Eşim tarafından beğenilmediğimi hissediyorum. Dürüst yorum yapabilecek olan var mı?

Yüz selfiesi atacağım sadece. Gerçekten çok mu çirkinim? Kendimi kötü hissediyorum. Boşanmanın eşiğindeyim.

Eşim tarafından beğenilmediğimi hissediyorum. Dürüst yorum yapabilecek olan var mı?
Cevapla