlarla oturmaya gitmiş bir tas çorba yapma gereği bile duymadan bir nasılsın günlerdir seni görmedim demedi. Yani bilmiyorum ben nerde hata yapıyorum neden bu kadar kıymetsizim değersizim o kadar paramparçayım ki ruhumun sızısını size anlatabilsem keşke. Bunu buraya neden yazdın demeyin derdimi anlatabileceğim kimse yok çünkü.

Aile içinde değersiz hissetmek, kendini sevmemek normal mi, bu duyguyla nasıl başa çıkıyorsunuz 😔?
Cevapla