Ülkemden de nefret ediyorum insanlardan da nefret ediyorum bu sistemden de nefret ediyorum?

askerlik yapmamı istiyorlar yoksa para ver diyor benim 350k tl param ne gezer?

üni okuyorum kendi emeğimle özelde burslu kazandım aylık 3k bursu bile vermediler kredi çıktı

Onca emek verip okuyorsun istihdam yok iş yok SANAYİSİ yok ülkenin

Ne işçiye ne Doktora ne mühendise değer verilmiyor ne maddi değer ne manevi değer

ben bu ülke bana sahip çıkmadı hiç ben neyini seveyim ya bu sistemin Defolup gitmek istiyorum buralardan

Böyle yaşam mı olur ya 1 ev almak için 20 yılımı heba etmemi istiyorlar şaka gibi

Ülkemden de nefret ediyorum insanlardan da nefret ediyorum bu sistemden de nefret ediyorum?
Cevapla