• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Doğum gününüzü kutlayan birisi veya birileri var mı?

ft06yl
ft06yl Takip Et
Master Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
52
Yapay Zekaya Sor
Evet sadece hayatımda 2 kere doğum günümü kutladılar onun dışında olmadı ☹️
Doğum gününüzü kutlayan birisi veya birileri var mı?
Doğum gününüzü kutlayan birisi veya birileri var mı?
Cevapla
Doğum Soruları Doğum Günü Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • SonMohikan71
    SonMohikan71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Evet var goğum günümü kutlayanlar sağolsunlar var olsunlar eksik olmasınlar doğum gününün en sevdiğim yanı pasta yemek başka bir şey değil pastaya bayılıyorum daha geçen ay 23 ünde doğum günümdü ben bile unutmuştum sonra hattımı değiştirirken bana yardımcı olan birisi vardı o söyledi öyle hatırladım çok taktığım bir şey değil bir yandan

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • StoneeCold
    StoneeCold Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Normalde her sene kutlarlar çevremdekiler geçen sene pasta yerine helva yedim yakınımın ölüm tarihiyle aynı gün doğum günüm garip gelmeye başladı yıl dönüm için dua olacakmış o gün

    0
    3 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Allah rahmet eylesin evet dua olması gerekiyor

      Yorumla
    • StoneeCold
      StoneeCold
      +1 yıl

      Amin amin garip yani hayat bir başkası doğum gününü kutlar diğeri acısını gösterir

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      En üzücüsü de bu aslında 😮‍💨

      Yorumla
  • helene1
    helene1 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 24
    +1 yıl

    Ailem ve arkadaşlarım var

    1
    3 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      eksik olmasınlar

      Yorumla
    • helene1
      helene1
      +1 yıl

      Teşekkürlerr

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Jestine karşılık jest

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

33

Cevap

13

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.

    Sadece bu sitede paylaştığım da arkadaşlarım kutluyor o kadar..

    Doğum gününse kutlu olsun kardeşim mutlu yıllar. 🙏

    1
    2 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Doğum günüm değil daha var genel olarak kutluyorlar mı insanlar merak ettim teşekkürler kardeşim 😇

    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      +1 yıl

      Rica ederim kardeşim :)

  • TatlıKızzzz34
    TatlıKızzzz34 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet var.. Hayatımın her anında doğum günümü kutlayanlarım oldu.. Bazen defalarca pasta kestiğimiz oldu.. İyiki hayatımda dediğim insanlar var..

    Doğum gününüz kutlu olsun nice sağlıklı mutlu yıllara..

    1
    4 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Allah yokluklarını göstermesin o zaman bizimki kutlanmıyor tabi çokta önemli değil ama merak işte

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Amin inşallah teşekkür ederim.. Ailem bu konuda dikkatlidir..

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Çokta dikkat edilicek bir konu değil ama tabi güzel bir şey

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Öyle tabi ki..

      Yorumla
  • VişneliBrowni_
    VişneliBrowni_ Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    İnsanlardan kazık yediğim için büyük bir çevreye ya da arkadaş ortamına sahip değilim dolayısıyla benimde doğum günümü kutlayan pek olmaz bir iki kişi dışında.

    1
    1 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Aynı durumu yaşadığım için tüm listemi sildim kalan 1 dostum dışında

  • Competitive
    Competitive Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Annem küçükken hep kutlamış özene bezene. Artık gerek duymuyorum. Ama yeni yaşımı güzel kutlamak istiyorum, benim için anlamlı bir yaş.

    1
    7 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      İşte bunu kutluyacak kişiler artık kutlar mı asıl soru o aslında

      Yorumla
    • Competitive
      Competitive
      +1 yıl

      Ailem kutlamıyor artık, istemediğimi belirtmiştim çünkü.

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Eşinizle kutlayacaksınız sanırım

      Yorumla
    • Competitive
      Competitive
      +1 yıl

      Bekârım.

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      yok ondan demedim yani evlenince eşiniz kutlar anlamında söyledim

      Yorumla
    • Competitive
      Competitive
      +1 yıl

      Bilmem ki kutlarız herhâlde.

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Yeni yaşlarınız daha anlamlı olacak o bakımdan dedim

      Yorumla
  • Jeynepp
    Jeynepp Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    En son 17 yaşındayken kutlamıştım. şu an yakın arkadaşım doğum günü mesajı atıyor o kadar. Kutlamıyorum artık.

    1
    1 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Bende öyle en son 19 yaşımda kutladılar o kadar

      Yorumla
  • _Petunya_
    _Petunya_ Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Sadece burada sitede bir gün sitem etmiştim diye kutlayan bir kız arkadaş olmuştu sağolsun. O da günü tutturamamıştı

    1
    3 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Gününü sen söylemedin mi zaten

      Yorumla
    • _Petunya_
      _Petunya_
      +1 yıl

      Doğum gününden önce söylemiştim yalnış günü aklında tutmuştu

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Merak etme yalnız değilsin kutlayan yok

      Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Yani bu doğum günümde küçük pasta alıp yanlız kutlicam dışarda, böyle daha iyi

    1
    2 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Tek başına doğum günü kutlayan adam geldi aklıma garson kızlar gelip tekrar kutluyorlar felan (sosyal deney)

      Yorumla
    • isabella181919
      isabella181919
      +1 yıl

      Aga be

      Yorumla
  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Hayır bugün mesela doğum günüm jdjsj bekliyorum belkiiii birileri yazar ama nerdeeeee jsjsjjshs

    1
    3 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Buradan biz yazalım o zaman 😅
      Doğum günün kutlu olsun. Allah sevdiklerinle nice günler görmeyi yıllar geçirmeyi nasip etsin

      Yorumla
    • inciitanesiii u
      inciitanesiii
      +1 yıl

      Teşekkür ederim sağolasin

      Yorumla
    • inciitanesiii u
      inciitanesiii
      +1 yıl

      Bak yazmisim buraya😃

      Yorumla
  • Bahayreiss
    Bahayreiss Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 77%
    +1 yıl

    Bence hiç gerek yok beni alıp sarıp bağrına bassın başka bir şey istemem

    1
    1 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Bence güzel bir düşünce

      Yorumla
  • imamınmankenkızıı
    imamınmankenkızıı Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Doğum günlerini sevmiyorum yıldönğmlerini sevmiyorum özel günleri sevmiyorum ne seviyorum lan ben

    1
    5 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Yaşamayı seviyorsun

      Yorumla
    • imamınmankenkızıı
      imamınmankenkızıı
      +1 yıl

      Yaşatmayı 🤓

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Nasıl yapıyorsun ki onu 🤔

      Yorumla
    • imamınmankenkızıı
      imamınmankenkızıı
      +1 yıl

      Neşemle😌

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Neşesiz olmazdı zaten 😮‍💨

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Valla eda vardı kandırıyordum o kutluyordu gitti ondan sonra sadece tek bir kişinin mesajı dışında kimse kutlamadı

    1
    12 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Eda ya sesleniyorum; dedeye sahip çıkalım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Anlamadım

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Edaya sitem ettim senin adına demek istedim. Şimdi anladın mı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yani allah razı olsun da edanın suçu yoktu bee ben onunla erkek gibi konustum lez falan değilim mide bulandırıcı ama hosuma gidiyordu bana erkek gibi davranması asıktı bana yani benim yaptığım serefsizlikti

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Lez oluyorsun kanka üzgünüm ama hoşuna gittiyse

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Olmuyorum kanka mide bulandırıcı diyorum lezler ciddi anlamda mide bulandırıcılar. Hoşuma giden şey erkek muamelesi görmek kızla flört bile etmiyordum siz erkeklerin bize yaptıklarını yapıyordum tek bir tane bile cinsel mesaj yazmadım

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Erkekler olarak ne yapıyormuşuz da bize geldi şimdi olay

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Anlatmaya kalksam roman olur kalsın neler yapmıyorsunuz ki

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Bir tane dengesiz insanın yaptığı şey üzerinden bütün erkekleri yargılaman doğru değil ben evde oturmuş yemek yiyorum benim bir suçum yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O dengesiz olanlar bi sabah uyansak hepsi yok olmuş olsa ne güzel olurdu sizi de suçsuz yere yargılamazdık

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      O şekilde düşünecek olursak o zaman bütün kadınlar sıkıntılı yani bence tek olayı sen yaşamıyorsun bizim yaşadığımız olaylar var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Haklısın

      Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Çok şükür var 🙏 eskiden çok severdim doğum günlerini kutlamayı da şimdi artik anlamsız ve gereksiz geliyor kafam artık gürültüyü o kargaşayı çekmiyor

    1
    0 Yorumla
  • happydiedayy
    happydiedayy Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bana saçma geliyo dogumgunu kutlamak yani çocukken kutlanir da büyüyünce yetişkin olunca ne gerek var her sene her sene

    1
    1 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Tam anlamıyla kutlayan olmadığı için merak zaten bende aman aman arayan birisi değilim öyle

      Yorumla
  • aleeyynnaaa
    aleeyynnaaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    var küs olduğum arkadaşlarım bile kutluyor o gün yumuşacık oluyorum 🥺💜

    0
    2 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Küs olduğun arkadaşın bile kutluyor vay be güzelmiş

      Yorumla
    • aleeyynnaaa
      aleeyynnaaa
      +1 yıl

      🥰🥰🥰

      Yorumla
  • DCshshshsge
    DCshshshsge Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    en son 13 yaşında kutladılar oda annem pasta yapmış okaadar başka yok ondan sonra annem pastada yapmadı

    0
    0 Yorumla
  • SilentWolf
    SilentWolf Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Benim de ailem kutlar aman boş ver kardeşim ya doğum günün kutlu olsun Çok da önemli bir şey değil insan yaşlanıyor sonuçta 🤣

    0
    0 Yorumla
  • Bilgolog
    Bilgolog Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 611 cevap paylaştı.

    2 hafta sonra göreceğiz var mıymış 😄

    1
    32 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Benimde az kaldı olacağını sanmıyorum 😅

      Yorumla
    • Bilgolog
      Bilgolog
      +1 yıl

      Sen kendi doğum gününü kutluyorsan sıkıntı yoktur 😄

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Nasıl kutlayacağım tek başıma pasta mı kesip yiyeyim

      Yorumla
    • Bilgolog
      Bilgolog
      +1 yıl

      Evet sjsk kendine hediye al iyi doğmuşum iyi varım de 😄

      Yorumla
    • Bilgolog
      Bilgolog
      +1 yıl

      İyi ki*

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Millet görse rahatsız der 😅

      Yorumla
    • Bilgolog
      Bilgolog
      +1 yıl

      Millet her şeyi der ben geçen sene uygulamaya başladım bu sene de yapicam hddkkd

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Ya deli gibi hissettirir bana 😅

      Yorumla
    • Bilgolog
      Bilgolog
      +1 yıl

      Bana da aksine çok iyi hissettiriyor bir dene ne kaybedersin😅

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Kendim şarkıyı söyleyip sonra mum üfleyim iyi ki doğdun diye konuşayım harbi deli derler ya 😅

      Yorumla
    • Bilgolog
      Bilgolog
      +1 yıl

      Ya insan içinde yapma evde tek başına iken yap😅

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Ha hak o zaman tek olmam evde cinlerle birlikte halay çekerek kutlarız 😅

      Yorumla
    • Bilgolog
      Bilgolog
      +1 yıl

      Aaa sen eğlenmeyi bilmiyorsun djdksl

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Öğreten olmadı bende keşfetmedim 😅

      Yorumla
    • Bilgolog
      Bilgolog
      +1 yıl

      Tamam yeni yaşında keşfetmeye başla işte 😅

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Bir açılırsam kimse tutamaz sonra yoldan çıkarım 😅

      Yorumla
    • Bilgolog
      Bilgolog
      +1 yıl

      Vur dedik öldür demedik 😂

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Yılların acısını çıkartırım ben yoksa ayarım var yani 😅

      Yorumla
    • Bilgolog
      Bilgolog
      +1 yıl

      Bende de yılların acısı vardı ama ters tepmedi şükür 😅

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Kesin ters teper demedim yani acısını alabilirim o kadar yıllarca uslu durduk 😅

      Yorumla
    • Bilgolog
      Bilgolog
      +1 yıl

      Aklıma geçen seneki doğum günümde prenses yazan taç takıp gezdiğim aklıma geldi😆😆

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Seni o kıvama kim getirdi hayret 😅

      Yorumla
    • Bilgolog
      Bilgolog
      +1 yıl

      Kimse bana prenses yazılı taç takmıyordu ben kendime taktım😂

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Onu takmak için bir mod’un olması gerekiyor ya hani o mod’a seni kim ulaştırdı demek istedim elbette kendin taktın 😅🤦

      Yorumla
    • Bilgolog
      Bilgolog
      +1 yıl

      Tamam modu da kendim oluşturdum jdkd

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Ego var o zaman 😳😃

      Yorumla
    • Bilgolog
      Bilgolog
      +1 yıl

      Bu ego değil ki😄

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Ne oluyormuş peki 😀

      Yorumla
    • Bilgolog
      Bilgolog
      +1 yıl

      Kendime değer veriyorum😄

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      dışarıdan görseler değer demezler ego derler :D

      Yorumla
    • Bilgolog
      Bilgolog
      +1 yıl

      Kendimi üstün bulmuyorum veya kimseye bir zarar vermiyorum insanların dedikleri de pek önemli değil 😄

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Elbette önemli değil kimin ne dediğini düşünürsek dinlersek istediğimizi yapamayız ki zaten :D

      Yorumla
  • kagan_altnsk23
    kagan_altnsk23 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Kutlayan olmaz genelde

    1
    2 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Çokta lazım değil ya

      Yorumla
    • kagan_altnsk23
      kagan_altnsk23
      +1 yıl

      Yaş kaç

      Yorumla
  • Pömpüş
    Pömpüş Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 339 cevap paylaştı.

    Her sene kutlanır aile arasında

    1
    1 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Allah yokluklarını göstermesin

      Yorumla
  • Bay---İbne
    Bay---İbne Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Yok. Kendim bile unutuyorum doğum günümü

    1
    2 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Hayatı saldık desene

    • Bay---İbne
      Bay---İbne
      +1 yıl

      Öyle böyle değil hem de

  • Sabrinamabrina
    Sabrinamabrina Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Var. İyi ki varlar. Kutlamazlarsa kan çıkar

    1
    1 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Allah eksik etmesin kan dökülmesin 😅

      Yorumla
  • biradettubaa
    biradettubaa Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Yok uzun zamandır kutlama vs asla istemiyorum.

    1
    5 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Sevmiyor musunuz

      Yorumla
    • biradettubaa
      biradettubaa
      +1 yıl

      Sevmiyorumda istemiyorum da gereksiz buluyorum. Sevgiye aç o kadar çok insan var ki kendimde dahil. Sırf o güne özel ilgiyi sahte buluyorum zaten benim hatırlatmam ile olacaksa hiç olmasın samimiyet gerek bana..

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Birilerinin sırf kutlaması için değil aslında sevdiğiniz bir insanın “doğum günün kutlu olsun iyi ki benimlesin” cümlesi bence hoş olur bu cümleyi zaten gönülden seven değer veren bir insan söyler diye düşünüyorum

      Yorumla
    • biradettubaa
      biradettubaa
      +1 yıl

      O insan zaten sana her gününü özel hissettirir ille doğum günü olması şart değil

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Ha şimdi durumlar değişti annem niye hediye almadın dedi bende her gün anneler günü dedim bu da onun gibi bir şey mi

      Yorumla
  • Imtomriss
    Imtomriss Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Sadece ailem zorla kutlatıyorum onlarada😄

    1
    9 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Hediye felan da aldır 😅

      Yorumla
    • Imtomriss
      Imtomriss
      +1 yıl

      Aldırmaz mıyım hiç doğum günleri bunun için var bu doğum günümde küpe aldırdım sonuna kadar sömürecem onları

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Evlenince de kocanı sömürüceksin herhalde

      Yorumla
    • Imtomriss
      Imtomriss
      +1 yıl

      Yoo elin oğlunun parasına karışmam baba parası bana yeter

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Nasıl yani evlenince mecbur yiyeceksin parasını kocan yani yabancı değil ki

      Yorumla
    • Imtomriss
      Imtomriss
      +1 yıl

      Olsun yinede babamdan başkasından maddi imkan isteyemem rahat rahat

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      O zaman evlilikte bir bütünlük sağlamamız mümkün olmaz

      Yorumla
    • Imtomriss
      Imtomriss
      +1 yıl

      Bilmiyorum belki fikirler değişebilir

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Bence değişir diye düşünüyorum

      Yorumla
  • Luccᴀ u
    Luccᴀ Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 94%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Var, daha doğrusu varlar. Sadece bir kişinin de yine kutlamasini çok isterdim, neyse

    0
    0 Yorumla
  • mervems91
    mervems91 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 68%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 903 cevap paylaştı.

    Sadece ailem ve banka/sosyal ağlar.

    1
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Ailem kutluyor istisnasız

    1
    0 Yorumla
  • sesizlerinsesi
    sesizlerinsesi Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Var telefonum

    1
    4 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Bankalar kutluyor benimkini aramızda baya sağlam bir bağ var

      Yorumla
    • sesizlerinsesi
      sesizlerinsesi
      +1 yıl

      Ksdkdklsksks mükemmel daha ne olsun

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Borç para isteyince hemen vaktinde istiyorlar bu nasıl bir bağ arkadaş

      Yorumla
    • sesizlerinsesi
      sesizlerinsesi
      +1 yıl

      Dkdkdkdkkdkdjd

      Yorumla
  • Mert878787
    Mert878787 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Var bilemiyorsun nerden olacagini

    1
    1 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      doğru haklısın

      Yorumla
  • MrKuzey
    MrKuzey Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet var

    1
    1 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Ne güzel ya

      Yorumla
  • judebellingham
    judebellingham Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 98%
    +1 yıl

    Evet var çok şükür

    1
    2 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Eksik olmasınlar

      Yorumla
    • judebellingham
      judebellingham
      +1 yıl

      Amin

      Yorumla
  • _Justimagineit_x
    _Justimagineit_x Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet varlar

    1
    2 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Eksik olmasınlar

      Yorumla
    • _Justimagineit_x
      _Justimagineit_x
      +1 yıl

      Amin.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Her sene ailem kuzenlerim ve bir arkadasim kutlar.

    1
    0 Yorumla
  • mine13
    mine13 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Ailem dışında 4 5 kişi kutlar genelde

    0
    3 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      En azından varlar

      Yorumla
    • mine13
      mine13
      +1 yıl

      Ailem olsun da hiç kimse kutlamasa yine dert etmem zaten

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Bence de takılacak bir mevzu değil

      Yorumla
  • Filmkoliküyeyim
    Filmkoliküyeyim Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Evet unutmayan tek kişi var.

    0
    0 Yorumla
  • Alcyone__
    Alcyone__ Takip Et
    Guru Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet varlar.. Sağolsunlar..

    0
    0 Yorumla
  • Seinjerlin
    Seinjerlin Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Ailem ve birkaç arkadaşım var.

    0
    0 Yorumla
  • denizmanzarasiiii
    denizmanzarasiiii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 97%
    +1 yıl

    Vardır sanırım

    1
    0 Yorumla
  • Oldbutgold2
    Oldbutgold2 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 624 cevap paylaştı.

    Var şükür

    1
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Var kutluyorlar

    1
    0 Yorumla
  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Var.

    1
    0 Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.

    evet var

    1
    0 Yorumla
  • simlitavsan
    simlitavsan Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Var.

    1
    0 Yorumla
  • kursunkelam
    kursunkelam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Var tabii

    1
    3 Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Eksik olmasın

      Yorumla
    • kursunkelam
      kursunkelam
      +1 yıl

      Teşekkürler.
      Senin var mı peki?

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      +1 yıl

      Benim yok maalesef

      Yorumla
  • Idontcareeee
    Idontcareeee Takip Et
    Guru Yaş: 27
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 889 cevap paylaştı.

    Var evet

    1
    0 Yorumla
  • Wayne_Jenkins
    Wayne_Jenkins Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Yok.

    0
    0 Yorumla
  • Cemrekaya701
    Cemrekaya701 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Vardı

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(31)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Doğum gününüzü kutlayan birisi veya birileri var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Doğum gününüzü kutlayan kişiler var mı? 12 cevap verildi
Doğum gününüzü kutlayan insanlar var mı? 24 cevap verildi
Doğum gününü kutlamak istediğiniz biri var mı? 3 cevap verildi
Doğum gününüzü kutlayan var mı. ? 21 cevap verildi
Küs olduğunuz birinin doğum gününü kutlar mısınız? 14 cevap verildi
Doğum günü kutlar mısınız? 56 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨