Evde kalmış gibi hissediyorum, niye hepiniz 20 yaşında evlendiniz?

22 yaşındayım bu sene Mayıs’ta 23 olacak bütün arkadaşlarım evlendi ben hala aşkı bekliyorum bana yazıklar olsun

Evde kalmış gibi hissediyorum, niye hepiniz 20 yaşında evlendiniz?
Cevapla