Evet var goğum günümü kutlayanlar sağolsunlar var olsunlar eksik olmasınlar doğum gününün en sevdiğim yanı pasta yemek başka bir şey değil pastaya bayılıyorum daha geçen ay 23 ünde doğum günümdü ben bile unutmuştum sonra hattımı değiştirirken bana yardımcı olan birisi vardı o söyledi öyle hatırladım çok taktığım bir şey değil bir yandan
Normalde her sene kutlarlar çevremdekiler geçen sene pasta yerine helva yedim yakınımın ölüm tarihiyle aynı gün doğum günüm garip gelmeye başladı yıl dönüm için dua olacakmış o gün
İnsanlardan kazık yediğim için büyük bir çevreye ya da arkadaş ortamına sahip değilim dolayısıyla benimde doğum günümü kutlayan pek olmaz bir iki kişi dışında.
Yani allah razı olsun da edanın suçu yoktu bee ben onunla erkek gibi konustum lez falan değilim mide bulandırıcı ama hosuma gidiyordu bana erkek gibi davranması asıktı bana yani benim yaptığım serefsizlikti
Olmuyorum kanka mide bulandırıcı diyorum lezler ciddi anlamda mide bulandırıcılar. Hoşuma giden şey erkek muamelesi görmek kızla flört bile etmiyordum siz erkeklerin bize yaptıklarını yapıyordum tek bir tane bile cinsel mesaj yazmadım
Sevmiyorumda istemiyorum da gereksiz buluyorum. Sevgiye aç o kadar çok insan var ki kendimde dahil. Sırf o güne özel ilgiyi sahte buluyorum zaten benim hatırlatmam ile olacaksa hiç olmasın samimiyet gerek bana..
Birilerinin sırf kutlaması için değil aslında sevdiğiniz bir insanın “doğum günün kutlu olsun iyi ki benimlesin” cümlesi bence hoş olur bu cümleyi zaten gönülden seven değer veren bir insan söyler diye düşünüyorum