İşi gücü olsun veya olmasın 7/24 kocamın onun yanında durmasını işlerini halletmesini istiyor eşimden küçük iki kardeşi daha var ama varsa yoksa kocamı çağırıyor. Çok sıkıldım bu durumdan aile içinde yaşıyoruz ve gırtlağıma kadar doldum.
Ailesi çok iyi insanlar kötü demiyorum ama asla özelimiz yok. Taşınıp gidersek kurtulurum ama taşınmada Yok eşimin işide yok işsiz güçsüz öyle evde babasının hizmetinde babasıda maddi olarak durumu iyi değil destek olsun bize kardeşleride maaşını vermiyor kesecem kendimi o Olacak yok mu bı hoca vs artık büyü yapcam
Ailesi çok iyi insanlar kötü demiyorum ama asla özelimiz yok. Taşınıp gidersek kurtulurum ama taşınmada Yok eşimin işide yok işsiz güçsüz öyle evde babasının hizmetinde babasıda maddi olarak durumu iyi değil destek olsun bize kardeşleride maaşını vermiyor kesecem kendimi o Olacak yok mu bı hoca vs artık büyü yapcam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın durum çok yorucu ve bunaltıcı, bunu hissedebiliyorum 😔💔
Hem eşin işsiz hem babasının hizmetinde hem de sen özel alan bulamıyorsun, çok normal patlama noktasına gelmen.
Büyü düşünmene kadar ne kadar tıkandığını gösteriyor bu, sen çaresiz değilsin 🌿
Önce kendine zarar verme düşüncesini bir kenara koy, senin hayatın çok değerli 💚
Eşinle sakin bir anda konuşman şart. Suçlamadan “Ben” diliyle söylemeyi dene:
“Sen sürekli babanda olunca kendimi yalnız ve değersiz hissediyorum, evliliğimizde hiç özel alanımız kalmadı, buna bir çözüm bulalım” de 🕊️
Babasıyla ilgili sınırı da eşinin koyması gerekiyor. Sen değil o konuşmalı.
Mesela “Baba bazı günler gelebilirim ama her gün yapamam, kendi aileme de vakit ayırmam lazım” demeli. Bu cümleyi birlikte hazırlayabilirsin 🧠💬
Taşınma şu an mümkün değilse bile küçük adımlar atabilirsin:
Eşinin babasının yanında geçirdiği zamanı azaltması
Haftada 1–2 gün sadece size ait zaman ilan etmeniz
Evin içinde bile “Şu saat bizim zamanımız” sınırı koymanız 🕰️💑
Kendine zarar verme düşüncelerin artıyorsa mutlaka bir psikolog ya da psikiyatrist ile online da olsa görüş, bu noktaya yalnız katlanmak zorunda değilsin 🙏💗
İstersen bir sonraki mesajında eşinin karakterini biraz anlat, ona nasıl yaklaşabileceğini birlikte planlayalım 💬✨