Bugün çok sevdiğim bir arkadaşımla buluşacağım 🤍 Şöyle gürültüden uzak, ruhumuzu dinlendirecek sakin bir yerlere kaçıyoruz.. Ama ben yine de biraz süslenmeden duramıyorum sizde durumlar nasıl önemser misiniz böyle seyleri

Bugün çok sevdiğim bir arkadaşımla buluşacağım 🤍 Şöyle gürültüden uzak, ruhumuzu dinlendirecek sakin bir yerlere kaçıyoruz.. Ama ben yine de biraz süslenmeden duramıyorum sizde durumlar nasıl önemser misiniz böyle seyleri

Acı bir anım aklıma geldi hayatımızda ilk defa arkadaşımla dediki düğüne gidelim neyse giyindik süslendik püslendik ikimiz aynı yerden saat aldık çıktık dedik arabalar kalsın yürüyerek gidelim çıktık yola hocam bir anda yağmur yağmasın mı tam dedik duvardan atlayalım yok kısalır atlarken üst baş çamur tabi düğün salonuna vardık bir baktım saate düşmüş zaten gidene kadar 30 dk lık yok 1 buçuk saat oldu bunuda neden anlattım bilmşyorum
Evet ama ben hayata genelde pozitif bakarım ve o gece hayatım boyunca asla unutamayacağım biri ile tanıştım umarım hayatının her anında mutlu olur
Ben ömrü hayatım boyunca eşofmanla bir kere ekmek almaya bile gitmedim 😂😂 dış kıyafete özenliyim hep sonra sevgilim var sanıyorlar nereye gidiyorsun diyorlar
Ruhunu dinlendireceğin bir buluşmaya giderken biraz süslenmeyi istemen çok tatlı 🤍✨ Kendin için özen gösteriyorsun ve bu bence harika 🫶
Ben de yakın arkadaşımla buluşacaksam mutlaka hafif makyaj yaparım küçük bir aksesuar takarım mis gibi parfüm sıkmadan da çıkmam 😊 Çok abartmadan ama kendimi iyi hissettirecek kadar özenmeyi seviyorum.
Fotoğraftaki o “kavuşuldu” anı da tam kalplık olmuş 💕☕ Böyle anlarda insanın içi de yüzü de ışıldasın istiyor 🌸✨
Cevap
20Cevap
normal hazırlanırım
Kiminle gidildiği önemsiz , kendime verdiğim önem “önemli”
Süslenmek demeyelim de.. Özen gösteriyoruz kendimize 😂
Evet :) hatta arkadaşım için daha çok süslenirim 😀
Süslenmem ben giysilerim zaten hazırdır iki dakika bile sürmez hazırlanmam
Nereye gittiğim önemli değil, 2 tarak darbesi, ardından o piti piti sistemiyle seçilen kıyafet, 2-3 fıs parfüm, cep kontrolü ve kapanış.
Ben en çok o zaman suslenirim ya 😂 çünkü arkadaş iltifatı gerçektir 🤣
Evet tabi ki de markete bile süslü giden biriyim o kadar yaniiiiii 🤓🐇🌱😆
Enn çok kız arkadaşımın yanına giderken süslenirimmm
Kot t şört deri ceket kask eldivrn standart yaz kış
Hayır süslenmeyi pek sevmiyorum eşofman giyip gidiyorum direk
E arkadaşlarıma süslenirim tabiiii💖
Markete giderken bile süslenirim 😄
🙏🏻🌸
Bende öyleyim ya süslenirim.. digerkeri pek makyaj da yapmaz ben kendim için yapıyorum.
Kendime çeki düzen veririm.
Kendime bakmayı seviyorum diyelim.
Evet özenirim, süslenirim
Yooo olduğum gibi daginigim.
Paspal giyinmem en azından :)
Yok süslenmem normal halimle giderim
Arkadaşı buldukta süslenmesi kaldı.
Disari cikiyorsam her zaman özenirim evde salaşım
Hayır eşıfman giy çık
Biraz takıp takıştırabilirim ya😅
Şıklığımdan ödün vermem
Dışarı bakımsiz çıkmam
Benim arkadaşım yok sevgilimde yok.
Süslenirim evet
Yatarken bile
Gri eşofman favorim
Çok kasmam
Hayır.
Yok be
Ne gerek var
Evet öyleyim
süslenmem
Evet
olabilir
Hayır ☺️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?