AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
113Cevap
Valizi toplayıp ayrılacaksınız. Yapacak bir şey kalmamış.
Sen dümdüz slksin bacım o yüzden cekiyosun bunu
Buraya yazana kadar sen boşanmadın mı halaaaa. Bide soruyor
o tekrar valizini topla demeden sen topla ayrıl evden
Takribi olarak 1 yıl sonra yuva yıkılmış olur zaten, senin bir şey yapmana gerek yok.
mahkemeye gitsen tek celsede bosarlar...
hala bunu soruyorsun, zihninde kocanın olmadığı bir hayatı tasarlamaya başla, şu anda
Neden ayrılmaya bu kadar hevesli?
Böyle biriyle evlilik yürümez çok zor olur. Benim ilk evliliğim de böyledir hatta daha kötü şeyler vardı, boşandık.. 6 yıl sonra tekrar evlendim şimdi çok mutluyum bir Bir kızım var 2 yaşında ve şimdi bir tane daha bebek bekliyorum..
Hayatın çok zor yanları var kendine ait hayat hikayeni sen seç ve sen yaz baskasinin mahvetmesine izin verme.
O bir cok seyi hak etmis de neyse psikolojik sorunlari var demek onun. Honder koyune gitsin.
boşan o zaman öyle birinden olmaz sana ve ailene saygısızlık etmeye hakkı yok
Neyi bekliyorsun? Gebe kalmayı mı!! Bir an önce en zararsız şekilde kurtulmaya bak.
Boşan niye çekiyorsun gencecik kadınsın git şikayet et al haklarını kurtul ❤️
Simdi köpek gibi yalvariyo4
Boşan boşan olmaz o adamdan ruh hali dengesiz stabil bir canım bir ömür geçmez sen beni dinle ❤️
Kolundan tutup sen def etsen daha makul olur
Kocanın haklı olduğu tek bir yer var o da "hala nasıl burada duruyorsun"
ya gidecek antipsikotiği yükleyeceksin ya da ayrıcalacaksın bu kadar. o adamın ne hakettiği konusunda konuşmak istemiyorum
Ben baba evimdeyim beni darp etti uzaklaştırma ve rapor aldim şimdide dön diye yalvarıyor
Ama. ben nasil güvencem geri
Dediğim gibi ya psikiyatrik tedavi görecek ya da ayrılacaksın. Ne yapacağını sana söyleyemem ama seçimini dikkatli yap. Ömür boyu sıkıntıya sokma kendini
Merhaba, böyle bir evliliğe neden devam etmek konusunda ısrar ediyorsun peki?
Daha yeni evlenmişsin demek ki anlaşamıyorsunuz zıtsınız ayrılın bence böyle lmaz
Nasıl evlilikler var böyle ya Allah yardımcın olsun zor.. Ayrıl tek çaresi bu
😂😂😂😂böyle erkek mi olur ya valiz toplamak nedir
Valiz toplamıyor eşinin valizini toplatıp eşini kovuyormuş ş*refsiz
🙂🙂 Boşansın ne bekliyor kadın
Bencede en mantıklı olanı o zaten
5 ayda böyle yapıyorsa 5 senede heralde şehirden kovar
Bence işin içine çocuk girmeden yol yakınken dönülmesi gerekiyor yoksa artık istesede çok zor olur
Aynen çoçuk yoksa boşan gitsin
Böyle bir adamla neden evlendin? Çek git de bulsun belasini
Ailesi konuştu mu eşinle nasıl adam öyle şeyler söylenir mi
Erkek adam işte.. kadınlara böyle pabuç bırakmıcaz. Vardır aslan abimin bi bildiği
Ve sen hala o evdemisin. Ya da onun yanindamisin. İnsanin önce kendisine saygısı olacak. Senin kendine saygın yok. Ama eşin olacak o adamdan saygı bekliyosun. Bu evlilikten bı beklentin olmamalı. Perşembe nin gelişi Çarşamba dan bellidir derler
Boşanacaksın bu kadar basit o önce kendine ve ailesine baksın karakteri ve aldığı terbiye ortada ş*refsiz herif
Resmen aynı şeyleri yaşıyoruz sana tavsiyem derhal bırak düzelecek diye bekleme ben üstelik bu sorunlar üstüne hamile kalıp doğurdum şimdi çocuğunu bile sevmiyor
Hiç mi sevgisi yok sana ve çocuğa karşı 🤔
@Zevkli_dokunuşlar yok
T. akkiip_atar mısın lütfenn
Şimdiden tşkler..
Okey 😎👍
Neden hala yanındasın.. boşanmak için çocuğunun olmasını mı bekliyorsun? Adam seni istemiyor!!! Çık ve git. direk boşan.
Deli gibi sevdiğim adamı tek lafıyla bıraktım. Eşyalarımı topladım çıktım.. Sadece söylediği söze.. Sonra pişman oldu ama geçti.. Ben bindim ve gittim. Direk te boşandım
Sen bilirsin canım ama boşan bende her kavgada beğenmiyorsan git , babanın evine git istemiyorum gibi sözlere maruz kaldım o tür insanlara değer vermemek gerekiyormuş çok acı bir şekilde öğrendim umarım doğru kararı verirsin
Toplatıyor mu bizde kocamıza kötü diyoruz biz toplasak o yerleştiriyor toplasın al git bir gün bak nasıl kendi yerleştiriyor
Boşanmak gerekiyorsa boşanırsınız ama önce kendin bi otur düşün kim hatalı neden bu hatayı yaptı hatta eşlerin arasındaki hakların kitapı var onu bi okuyun sonra düşünün.
Evlendik evleneli dışarı cikmam yasak
Keyfime göre para harcamam kesinlikle yasak 5 bin liralık kartımı var sen ayda 2 bin ljra harcadın diye kartımı kirdi kuzenime de dedi ki alin götürün ben bunu istemiyorum dedi ve aşırı derecede ailesine düşkün bir tip
kız kardesine benden daha cok onem. veriuor ben ailemin tırnağını kimseye değişmem sen kimsin dedi
Anlatımına göre Bu adamla yaşanmaz Evliliğiniz nasıl oldu görücü usulumu yoksa kendiniz mi tanıştınız
Kardesi agladi diyr bana dedi ki senin kafana tava vuracaktim da annem beni zor tuttu dedi yaa kuzenim vasıtasıyla tanistm uzak mesafe ilişkisi
Allah yardımcınız olsun
Döğüm ve ölümün dışında hiç bir şey hayatın başlangıcı yede bitişi değildir
Cok haklisiniz
Boşan kendine bi saygın olsun ya sana bu şekilde hakaret eden kovan bir adamın yanında nasıl mutlu olmayı düşünüyorsun sana dokunmasına izin verme çocuk olursa kurtulamazsın tek başına çocuğu büyütmek zorunda kalırsın tüm ömrün ziyan olur
Sende hâlâ bu adamla misin
Sana yaptikkarini anladım da annenle babana nasıl kaldırsın senn
Bosanicam artik
Nerdesin şu an
Zaten baba evine geldim geleli 3 hafta oldu darp raporu uzaklaştırma aldim
Pazartesi bosanma davasi acicam
Alkolü var mı
Hayir
Kaç doğumlusunuz
26 yasindaym
Eşin peki
30
Bileşiklerin için seninle evlenmiş
Bilezik
Bosan böyle biriyle ömur geçmez sürekli birşeyler olur benim kardeşim daha evli değil daha ortada kimse yok evlenecekgim kişiyi asla ezmem diyor ayrıl gel kardesime alım seni vala yazık etme kendine
Boşanma davası aç delilleri topla tekmeyi bas bakalim o zaman hakaret edecek mi
Boşan ondan kendine daha fazla saygısızlık yapma yaptırma. Her şey evlilik değil boşanmakta zor bişey değil. Kendi ayaklarının üzerinde durmaya bak
Ruh halim. Bende kimseyi çekemiyom. Naparsan yao valla. çiçek değil
Kocanızdan daha erkeğim bir kadın olarak etek giysin oynasin sokaklarda nasıl bir erkek bu
Ekonomik özgürlüğün varsa kaç kurtar kendini yoksa ailene anlat durumu sahip çıksınlar sana
onun suyu ısınmış ailene küfür etti halde onun yanında nasıl duruyorsun bu hakaret nasıl kaldırabilirsin çocuğunuz falan olmdan ayrıl o süzme œden
Noldu biliyor musun
Beni evden atti ya birde üstüne darp etti ben darp raporu ve uzaklaştırma aldim İkametgah adresimi de buraya aldim ve bosanma davasi açmayı düşünüyorum şimdide köpek gibi yalvarıyor dön diye
sakın dönme sonu hiç iyi olmaz çünkü annemden biliyorum bu konuyu ayrıl ve hayatına bı sure kimseyi alma hazır hissettiğinde ve seni anlayan biri olduğunda evlenirsin şimdi çocuk falan olmadan ayrıl lütfen senin iyiliğin için
Ve hala kendini hakli görüyor görümcem bile bana vurdu ama diyor ki yapmadım diyormuş
Oraya gidince daha beter olmicam ne malum
o orsp## hangi hakla vuruyor beyinsiz hatsiz yaşın kaç bilmiyorum ablacim lütfen ayrıl
Ben 26 o da 22 yasidna
abla o daha çocuk sana yemin ederim erkeklerin yaşı 24 ten sonra geliyor inan sana uygun değil l
abla bana istek atsna bi ordan konuşalım
Neden yapıyor peki bir nedeni olması lazım onu da bi yaz sa ona göre cevap verim.
Her erkek evliliğe uygun değildir. Yol yakınken ayrıl
Valizi kocanın dötüne sok bitsin valiz olayı
Daha bir yıl olmadan gerçek yüzünü göstermiş işte boşan yoksa ömrün bir hiç uğruna heba olcak gibi
bence bir an önce o demeden valisizini sen topla git , bi kaybetsşn de bakalım ne olacak , eğer sklemiyosa da boş ver zaten senşn olmamış hiç
Sen de geri mi dönüyorsun? Erkek değil senin kocan
Hayir ya cok kötü şeyler yaşandı mahkemelik olduk darp raporu aldim
Boşanma davası?
Onu pazartesi açmayı düşünüyorum
Ama belki olurdu bizden belki düzelir belki iyi oluruz
Boşa hayal kurma, kocan erkek değil. Avukatın yoksa beleş avukatlık yaparım sana
Birde soruyor musun Bunlar boşsnmak için yeterli sebepler değil mi direkt boşa
Bunların hepsi olduktan sonra sen daha nasıl kocam diyorsun ona
Boşanmak için avukat ihtiyacın olursa yaz
Daha ne bekliyorsun? Hamile kalıp bu psikopata hem kendini hem çocuğunu kurban etmeyi mi? Arkana bakmadan kaç yol yakınken.
Yaa gerçekten nasıl insanlara denk geliyor böyle güzel kalbi kadınlar bizi böyle seven olsa canımı veririm ben
Sen canım mısın çek gıt evden boşanma davası aç kendını ezdırme inşalah çocuğun yoktur kocan dahı olsa bıle evde durma gıt babanın evıne boşan
abla saçmala çek git sana ailene saygısı olmayanla ne işin var o lafları duymak zorunda mısın istenmediğin yerde durma gururun incinmesin
Bacım öyle birinden hemen kurtul çocuğun olmadan o asla düzelmez hemen kurtulmaya çalış
Yalvarıyor dön diye
Dönmek istiyorsan şunu düşün sinirlenince sana nasıl davrandığını gençliğini yazık etme iyi düşün kardeşim
Korkudan kalbim küt küt atardı
Hiç kimseden hiç biseyden korkma
Boşanman en mantıklı yakın iken hamilelik sürecine girme en sıkıntılıdır o olur
Kız kardesi icin ya kardeşimden özür dile ya da bu evlilik sürmez demeler kardesi ağlayınca senin kafana tava vuracaktim fatma ağlayınca dedi biliuor musun
Anladım sıkıntı durum o sorunu farklı şeklini yaşadım fazla uzatmadan lazim
Keşke düzelse ama bu şekilde zor
Ben birde gurbetteym ailem yanımda yok daha beterini yasamicam ne malum
Dedim ya iyi insanları bulmak bazen olmuyor maalesef aynı durumum oldu hareketler konuşma tarzı zor bir durum
Destek verecek kimse yok mu
Ailem
Ailemin yanındayım su an
Bi konuş durumu anlat
O zaman iyi sakın kafa ile oturursun sohbet edersin kararını verirsin aşkında iyi olmus
Cok kötü şeyler yaşadım aslında esim son olarak beni koz patlican yapamdim diye bahane yarattı anneme babama dil uzattı banada yüzsüz gibi hala burdasin dedi benindarp etti otogara götürdü bindirdi ben darp raporu aldim uzaklaştırma aldim su an ailemin yanındayım şikayetçi olana kadar hic beni arayıp sormadılar şikayetçi olduktan sonra telefon susmadı hic şimdide lütfen dön diyolar ama ben samimi bulmuyorum benden bunu hırsını almazlar mi ailecek sence yasin0033
Samimi falan değiller artık son aşamaya gelmişler şikayette olunca bence
Artık düzenini kur kafanı topla
Ben oraya dönünce başıma ne gelir
Orası bilinmez bundan sana yazmak olmuyor
Öyle düşüncen mi var
Acaba bi şans daha mi versem
Tavırlarına hal ve hareketleri onemli
Yalvarmiyor hicbisey olmamış gibi biletini alicam geleceksin diyor
Boşan man senin açından daha iyi olur ama kendin bilirsin
Canım boşan 🧚🏻♀️Vallahi boşan billahi boşan olmamış o
İadesini yap sonra keyfine bak
Hala ne duruyorsun hazır çocukta yok kurtarsana kendını!!
O psikopat la yaşanır mı kendine yeni bir hayat kur
Geri dön diye yalvarıyor demişsin sakın öyle bişey yapma devam edecek saçmalıklara asla değişmez
Cocuk olmadan boşan adam istemiyor bu adam yüzünden ilerde kafayı yersin çocuğa da yazık olur.
Aç davayı
Ailene küfrettiği gün gidecektin
Siz kadınlar bu tipleri bilerek ve isteyerek kendiniz seçiyorsunuz gram üzülmüyorum