Eşimin benden hoşlanmadığını hissediyorum, sorun bende mi?

Yaklaşık 2 senedir evliyiz. İlk başlarda eşim bana çok yaklaşırdı. Son 5-6 aydır ben yaklaşmadığım sürece hiç gelmiyor eskileri aklıma geliyor eskiden sevgilisi çağırınca gider araba olsa bile yaparmış. Bana karşı neden böyle? Beğenmiyor mu beni ya da elinin altında olduğum için rahat mı? Çok yoruluyor geç saatlere kadar çalışıyor onu da anlıyorum ama insan 1 ay nasıl sabredebilir hele bir erkek? Ben kadın halimle bekleyemiyorken.

Eşimin benden hoşlanmadığını hissediyorum, sorun bende mi?
Cevapla