Kolumdan tutup cik git seni istemiyorum diyor nasil yapicam ofke sorunu var kendini cok yüksekte görüyor benim ailemi hor goruyor babamma bile sinirlenince gvt dedi anneme. mna çaktgmi kizi dedi bu sözleri yutamıyorum yüzsüz gibi sen nasil hala burada duruyosun seninle aynı evde yaşamak istemiyorum dedi oysa ben onu ne aldattım ne bi terbiyesizlik ettim ne hırsızlık yaptim evden atti beni resmen
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
5 ayDurumuna öyle derinden üzüldüm ve kederlendim ki , yaşadıklarına maruz kaldıklarına gerçekten çok üzüldüm. Sen aldatmadın , hırsız olmadın , terbiyesizlik etmedin, bilakis duyarlı düşünceli ve seven birisin ona kadınlık yapmak ve kadın oluşunu yaşamak ve yaşarken onu da mutlu etmek isteyen harika bir kadınsın. Sende problem yok maalesef kocan hasta , bu hastalık , yetiştirlme kaynaklı sorunlar olabilir , bu psikolog ile çözülebilir ama gerçekten duyarlı hassas bir psikolog olmalı , lakin psikolog ile görüşmeyi kabul edeceğini zannetmiyorum. İkinci konu psikiyatri tedavisi gerektirebilir bunu kabul edeceğinide sanmıyorum. Son olarak evlilik öncesinde onu tanıyor muydun ya da ne kadar tanıyordun bilemiyorum, kocanın durumu metafizik olabilir. Lakin söylediği kötü sözlere bakarsak , işin içinde kendi kişisel durumu yer alıyor etki ne sebeple olursa olsun , kişiliğinde sorun olmasa düzgün biri olsa , rahatsızlıkları sebebiyle yine hakaret edebilir annene babana hakaret edebilir ama bunu farklı kelimelerle yapar güzel kardeşim veya mına kodumun kızı gibi incitici olmaktan öte yıkıcı ifadelerle yapmazdı diye düşünüyorum , bu sorunların sebebini tespit edip çözüme gidilebilirse evlilik devam eder ama çözülemezse en söylemek istemediğimi maalesef söylemem gerekiyor ki , ayrılman en iyi durum olur.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
5 ayPeki bu saygısızlıklar evlendikten sonra mı başladı? Tabi ki hayır, öncesinde de bol bol saygısızlık yaptı ama sana ama başkalarına ve sen “errrrrrkeğim” dedin, hoşuna bile gitti.
Yani herkes hep aynı şeyi söyler: “evlenince değişti” yok kankam öyle bir şey. Hep aynıydı. Sen görmezden geldin. Genelde de sana değil diye görmezden geldim.
Şunu anlayın artık, dışarıdaki herhangi birine rahat rahat ve sebepsiz saygısızlık yapan birisi, eninde sonunda sana da yapar. Dışarıya yapınca hoşunuza gidiyor tabi erkeksi geliyor, düşüyorsunuz böyle keko tiplere, sonra ağlıyorsunuz anneme şöyle dedi bana böyle dedi ühüüü diye :D
Ağla abicim, açılırsın. Bol şans.53 Yorumla
Soran5 ayEvet görmezden geldim belki düzelir dedim aksine daha da azdı
- 5 ay
O kadar doğru ki
Gizli Üye(30-35)5 ayBelli ki gerçekten çok sevmişsin onca hakaretine şiddetine tahammül etmen bunu gösteriyor herkes hayatında en azından bir kere gözü hiçbirşeyi görmeyecek kadar sevmiştir bence birisini bu da bi nevi kumar gibi kime denk geldiğine bağlı. Sen bunu çok yanlış bir insanda yaşamışsın ama önemli olan buna oturup üzülmek değil yaşadıklarından ders çıkarıp ileriye bakmak kendine güzel bir gelecek kurmaya çabalamak sana ne kadar yalvarırsa yalvarsın dünyaları önüne de serse sakın ona geri dönme emin ol kimse değişmez sadece iyi rol yapar ve sonrasında daha da pişman olacağın şeyler yaşatır sana bu ülkede maalesef kadınlara şiddet gün geçtikçe artıyor ve gerçekten çok içten samimi bir şekilde söylüyorum lütfen ben onu çok seviyorum diyerekten pes edip affetme onu ne olursa olur ister hiç bitmesin içindeki hisler taş basıp önüne bak geriye dönme kendine odaklan yeni ilişkiler yaşamaktan da korkma bu sefer insan seçiminde çok dikkatli ol ama inşallah çok güzel bir gelecek senin olur ve bu yaşadıklarını sana unutturacak birisi çıkar karşına sakın üzme kendini o canavar için 🤍🫶🏻
21 Yorumla
Soran5 ay5 ay içerisinde bana anlamsız bir üstünlük ve beni sindirmeye calisti ben naptim ona ailem uzakta diye yanında zaten annesi babası yok diye hep birlik olup en ufak tartismada sen haksızsın diye beni bastirdilar
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
5 ayNeden burada kalmakta ısrar ediyorsun, çocuk da yok , hürsün işte, neden kendine bunu yaşatmaya devam ediyorsun. Allah korusun çocuğun da olsa , işler daha çıkmaza girer.
Hemen boşan, arkana bile bakma, kimseyi de çekme, çocuk olmadığı için mıhlanmamak daha kolay olur. Çocuğu olmadan boşanan kişiler birbirlerinin hiçbir şeyi oluyor, izin ver o da senin hiçbir şeyin olsun, senin limanın olan adam seni kapının önüne koymaz, tehdit etmez.
Daha fazla kendine haksızlık yapma ve bu ise son ver, kendi başına da bir hayat kurabilirsin kendine. Çalışırsın, para biriktirirsin, eskiden daha zordu boşanmak bak, şimdi daha kolay, boşanmanın en kolay olduğu dönemdesin ve çaresiz değilsin30 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Bu yaşadığın şey kavga değil duygusal ve sözel şiddet 💔
Sana dokunup “çık git” demesi, hakaretler etmesi, ailene küfretmesi asla normal değil ve asla kabul edilebilir değil.
Kendine sakın suç bulma, senin yaptığın bir yanlış yok. Onun öfke sorunu bahanesi bu davranışları mazur göstermez.
Mümkünse önce güvenli bir alana geç, ailene ya da güvendiğin birine açıl. Bir süre ayrı kalmak, net sınır koymak ve “bu şekilde konuşursan bu evlilik devam etmez” demek senin hakkın.
İstersen birlikte, adım adım ne yapabileceğini konuşalım 💬🤍00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
130
Cevap
111Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u 5 ayboşanın
50 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 373 cevap paylaştı.
5 ayBugün gitmsen bile eninde sonunda gideceksin. Çocuk olmadan git derim. Neden kalmakta ısrar ediyorsun hala. Hiçbişey yapmadıgın halde bu yaşadıkların reva mı sana? Böyle bir evliliğin neyinden vazgeçemiyosun? Sana gül bahçesi sunmuyor ki.
15 yıllık evliyim bırak kolumdan tutup itmeyi git dediği anda arkama bakmam. O kadar kavgamız oldu, hatta kavga ettikten sonra gidiyorum ben dedim kapıyı üstümden kilitleyip gitti. Gidersen bida gelmezsin diyerek. Sen gitme ben giderim dedi. Kapı kilitli olmasa giderdim git demediği halde...
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ay" ne aldattım ne bi terbiyesizlik ettim ne hırsızlık yaptim evden atti beni resmen"
İstesen de aldatamazsın... Demeye çalıştığım şey bu... OE erkekler aldatılmaz yediği önünde yemediği arkada bakılır kadınlar tarafından... İyi düşünceli saygılı bağlı erkeklere aynı kadın boynuzlar hor görür sindirir azarlar bağırır çağırır küfür eder... Siz busunuz. Ananaızı babanızı skiene taparsınız hayatınızı skien sizin aşık olduğunuz adam olur... Tüm kadınlar aynı oldu... erkek pıc ve Oe ise yoluna bedeninizi satar ananızı babanızı soyar öldürürsünüz bile... İyi niyetli saygısında bakımında insanlığında kusuru olmıyan erkeğin hayatını skiersiniz geleceğine taş kor o erkekte OE olsun diye elinizden gelen ne kadar kaşarlık * varsa yaparsınız...
Size lazım olan : Dövücek, sövücek, sevicem... sonra başkasına boş ver... sonra hayatınızı skicek... Bu adamın yoluna ölmeye hazırsınız.
05 Yorumla- 5 ay
Tamam yorumun başı iyi hoşta neden genelleme yapıyorsun iyi erkeklerde kötü kadınlara tapıyor ki bize denk gelmiyor slkkkk gibi yorum yapmışsın asil size her şey müstahak
Cevap sahibi5 ayHer yer dolu iyi adamla ama iyi erkekğe bakmıyorsunuz görmüyorsunuz bile... Gelse şansını denese belki ilk buluşma yapıyorsunuz ama o adam sizi * için heycan arıyorsunuz heycan işte bu adamda var kötü adamda... Kötü adam arıyosunuz daha yaşın başın kaç ki benim bilmediğimi iddaa ediyorsun 😂 Kadın ve erkek geneldir... Erkek kadın tenini ister dokunmak seks yapmak ister... Kadın ise sözle olarak erkeğin galip gelmesini ama kavga etmeden laf cambazı olmasını minik espirilerle kadını yerin dibine sokmasını bilmesini ister ve abir iki sözüyle özel hissterrip gene yerin dibine sokmasını ister bu erkeğe zaten her şeyini vermeye hazırdır her şeyi verirsiniz yeter ki size küfür etmeden yedenebilsin dövmeden ikiye ayırabilsin... Mazoşistsiniz ama bunu gizliden yapabilsin istiyorsunuz yanlızca.
- 5 ay
Ben 22 yaşındayım caniko valla bana öyle denk gelmedi hiç bu saatten sonrada denk gelmesin bende diyorum kiii öyle erkekler kötü kadınlara değer veriyor parasına bakanlara aldatanlara değer veriyor inkar etme duymuyorum qğszpözözözöxx
Cevap sahibi5 ay"inkar etme duymuyorum qğszpözözözöxx" Kadınlar duymuyorsa... Karşı taraf çook doğru noktalara değiniyordur. O kadar doğru noktalardır ki reddedemiyiceği kadar doğru olan şeyi "duymuyorum kiiiii yookk kiii qğszpözözözöxx " demekle sindirmeye çalışır kadınlar 😉
- 5 ay
Randomu bile aynı atmış ahahaha dediğim gibi genelleme yapma bana öyle denk gelmedi
Dini nikaha önem veren biri misin bilmiyorum ama üç kere böyle bir şey dediyse resmen boşanmis oluyorsun dini acidan. Bunu ailene anlat ve boşan bu ruh hastası insan evladından acilen yoksa sen bitince boşanırsın. Ne demek kapı önüne koymak adama bak ya.
22 Yorumla
Soran5 ayEvet zırt pırt söylüyor bunu bende senin gibi düşünüyorum
İşte biz neyiz sorusundan sonra hemen evlenme olsyı beklerseniz genel olarak tüm kadınlar ve erkekler için diyorum bunu. Birbirinizi tanımaya fırsat vermezseniz genelde böyle sorunlar çıkıyor. Evlilik meraklısı bir toplumuz. Evet bazı evliliklerde insanın karakteride değişiyor evlenince ama bence ilk yazdıklarım daha doğru. Tabi benim için
Sana gelicek olursak insan bu dünyaya bir kere geliyor. Evet hayat müşterektir evlilik kutsaldır ama kimseninde anlattıgın gibi kahrını çekmeye değmez. Boşan derim13 Yorumla
Soran5 ayEline sağlık istediği oldu baba evimdeyim beni darp etti rapor aldim uzaklaştırma aldim şimdide köpek gibi yalvarıyor dön diye ya da uzaklaştırmayi aldır geleyim diye
5 ayYazsın da şöyle söyleyeyim Bu evliliklerin bir çoğunda yaşanan bir durum senin burada yapman gereken her şeyi olur mu uygun bir dille ailenle konuşmak ama yok Ben boşanmak istiyorum bana şöyle davranıyor falan diye değil gerekirse eşine bir psikolojik destek alması için doktora götürmelisin Eğer bu öfke kontrolü Evet bende de çok fazla yok bunu artık törpülemeye çalışıyorum yoksa kız takdirde ve kendine de zarar verir çevresinde kimse kalmaz
05 Yorumla
Soran5 ayOnun adina bu açıdan üzülüyorum ama napabilirim
Soran5 ayBenim anama babama sövdü bana sövdü çıldırmış gibi oluyor sinirlenince ben böyle olacağını tahmin etmedim bu evliligin keske evlenmeseydim cok ağır kelimeler konuştu daha 5 ay içinde kuzenim misafirliğe geldi onun yanında dedi ki alin götürün kızınızı ben bunu istemiyorum yapistirici gibi yapisti kaldı dedi
- 5 ay
Bence tedavi olması gerekiyor Allah yardımcın olsun
Soran5 ayOlan bana oldu bekar adım dula çıkacak 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
- 5 ay
Ya böyle şeyler düşünme neden öyle olsun ki yani bir insan evlenip evlenebilir evlendikten sonra anlaşamayıp ayrılabilir yani bence bir insan boş olması o insan kadının kötü olduğu anlamına gelmiyor üstelik dul kelimesini Bence eşi ölenler için kullanılmalı yani niye dul olsun hadi diyelim ki oldun yani bunu böyle kendini aşağılayıcı bir şekilde düşünmen doğru değil ha çözülmeyecek sorun yoktur ihanet olmadı müddetçe ailesi ile konuşursun karşına alırsın dersin bak bu böyle öfkeli davranıyor kalbimi kırıyor beni incitiyor yani o çözülmeyecek şeylerde değil ama eğer adam böyle yapıyorsa bu senin suçun değil ki tabii evin içinde ne yaşanıyor ne oluyor ben bilemem sadece buradaki sorduğun soruyu yazıyorum
5 ayBu kadar kıaa sürede bu kadar saygısızlk fazla değil mi bir ömür böyle çekicek misin ve neden sana ya da ailene bu kadar tepkili öfkeli
16 Yorumla
Soran5 ayBeni evden kovdu otogara getirdi kendi elleriyle bindirdi o arada da beni darp etti ben memlekete geldim darp raporu aldim uzaklaştırma aldım bosanma davası adımı kaldı birtek
- 5 ay
Severek mi görücü mü
Soran5 ayUzak. mesafe birkaç defa buluştuk sonra Nisan
- 5 ay
Doğru dürüst tanımadın yani huyu suyu ahlakı düşünce görüş dini imanı allah korkusu vicdan merhamet saygısı sevgisi işi gücü ev araba anası babası her konuda kendini tamamlamış olarak tanıdın bildin ögrendin öyle mi evlendin
Soran5 ayAslinda ben nisanliyken bana dediler ki keske olmasaydı o ailesine aşırı derecede düşkün yazik olmus dediler ama ben bir kere sevmiştim ve onunla yuva kurmayi cok istemiştim
- 5 ay
Sadece senin tek sevmen yetmiyor onunda seni sevip saygı duyması lazım
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
5 ayBöyle bir adamla aynı evde kalmak bile başlı başına bir sabır sınavı. Sevgi varsa bile saygı yoksa hiçbir anlamı kalmıyor. İnsan sevdiğine böyle konuşmaz, hele ailesine hiç. Kimse kusura bakmasın ama evlilik bu değil. Her tartışmada kapı gösteriliyorsa, orası yuva değil, cezaevi gibi olur.
20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
4 ayBunlae evlenmeden önce de varmıştır az da olsa ama görmezden gelişmiştir, önemsenmemiştir. Bilmiyorum işin zor, aldatsa daha az canını yakar. Öyle gelip geçici kızgınlıkla söylenen şeyler de değil. Baya baya alağılıyor. Boşan bence, yol yakınken.
00 Yorumla
5 ayöncelikle geçmiş olsun, umarım sıkıntılarınız geçer, bu zamanda çok insan kötü, ama evlenmeden çoklarının maskeli yüzü görünmüyor, farklı bir insan gibi takılıyorlar, ama menfaatleri için bunu yapan çok, karşınızdaki insanı her türlü test etmeden arkadaş dahi olmayın, kötü insan evlenince düzelmez, umarım kötü insanlardan uzak durabiliriz
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 845 cevap paylaştı. O evden hemen ayrıl yenilir yutulur sözler değil öfkeyle söylenmiş lafta değil seven adam veya bu benim avradım diyen asla çek git demez gözden cıkartmış seni 5 ayda nasıl böyle inatlaştın bak suç sende de olabilir inat ve her söylenenin ters yaparsan bıktırırsan temiz olmazsan bunu yapabilir
00 YorumlaSana bir şey diyimmi tam olarak seni aldatmış bir adam sözleri başkası var bundan rahat bir ayrilsan o kız onu surundurcek pişman olcak sana gelecek. Kaybetmekten korkan erkek hareketleri konuşmaları değil bi sarsilmasi lazım hatta bu adam olmayan insanla senin bi saat bile yan yana durmaman lazım ne bekliyon ayrılmanın icin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayYapacaksın ki görsüm günün, neden yapmadın? Yap gitsin awq hak ediyor srtk hatta ne yap biliyor musun? Hepsini boşalt , yetmedigi gibi eşyalarını bütün evi sokaga boşalt , koltukları, yatakları , evdeki herşeyi sokaga boşalt , hatta en son benzin dök, bütün eve benzin dök, çakmak yak fırlat. Görsün kim kime ne yapıyo bunu yapmadan önce bilet al, başka şehire kaç 😀😀
08 Yorumla
Cevap sahibi5 ayOcagı açık bırak gaz bütün odaya yayılsın, dışardan çakmak yak fırlat dogalgazla borusuda patlasın gebersin ya
Cevap sahibi5 aySktmin evne hoş geldin hajsısjsjsjd
Cevap sahibi5 ayHatta bunu gece vakti yap, üstünü giyin, gece bütün dogal gazı aç, dışarı çık, camdan içeri çakmak fırlat yanar. Hatta molotof fırlat 😀
Soran5 ayBunu yapmak büyük cesaret ister
Cevap sahibi5 aySen herşeyi sineye çekersen daha sana neler yapar kızım. Büyük cesaret istemez küçük cessret ister. Valizini topla , gece vakti hazırlan kalk üstünü giyin, ocakta ki gazı açık bırak. Bina'dan çık camıaçık bırak içeri çakmak fırlat. Sonra babanın evine git. Gebersin o.. E
Cevap sahibi5 ayGece vakti kim nerden bilcek sen yaptın?
Cevap sahibi5 ayGece vakti herkes uyur ve insanların en savunmasız oldugu zamandır.
Cevap sahibi5 ayO sana karşı öyle davranmadan önce düşünecekti. Herkes yaptığının karşılıgını almak zorundadır. Sen kötü bir insan degilsin. Sadece sana karşı yaptıgı terbiyesizliginin cezasını çekmek zorunda. Adaleti sen kendin saglayacaksın başkası degil.
5 ayÖyle hemen boşanılmaz , avukatla görüş her dediğini ona yutturacak şekilde delil topla evi de asla terketme bu evlilikte ağır kusur, gerekirse yüzsüz ol ama mutlaka dişli bi avukatla ilerle
32 Yorumla
Soran5 ayEline sağlık istediği oldu baba evimdeyim beni darp etti rapor aldim uzaklaştırma aldim şimdide köpek gibi yalvarıyor dön diye ya da uzaklaştırmayi aldır geleyim diye
Gizli Üye(36-45)5 ayAynı olayları yaşamışız. Ben ailesinin terbiyesizlik lerini görmezden gelir sürekli ona yaranmaya çalışırdım yemediğim hakaret kalmadı. Şimdi bu benim hatamdı onun değil bunun farkındayım. Höt dese 2 ay konuşmam özür diyecek ailesine de küstüm siz kimsiniz bana böyle davranma hakkına sahip olacaksınız dedim. Eşim şu an dünya tatlısı birine dönüştü. Haddini bildir kendine laf söyletme sus küs ceza ver
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 aybir an önce boşan. boşanmazsan bu daha da kötü olacak. babam da böyleydi. annem gitmedi ve şu an şizofren oldu kadın. babam yıllarca etmediğini bırakmadı. babannem bile istemiyordu babamı çok kavgacı. elin kafadan sakat adamını sen mi düzeltşcen? sürekli değersizlik hissi kavga gürültğ sevgisizlik. böyle ömür geçmez. yanlış bir evlilik yapmışsın. bu adam yarın bir gün hasta olsa sen bakacaksın bir de değmez. adam seni sevmiyor belli ki toplan git dediiği an cidden toplan git. kendine bir hayat kur. bu kadar gurursuz olmayın nolur. hiçbir saygısızlığa izin vermeyin. ömrünü gençliğini boşa geçirme.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayEv hanımımısın?
Çek bir yana konuş lafini dinleticek saygi duydugu bir buyugu varsa araya sok kendini buyyk goruyorsa pohpohla ki gardı düşsün benim yerim senin yanın vuracaksan vur (aile içi şiddete karsıyım bu sadece üst perdeden girerek onu istedihimiz gibi yönlendirmek için) ama beni aşağılama kovma beni kabul et ben senin karınım ne cariyeyim ne el kızı nede dış kapının mandalı
Biliyorum yanlış anlaşılacak şeyler var ama amaca giden yolda mübah00 YorumlaAile & Toplum konusunda 6b cevap paylaştı. Mevzu sen değilsin mevzu o insan kılıklı istemiyor ve halen onunla birlikte yaşamak istiyorsun Bence kararını ver artık bırak peşini ayrıl değer vermek ne kadar güzel bir şeyse değer görmek de o kadar güzel bir şey
07 Yorumla
Soran5 ayBilezikleri de verdim ev alındı esim eve tasinali 1 hafta oldu sadece 1 hafta oldu o yeni evde oturalı sonra defetti beni
- 5 ay
Düğünde takılan altınlar sana ait yani boşanma durumunda mal paylaşımında altınlar sayılmayacak merak etme. Altınlar ile alınan evden altınların bedeli çıkartılacak daha sonra kalan bedel ikiye bölünecek. Hukuk boşanan kadını madur etmez kanun senin tarafında merak etme. Yalnız anlaşmalı boşanma için 1 seneye ihtiyacın var benim tavsiyem bir avukatla görüş avukatsız zor bir boşanma olur. Darp raporunu da sun. Mal paylaşımında altınların iadesini iste şiddet sebepli manevi tazminat talebinde bulun bir de tabii ki nafaka talebinden vazgeçme 👍🏻 Ayrıca darp raporu ile şikayet talebinde bulunup ayrıca bir ceza dosyası da açmanı tavsiye ederim. Süreç sancılı geçebilir ama pes etme boşa.
- 5 ay
Şunu da ekleyeyim eğer “boşanma süreci uzun geçerse ben nasıl geçineceğim” diyorsan boşanma sonuçlanana kadar tedbir nafakası alabilirsin daha sonra yoksulluk nafakası olarak devam edersin.
Soran5 ayEline sağlık istediği oldu baba evimdeyim beni darp etti rapor aldim uzaklaştırma aldim şimdide köpek gibi yalvarıyor dön diye ya da uzaklaştırmayi aldır geleyim diye
- 5 ay
Diğer arkadaşlar şiddet görsem de sonradan düzeldi yazmış ama maalesef şiddet bir kere olduğu zaman önüne geçilmiyor şikayetçi olmak istersen ol boşanma davası açmak istemiyorsan ceza davası açmanı tavsiye ederim onu avukatsız daha kolay halledebilirsin. En azından gözü korkmuş olur umarım her şey gönlünce olur. Çocuğun yok belki olsaydı dayan en azından büyüyene kadar derdim ama kendini ve gençliğini yakma henüz 5 aylık evlisin
- 5 ay
@sanamesajatamıyorum haklı
Ne yapalım biz evli erkekler kadınlar olsun eşinden daha iyi birini görünce evlilik bitiyor erkek karısından iyi birini kadın da kocasından iyi birini görünce aldatmayan insan yok sosyal medyada bile çok size yavşk lazım iyi insan değil
10 Yorumla
5 ayYa ne kadar korkunç insanlar var. madem böyle bir kişilikte nasıl bir insanın günahına girebilir inanılır gibi değil. Ailen sana destek oluyorsa eğer boşanmalısın ya da maddi özgürlüğün varsa.
11 Yorumla
Soran5 ayEline sağlık istediği oldu baba evimdeyim beni darp etti rapor aldim uzaklaştırma aldim şimdide köpek gibi yalvarıyor dön diye ya da uzaklaştırmayi aldır geleyim diye ama ben güvenmiyorum zaten ailem. yanjmda olmayacak
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
5 ayPardon da anneme babama böyle bir saygısızlık yapan biri hayatımda olamaz. Şanslısın bence istemiyorsa. Öldüre de bilirdi yani. Sadece mali durumu iyi olduğu için mi evlendin? Sonradan görme olabilir.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
5 ayDüşmanımın bile başına vermesin Allah
1. bu denli saygısız bir iletişimi
2. böyle insanlarla muhattap olma/ katlanma zorunluluğunu.
Sana diyebileceğim tek şey “Allah kurtarsın”.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 498 cevap paylaştı.
5 ayEvlilik düşünmüyoruz artık güzel hayallerimiz olsada içimizde bitirdik artık. Eski aşkları özledim eşine bebeği gibi davranan şımartan özel hissettiren. Diğer ilişkiler gibi değil. En özeli en şehvetlisi. Var bı hayalimiz ama imkansız artık
00 Yorumla
5 ayAbla direk boşan hiç bir şey bu ruh hastasını iyileştirmez dünyada hiç bir şey anne ve babadan daha değerli değildir el gider ana baba kalır git boşan ömrünü heba etme bu adama olan sana olur...
02 Yorumla
Soran5 ayEline sağlık istediği oldu baba evimdeyim beni darp etti rapor aldim uzaklaştırma aldim şimdide köpek gibi yalvarıyor dön diye ya da uzaklaştırmayi aldır geleyim diye
- 5 ay
Gitme abla bunların ana babaları bunlara bakamadığı için biz kızların başımı yakıyorlar biz onların ruh hastalarına bakacaz gözüyle bakıyorlar biz deliler doktoru değiliz en kısa sürede boşan hayatına bak yemin ederim dua edersin bana evli olup dayağın pisliğini kötü lafını yetmezmis gibi ana babana dua etmesi gerekirken gencecik kızı bana bakıyor demesi gerekirken birde küfrediyorlar hiç bir kadın asağlanmayi hak etmiyor anamiza babamıza yazık yaşlanıp huzur bulucakken derdimizi çekiyorlar kızımın huzuru var mı diye...
- Aile & Toplum konusunda 963 cevap paylaştı.
5 ayBunun 5 ayla 5 yılla alakası yok. Bu biraz adamın karakteri ile alakalı.
Kavga olur tartışma olur insan anne babasıyla aynı evde kalınca bile kavga ediyor.
Çek git mi diyoruz
Aynı şekilde git sakinleş sonra sarıl devam et00 Yorumla
5 ayBunlar boşanma sebebidir, sevmiyorsan Boşan seni bezdirip kaçırmak istiyor demekki 5 ayda ne oldu böyle değişti peki.
14 Yorumla
Soran5 ayEline sağlık istediği oldu baba evimdeyim beni darp etti rapor aldim uzaklaştırma aldim
- 5 ay
Hayırlısı olsun 5 ayda böyle onu senden uzaklaştıran ne oldu
Soran5 ayAbi beni hep kisitladi dışarı çıkmami yasakladı 5 bin liralık kart limitim var 2 bin lira harcamışım bir ayda kartımı parcaladi kız kardesi durmadan bana laf vuruyor bende rahatsız olduğumu dile getirdim o da agladi ağlayınca bana kardeşim ağlayınca kafana tava vuracaktim annem beni zor tuttu dedi
- 5 ay
Üzücü bir durum gerçekten evlenmeden önce nasıldiniz? eminim birileri senin aleyhine doldurmuş.
Bu adam düzelmez , düzeltmeye uğraşna gençliğine yazık edersin. İmkanın varsa yol yakınken çocuk olmadan ayrıl. Karşına çok daha iyi insanlar çıkar
10 Yorumla
5 aySen böyle biriyle neden evlendin? hiç mi tanımadın aga? rastgele bir gün evinize geldiler istediler babanda verdi mi seni? neyse, sebep olarak bunları sunup dava açabilirsin.
20 YorumlaYaşadığın şey “kavga” değil, psikolojik şiddettir.
Kimse sana, ailene küfür edemez, seni evden kovamaz, seni aşağılayamaz.
Bu senin suçun değil.
Sen yanlış bir şey yapmadın.
Sevgi böyle olmaz.
Şu an yapman gereken tek şey:
Güvende olman.
Lütfen yalnız kalma, güvendiğin birinin yanında kal.
Bu yaşadıklarını saklama, utanma.
Bunları belgelemek senin hakkın.
Yalnız değilsin.
00 YorumlaKavga sebebi nedir? En dibe inmek lazım. Tabi her kavgada çık babanın evine gitmekte çocuk oyuncağı değil. Birgün sende onu dinle ve git. Biraz burnu surtsun madem
00 Yorumla
5 ayKocanın valizini toplayacak onu evden şutlayacaksin. Seni bir daha kapıya atarsa da yetkili merciilere şikayette bulunacaksın. Bir an önce de cocuk falan yapmadan ondan bosanacaksin
00 Yorumla
5 ayBunla ömür geçmez aynı evliliği bende yaşadım 1 ay oldu evleneli sorunlar başladı demek ki beni sevmemiş gerçekten seven insan bunları zaten yapmaz 1 sene içinde evlenip boşandım sana da boşanma yolu gözüküyor galiba bunla ömür geçmez çünkü çocuk yapma benden tavsiye boşanınca kafan da rahatlar inan ki
00 Yorumla
5 ayAmma gurursuz şeymişsin. Aynı soruyu defalarca sorduğuna göre aynı şeyi defalarca yaşadın. İstenmediğin yerde neden duruyorsun? Yüzsüz ve gurursuzlarla hayat çok zor.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 554 cevap paylaştı. Çok zor ama sen bunları yutarsan yarın aldatsa da ses çıkaramazsın ne yapsa ses çıkarmazsın sen kendine saygı duymazsan o hiç duymaz hemen ayrıl
09 Yorumla
Soran5 ayIkameti aldırdım sıra pazartesi dava acmakta
Soran5 ayMaddi durumu iyi
Soran5 ayYeni ev alinca şımardı
Soran5 ayYalvarıyor
5 ayÇocuk var ya da yok hiç farketmez eğer yerleşebiliyorsan terket inan bana peşinden gelecektir senin gitmeyeceğini düşünerek öyle davranıyor. Eşyalarını topla bir süreliğine ailene git peşinden gelirse pişmandır gelmezse boşan sana böyle davranan biriyle ömür geçmez ama bir yerde görmüştüm boşansan bile değişen tek şey yastığın olurmuş yani birinden boşandın sonra biriyle yeniden evlendim değişen sadece yastık olurmuş onda yaşadıklarını başkasında da yaşarmışsın.
01 YorumlaAile & Toplum konusunda 339 cevap paylaştı. Ne diye yaşıyorsunuz hala birlkde? Gururunuz, Onurunuz yokmu? Neyi bekliyorsunz gökten Haleluya okuyarak gelen bir varlığın inip vakit geldi artık demesinimi?
00 Yorumla
5 ay- 5 ay
Her kavgada kocan temsili
5 aysenşn onun yanında durman hata , şimdiden böyleyse her şeyi bekle o adamdan, geç olmadan da valizini bile almadan git , emşn ol ilerde akıl almz şeyler yaşatır sana
00 Yorumla
5 ayToksik bir ilişki olmuş, ikiniz de toksikseniz devam edebilir bir problem yok, ama sadece biriniz toksikse o ilişki yürümez boşanma şart olur artık.
00 YorumlaOzaman sende cık git neden kendini ona mecbur hissettiriyorsun boşanma davası ac herseyini al görsün gereksiz insanları hayatınızda tutmayın çöpleri çöp kutusuna atın lütfen
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 ay5 aydır bunları çekmene rağmen neden hala o evdesin? Kendine saygın yoksa anne babana olsun. Ve lütfen cocuk olmadan uzaklaş o sıfatsızdan. Zararın neresinden dönersen kardır. Gençliğini heba etme, devam edersen daha da karanlığa batacaksın.
10 YorumlaTeknik olarak doğru söylemiş. Nasıl durabiliyorsun.
Bu söylediklerini kayıt altına al. İyi bir avukatla sağlam bir tazminatla boşa10 YorumlaAile & Toplum konusunda 618 cevap paylaştı. hakaret ve boşanma davası aç süründür bu kadar basit, video çek ses kayıtı al
11 Yorumla
Soran5 ayEline sağlık istediği oldu baba evimdeyim beni darp etti rapor aldim uzaklaştırma aldim şimdide köpek gibi yalvarıyor dön diye ya da uzaklaştırmayi aldır geleyim diye
5 ayTek bir soru: sana bütün bu kötülükleri yapan organizma ile NEDEN EVLİSİN?
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayÇocuk yoksa dikkat et kesinlikle hamile kalma ve yaptığı şeyleri kayıt altına al veya şahit bul. Sonra maddi manevi tazminat davası ile boşanma davası aç 👍 çekişmeli boşanma davası olsun bir daha bir kadına düzgün davranmayı öğrensin.
10 Yorumla
5 ayAyrılmak için neyi bekliyorsun ne yappmasi lazım daha artık? Aileme saygısı yok ki zaten gerçek soru değildir sanmam
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 873 cevap paylaştı.
5 aySende kalıyor musu karakterin onurun olsa kalmazdın sana bu muameleyi yapanın yanında
02 Yorumla
Soran5 ayEline sağlık istediği oldu baba evimdeyim beni darp etti rapor aldim uzaklaştırma aldim şimdide köpek gibi yalvarıyor dön diye ya da uzaklaştırmayi aldır geleyim diye
- 5 ay
Hayır sacamalama ay sakın ha gidersen hep bir daha doneceksşn baba evine ikidebşr git gel olsa ayağın da kalmayacak ay sakın sakın ınanma inşa yetisinde neyse yetmisşmde o özür dilendiği için eve dönen kaç kadın şu an toprağın altında yine en ufak gerilmede dayak yiyip kapıyı görecek iletişim il kes ya
5 ayBelası dikilir böyle adamların bak bacım sana bendn bir kardeş tavsiyesi psikolojisi bozuk üzülme değmez ailen yanındaysa ayrıl
00 Yorumla
5 ayYok yakınken çocuk yokken kendine yeni bir hayat kur ayrıl o insandan. Adam diyemiyorum maalesef. İnsan kelimesi bile fazla ama neyse
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 365 cevap paylaştı.
5 aySaygı görmediğin yerde yol yakınken dön dön….
Dön güzel kardeşim, bu durum düzelmez. Adam rahatsız. Rahatsız..00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. İstemiyorum dedi ise git.. köpek gibi pişman olsun.. olmadı en azından sen hak etmediğin değer görmediğin gereksiz bir varlıktan kurtulursun
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 937 cevap paylaştı. Ailene bunları söyleyen birinden uzaklaşmalısın, boşanmak senin için en iyi çözüm. Bu sinir hastalığı olamaz, olsa olsa karakter hastalığı olur.
00 Yorumla
5 aybosan gitsin, emin ol bosaninca daha mutlu olursun, sana ve ailene boyle davranmaya hakki yok ve ne kendini ne aileni ezdirme.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Güzelim benim bu tövbe estağfurullahlık varlık sana böyle yaparken ailen seni kolundan tutup yanına almıyor mu, bildikleri halde durumu?
00 Yorumla
5 ayBu erkekleri çok arıyor musunuz diyeceğim de milletimde böyle erkekten bol ne var. En iyisi kendimle çelişmiyeyim
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.
5 ayNe kadar erken kurtulursan o toxic durumdan zararini o denli azaltirsin. Aksi halde sonu olmayan yerde daha fazla zarar görürsün
00 Yorumla E sende git be kızım adam demediğini bırakmamış daha ne olmasını bekliyorsun merak ediyorum?
07 Yorumla
Soran5 ayBelki düzelir umudum var ama beni arac içinde darp etti otogara getirdi bindirdi ben evi terkedeli 3 hafta oldu darp raporu aldim uzaklaştırma aldim bosanma davasi acicam
Soran5 aySimdi yalvariyolar
Soran5 ayAynen
Soran5 ayBilmiyorum ki keske evlenmeden once kafa raporu isteseydim:)))
- Aile & Toplum konusunda 359 cevap paylaştı.
5 ayBu davranış öfke değil kontrol ve değersizleştirme Koktukça büyür yutuldukça artar Sen yanlış değilsin burada sorun sevgi değil güç meselesi 🌹❤️
00 Yorumla
5 ayHiç durma kızım çocuk da olmadan hayatını yenşden kur korkma.
10 YorumlaAblacım sen mi boşanırsın biz mi boşanalım? Şaka mısınız siz ya
10 Yorumla- Devamını Gör (181)
Devamını Gör(226)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Evleneli daha 5 ay oldu, her kavgada kocam valiz toplatıyor. Ne yapacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer