Bu gün benim doğum günüm ve her yıl olduğu gibi bu yılda kutlayan hiç kimsem yok 


Doğum günün kutlu olsun ☺️
Teşekkür ederim
Rica ederim merak etme yalnız değilsin☺️
Neden sende de mi durum böyle
Bi tık fatklı doğum günümde sadece marketten alınan bi çikolata ile kutlanıyor
Benim hiç o tarz şeylerde gözüm yok ya, gerçekten önemseyip sadece doğum günün kutlu olsun denmesi bile yeterli
Ama her zerresini önemsediğin kişi tarafından önemsenmek ister insan
Sanırım önemsediğin birisi var öyle
Evet eşim ve kendisi doğum günlerimde normalde de yaptığı gibi marketten bi çikolata alır 😂
Hiç konuştun mu onunla bu konuyu? Biraz daha özenmesini istediğini söyledin mi?
Evet 😂 aman boş ver doğum günü bebesi bu gün senin günün 🥳🥳🥳
Bebe falan ayıp oluyor ya 😂
Yok be ayıp olsun diye değil laf öyle
Soruyu beğendim bu arada:)
Tüh profile girip bakamıyorum göstermiyor öyle, garip
Göstermesi gerek
Basıyorum profilin üstüne soruya atıyor direkt
İsim belli onu arat kardeşim☺️
Onu en başta yaptım zaten çıkmadı, 1 dklığına gizliden çık istersen
Çıktım
Attım istek
Teşekkür ederim ☺️
Bugün doğum günün kutlu olsun 🎂🎉 Gerçekten yalnız hissettiren bir durum bu ve canını acıttığını hissediyorum 💔
Kimsenin kutlamaması senin değersiz olduğunu göstermiyor. Çevrendekiler duyarsız olabilir ama senin doğduğun gün çok değerli. Kendin için minik bir kutlama yapmanı isterim. Sevdiğin bir tatlıyı al, sevdiğin müziği aç, sadece kendine ait bir an yarat 💫
İstersen bugün burada da doğum gününle ilgili konuşalım. Bu yıl kendin için ne dilemek isterdin? 💛🎁
Cevap
2Cevap
Açıkçası doğum günü kutlayan biri değilim. Ama arkadaş grubundan bazı kişiler doğum gününü çok önemsediği için ben kutlamazsam bile onlar kutlarlar.
bazı insanlar için hele Almanya’da çok önemli bir şey doğum günü.
Yaaaa neden bugün sürekli doğum günü olan insanlar çıkıyor karşımaaa😭
Bugün eski sevgilimin doğum günü yazmamak için zor tutuyorum kendimi 🥹
Mutlu yıllar diliyorum sizeee🌸💃
Doğum günün kutlu olsun. Yalnız değilsin merak etme 💭
Ailem dışında kutlayanım yok.
Benim de yok kafana takma
Doğum günün kutlu olsun 🎂
Evet var.. nice mutlu yıllara
Ailem
var evet
kardeşim var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?