

Bu şu bide bu deyip üzerinize geçip dışarı çıkar mınız uyuma bakmadan 🤣✌️
Evet oluyor :)))
Hayır olmadı uyum önemli :)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Bu şu bide bu deyip üzerinize geçip dışarı çıkar mınız uyuma bakmadan 🤣✌️
Sabahları geç kalktığım zamanlar ve vaktin çok dar olduğu anda elime ne geçirirsem giyiyorum mecburen e haliyle ortaya saçma sapan bir görüntü çıkıyor. Seninkisi acayip olmuş. 😅
Saçma saban kombineleri arada severiz bizde :) bende sınava yetişmek için yaptım 🥳🤣
Uyumsuz olsa da o bacaklatı böyle güzel şekilde görmek çok hoş. Ve yalnız değilsin dışarda birçok kız böyle zevksiz giyiniyor 😊 yime de üstündekilerün garip şekilde bir bütünlüğü var yani sırıtmamış sadece çocuksu bir seksilik katmış sana.
uyumsuz bence:d
hava serin ama ben genelde kapalı sıcak yerdeyim
evet "bazen" dikkat etmeden çıkarım acelem varsa ama seninki çok fena olmuş :D asdhaskdad
normalde ben üzerimdekine uydurmak için saatimin kayışını da değiştiriyorum çıkmadan. 5 farklı renkte kayışım var :D
sınav haftası kombini bu :d bide bende dikkat ederim ama normalde
Hayır evin içinde dahi uyumsuz giyinmekten hoşlanmıyorum her şey düzenli uyumlu
güzel ve temiz olmalı diğer türlü sevmiyorum
kadın ve erkekte her daim temiz ve titiz olmalı.
Temiz ve titizlik başka konu ki
Başka tabii ki ben ondan da bahsetmek istemiştim
Cevap
39Cevap
Evet oluyor bazen
Olsunda :))
Hiç olmadı. Ayakkabımdan saatime kadar uyumlu olmasına dikkat ederim. Evde bile uyumlu, özenli giyinmeyi çok severim.
Her yerde şık insan 🥳🥳
uyumsuz olduğunu bile bile giyince kombin yapmış oluyor musun ki? hani "kombine etmek" ifadesinin kısaltılmışı ya, o açıdan.
Evet uyumsuz kombin olur adıda 😂
Oluyor evet, bazen acil işim oluyor elime ne bulursa alıp giyip çıkıyorum.
acil olmasa bile insan bazen düşünmeden alıp giymesi iyi oluyor ya :D
Geceden başlarım ben ne giysem diye fkfkg.
:D sabaha her şey hazır oluyor o zaman
Yok olmuyor 😄
Yinede Bir karmaşa oluyor fjfjf.
Uyumsuzlukta bile renklerin ustunde guzellesmesi😊
Uyumsuzluk da bile uzmanım 😂
Aynen uzmanı yakindan bilmek lazm😊
Bilmek derken 🙄
Tanimak yazinca iletisim nedeniyle engelliyotlar 😂
🤣🤣 Sana uyumsuz elbise mi varmış kendini hariç tut bu olaylardan
Var tabiki :)
Nerde hadi 😀 düşman çatlasın
Yukarda ekli 😂
Hiç inandırıcı gelmedi 🤣 Kötü yalancısın bunun nesi kötü
Uyum 0 aralarında
Olsun ama yakışmış 🤣
yakışmayan bir şey almam ki:D ve teşekkür ederim
😀 Merakla bekliyoruz
sıradaki kombin kot pantolon ve 3 cm topuklu ile çicekli büstiyer:d
😀 Tarif yok paylaş gelsin
paylaşacam zamanı seçmedim daha :d
Önce meraktan ölenler ölsün 🤣
haha kalan sağlar bizimdir :DDDD
Ben daha çok yaşarım 🤣beni bunlar öldürmez
o zaman bizimlesin haha:D
😀😀 Kurulmak kolay değil
kurmak bir formata bakar :dddd
Kurtulmak yazacaktım 🤣🤣 Sende hemen vur
görünce kaçırmayım dedim :d
Sen bir gün pot kırarsın elbet 🤣 pusudayım
insanlık hali elbet olur bende de :d
Pusudayım 🤣🤣
hadi bakalım :D
Vall rastegel ne bulursam giyip çıktıgım çok oluyor
🥳🥳🥳🥳en iyi yöntem hızlı pratik 😬
Ben bu konularda takıntılıyım. Kombinim içime sinmeden dışarı çıkmam.
Takıntılardan kurtulmak istiyorum rahat olmak lazım yaa
Oluyor izmir’li. Eşofman üstüne keten gömlek giyip çok çıktım dışarı 😂
😂😂😂devamını bekleriz :))
Hayır, evden çıkmadan önce mutlaka üzerimde uyumlu durup durmadığına dikkat ederim.
Hep uyumda sıkıyor ya
Uyumdan kastım benim kafamda uyması yoksa insanların düşüncesi pek umrumda değil.
Yani acele ciktiysam plansız da uyuma pek dikkat edemiyroum ama planliysa dikakt ediyroum
Planlı dikkatsiz de denemek lazım :)
Ne kombini kardeşim toplasan 2 pantolon 2 kazak 2 gömleğim vs vs var ne kombini :D
Onlarda kombin sonuçta 😬
Birgün birini diğer gün birini giyiyorum millet çakmıyor doğru :D
Yani oda kombin işte :)
Peki peki anladık sen neymişsin be abi pann
Bazen yapılır takma insanları sen kendine yakışanı giy kombin uyum olsa da olmasa da
takmam zaten öyle olsa bura da paylaşmam maksat eğlence olsun :d
Yani 🥰
🥰🥰
hafta sonları inanılmaz salaşım ve çok keyf alıyorum
kesinlikle öyle ve keyif alamayda devam et her zaman :DDDDD
teşekkürler güzel İzmir'in güzel Prensesi (İzmir'in bende ayrıcalığı hep var)
İzmir hep farklı ayrıcalıklı :D
kesinlikle öyle, insanı, doğası, havası hmmm birde barları seviyorum bu şehri yahu
sahilde oturmak varken barı kim ne yapsın ki
barda müzik, içki hoş alımlı güzel çekici seksapel izmirli hatunlar var :D :)
dalga sesi kendi seçtiğin kısık ses bir müzik ve dostlar sahilde
zevkler ve renkler
Evet
Yani bazen oluyor evet ama bu kadar da uyumsuz olmuyor 😂
olunca tam olacak ya hep ya hiç hahaha
Böyle kızlara bayılıyorum ya tam benim kafadan
bulursun elbet gönlüne göre sende birini
Ya öyle şeyler durduk yere olmuyor ki yani affedersin gökten zembille inmiyor biriyle tanışıyorsun herkes bir değişik
belki iner :d
Ya şimdi sana desem ki seninle tanışalım sohbet edelim birbirimizi tanıyalım bana bir sürü şeyler söyleyeceksin o yüzden inmez 😂
sanal dünya sanal kalır bende
Kafanda bazı şeyleri böyle oturursan yapacak bir şey yok
gerçek hayatçıyım ben
E biz de uzaydan yazmıyoruz ki İzmirli biz de bu dünyada yaşıyoruz yani sadece teknolojinin nimetlerinden faydalanıyoruz 😂
teknoloji ilgi alanım olsada sanal ortam yalan ortam güven olmaz bulaşmam
Sen bilirsin benim abim buradan tanışıp evlendi herkes için aynı değil
KS den mi bide:D
Aynen öyle ama şimdi kullanmıyor tabii ikisi de ama burada tanıştılar
çok saçma olmuş bence ama karar onların tabi hayatta
Saçma olan bir şey yok adamları anlaştı evlendi 1 yıldır da evli ve mutlular senin için saçma olabilir
bende kendi adıma dedim zaten dikkat edersen hayat onların deyip bıraktım
🤗🤗
Şu hayatta düşüneceğim en son şey kombin yapmak olur
kombinler önemli bakınca ilk izlenimi veren etkenlerden
Vermesin sanki donsuz geziyoruz
sen bilirsin
Kombin yapamıyorum ben ya
Bu arada olmamış kanka ya
oldu diye atılmadı zaten başlık bile uyumsuz diyor :Ddd ve gülücük var
Özledim kanka ya olmamış halin bile güzel nerelerdesin neler yapıyorsun Mersin nasıl
mersin soğuk sınavlar yüzünden çok girmedim iyiyim sen nasılsın
Canım sıkkın. Tadım kaçık
sende düzeltecek şeyler yap
Bugün hiç tadım tuzum yok
Üstelik çok huysuzum
Tedirginim huzursuzum
Yapıyorum
yapmaya devam
Arada hüzünlü olmak iyi ya. Her zaman gülmeyelim. Ben Diyarbakırlıyım acı severim. Acı da güzelidir. Mesela üzülecek konu. Senin adını bilmiyorum prenses. Adını bilmediğim için üzgünüm bugünde 😁
selin
Memnun oldum bende şerefhan 😁
Yok olmayacak ben acılı ciğer kebabı yiyecem bir de ayran zaten öğle yemeği vakti geldi. Zaten ne Diyarbakır anladı beni ne de sen demiş ya Ahmet Kaya. Bu yüzden Moskovaya kaçtım 😁
burada durmak için sebep yok zaten :d ve bende memmun oldum
Olur mu güçlenmek için kaçtım. Tekrar gelecem. Halkım yurdum can damarım. Mücadelem nefes bitene kadar. Muasır medeniyet olması için tek başına da kalsam devam. Sadece yalnızlığım canımı yaktı biraz. Ondan kaçtım. İnsan olduğumu hatırladım. Gelir gelmez pişman oldum. Benim için topraklarımdan gayrısı yalan. Zaten bu yüzden evlenmedim. Sevgili dahi yapmadım.
senin hatan bence evlen yap gelmede bir şey yok burada
Çok şey var biliyor musun. Öyle güzel şeyler var ki.
Sağ olsun nutuk gözlerimi açtı.
ne kadar süredir türkiye dışındasın
Aslında eğitim için çıktım ve ekonomik bağlantılar için. Hepsini sağladım. Şimdi daha güçlü dönecem. Uzun zamandır dışardaydım.
valla şu bir gerçek kaç gurbetci ile konuşsam hepsi dönecem diyor daha döneni görmedim sende dönmezsin
Gün sayıyorum sana fotoğraf atacam dönünce
bide geri dönerden atarsın moskovaya 1 2 hafta sonra :D hahahaa
Yarın yola çıkıyorum kanka. Haberin olsun 🤣
Çık bakalım 😂
Çıkarım ama İstanbul'a belki 1 2 ay sonra adana belki ırak Petersburg 😁
Çok tatlı ln hannah Montana gibi.
Çok beğendim bu sensen diye de utanarak yorum yaptım gizlendim.
teşekkür ederim
Rica hannah 😊
Takım elbise giyip ayağıma terlik giymeyecek kadar dikkat ederim
takım ve spor ayakkabı peki
O bazı yerlere yakışıyor ya hiç denemedim ama takımın altına beyaz spor ayakkabı giymek istiyorum
Takımın rengi ne olacak
Siyah olmasın mı
Ona beyaz ayakkabı çok fazla sırıtır
Renk patlatısın ki hoş gözüksün
Biz erkekler senin kadar uyumlu olamıyoruz 😀
Olursunuz zor bir şey değil :)
Sana ne giysen yakışıyor, bize her şey yakışmaz 😀
Yakışanı bulmak işin marifeti zaten 😬
O da senin ustalığın 🙂
Zaman ve emekle oldu 😂
Bir insana her şey nasıl oluyor da böyle yakışıyor
Bilmem yakışıyor bir çabam yok kendi oluyor
Hayır olmadı ama seninki torbacı gibi olmuş 😂
Boşa uyumsuz değil rasgele elini at geleni giy sonuç 😂
😂😂
Uyumsuz derken o gün modum düşükse eşofman giyer çıkarım ofise doğru
Eşofman ile alakası olmayan bir şey ile giyiyorsan uyumsuz olur
Alt üst eşofman işte. Bacaklarımız güzel olsa etek giyeriz :D :D
O uyumsuz olmuyor ama 😁 ve mümkünse giyme etek
Yok giymeyiz, bizdekiler pürüzsüz değil:)
O yüzden kalsın 😬
Pürüzsüz olanlar da çoğu zaman pantolon giyiyor onu ne yapacağız:))
Tercih meselesi oda 😬
Pek iyi bir tercih değil bence :D
Yooo iyidir oda
Cıkssss
Cidden çok uyumsuz 😂
Özenle seçildi çoraplara kadar 😂
İlla, sürekli iyi olunamaz. Bazen boşverirsin.
O anlar lazım boşvermiş kombini 😬
Tatlılığından bir şey kaybetmemişsin ama :)
Bu kız bu işi biliyor
Biliyor 😁
Severek takip ediyoruz
çıkamam asla kombinim olmayınca modum düşük olur
Modun düşükken yaptığın kombineler nasıl
Bana uyumu yeterli oluyor
Üzerine olsun kendi arasında uyum olmada da olur yani 😬🥳
Yok ben uyumlu kıyafet giyinirim ama başkasına uyumsuz gelmesi üzerime giydiklerimi uyumsuz yapmaz
Bence de öyle olmalı önce kendin beğen gerisi boş
Artık umrumda olmuyor
Neden ki
Bilmem dış görünüşten çok içime yatırım yapmaya çalışıyorum önceden olsa çok önemserdim ama mesele önemli olan kıyafet değilmiş düşünce yapın hayata bakış açın kendine kattıklarınmış
onlar önemli ama maalesef yabancı bir ortama ilk girdiğinde de önce kıyafete tipine bakıyorlar :((((
Evet öyle ama diyorum ya umrumda değil artık :)) materyalist hedonist insanların uzak olması benim daha yararıma
hem de ne uyumsuz :)))
Amaç o 😂
maksat hasıl olmuştur o halde efendim :D
🥳🥳🥳🥳🥳güzel haber 😂
😂👍🌹
🌺
Uyumluluğa dikkat ederim 😀
Hiç çıkmadın mı etmeden
Hayir hatirladigim kadariyla 😀Aslinda illa dikkat etmek degil de otomatik oluyor aliskanlik meselesi
Beyin otomatik hallediyor 😬
😀 evet
Sana uyur kombin yapar demek lazım :))
Çıkmam modaya ilgim var.
Arada çıkmak lazım :)
Ben çıkamam beybi. Çevrem tarafından ayıplanırım. Oda dolusu kıyafetim var. Bir kere kombin yapmaktan bıkıp çıktım. Tanıdığım herkes sen çok güzel giyiniyordun diye başladı. Üstelik ben sadece kendimi giydirmem abimi anneme falanda kombin yapıyorum. Moda zevkime çok güveniliyor.
Sende bu moda olacak deyip geçseydin o gün 😬
Bende modayı belirleyen öncülerden değilim. Ama sürekli de klasik takılmam genelde tanıdıklar varsa full klasik takılıyorum. Ama yoksa da maskülen takıldığım da oluyor. Ama yine de trendleri takip ediyorum.
Bu kadar uyumsuz hiç çıkmadım
Bence çıkmalısın :)
Coğrafya kaderdir boşuna demiyorlar 😂😂😂
Hangi şehir :(
Yalnızlar şehri 😂
Orası nere
Hayır olmadı uyum önemli
Arada dağıtmak lazım 😁
Bana göre değil
Kimsenin ne düşündüğü çokta tın.. (moda kişinin kendisine yakıştırdığı her şeydir bence)
ama soru moda değil ki uyumsuz kıyafet seçi mi :D ve bencede herkes ne istese giymeli o net :))
Uyumsuz da olsa kendime yakıştırmışsam çıkarım demek anlamında yazmıştım (modayı da araya sıkıştırdım nedense 😂 )
O zaman aynen devem kendin yakıştırıyorsan o kombin çıkamaya hazır :))
aynen devam :)) sen çok yaşa emi
Sende sende 🥳🥳🥳
Prensesim çok yaşaaaa :)))
sevgiler+saygılar İzmir'e ve izmirli prensesimize :)
Çok teşekkür ederim 😁 esen kalın saygılar 😁
Rica ederim çok incesiniz :)
Esenlikler diliyorum
Bu foto da ki tarz cidden uyumsuz olmuş
:D amaç o burada
Evet yapıyorum çok marjinal duruyor bence
Ayrıca deri ceketin sana çok yakışmış 😍
bence de arada güzel oluyor ayrı bir eğlence oluyor ve çok teşekkür ederim:DDDDDD
daha güzel kombinler yapılabilir
yap yakışır sana
ahaah :D
Kız mersin soğudu üşüyeceksin
deri ceket o yüzden ya :D açık alanda çok kalmıyorum ki
Parti var 9 aralıkta gelsene
nere de
Bukalemunda hel gidelim
yaklaşın bakalım süre ben arkadaşlarada soram
Damsız almıyorlar bende sizle gelebilirmiyim
Kombin yapmıyorum saldım artık
salma ya topla kendini
Gerek yok ya 😀bakan yok
yapınca bakan olur belki
Yapıyordum bakan olmadı bende saldım
Kaslı vücudumla yapıyordum oysaki
gene yap
Bakan yoksa neden yapayım
kendin için yap o zaman
Kendim için sıkıldım ya
olsun yap genede illa başkasına gerek yok şık olmak için
Var illa beğenen olsun yani seni beğenen olmasa sen uğraşır mısın
evet uğraşırım bana ne başkasından milletin görüşünü taksam dışarı böyle de çıkmazdım salaş uyumsuz halde
Güzel olduğun için öyöe geliyor sana 😀
yoo alakası yok
Var bar 😀
cidden yok
ene tatlımın üstünde ayıcık var
ben ekledim ayıcık :d
güzel olmuş tatlım pizzada varmış
gitar telefon ve parada var :d teşekkür ederim
rica ederim tatlım ♥
tatlım eiğ bildirimleri geşdimi
evet gelmiş teşekkür ederim :)))
rica ederim tatlım
kalp kalp kalp :d
Ahahah yine kısalar 😅
uzun mu olacakti tabi kısa:d
uzun etek yok bende sadece elbise var :d
sıradaki kombin pantolonla aklımda hhahaah:d
beklemede kalın :D
çok yakında gelecek :))
rica ederim:d
Eski sevgili ceketi gibi 😄
eski sevgili giysileri neden kullanılsın sevgili ceketi desen gene anlarım da:D
Sevgilin vardı tabi senin😄😄
evet var :D
Hatırladım 😄😄
unutmamak gerek:D 4. sene olacak:d
Çok mutlu ol inşallah 😇
mutluyuz :DDDD ve sende öyle her daim mutluluklar :D
Yine çok tatlı yaaa:)
teşekkür ederim:d
Rica ederim:)
Sen ne giysen yakışıyor zaten
bu onun denemesi hahah:d
Başarılı olmuş
teşekkür ederim :d
Rica ederim
Mini elbiseler sana yakışıyor fiziğin yetiyor 😊
Yüzünü neden saklıyorsun her fotoda 🙂
Bazen oluyor
olmalıda bence :D
Evet bence de olmalı
❤️❤️❤️onun keyfi de ayrı güzel demi
Tabiki ayrı güzel canım ❤️❤️ saçma sapan bile olsa severim fsrkli olmayı
Benim kafadasın sende canım ❤️❤️❤️
Canım deme zaten eriyorum o kelimeye 😀
Kafalar aynı bizim
Kalpler Erisin hep 😬🥰
Kalpler erişin de saçlar çıksın demi😀
Haha aynen öyle olsun 😁
Öyle kanka ama aramız iyi değil
İyi evet sorun yok ki ✌️
Nasıl iyi kırıldım küstüm felan 😃
Sorun yok olsun :))
Uyumsuz ama sana uymuş
Bir birine uyumlu değiller 🥳
Niye giydin ki uyumsuz olduğunu bilerek
giyip evden çıkıp sınava gittim ve sınavdan sonra fark ettim ardadaşım öyle gelişti durum :D
Amaaan dert ettiğin şeye bak burada önemli olan sınav sınavım iyi geçtiyse giydiğim şeylerin uyumlu olup olmaması umrumda olmaz dı
iyi geçti finalleri bekler olduk şimdiden :d
Şimdi düşündüm de sınavın iyi geçtiyse artık kıyafetlerinin uyumunu dert edinebilirsin sevindim bu arada
Arada uyumsuz kombinelere hep varım
Oluyor nolcakki
Bencede öyle 🥳🥳🥳
Aynn☺️☺️☺️🌷
kalp kalp kalp :)))
Hayatta içime sinmeyen kombinle dışarı çıkmam
Arada yapmak lazım ya
Alışverişe giderken
Alışverişte uygun parçalar almak için mi :)
Oluyor.
Evet iyi de oluyor hemde :)))
Kesinlikle. 😄
🥳🥳🥳
Evet hatta şık buluyorum bu giyim tarzini
Kesinle bencede 🥳🥳🥳🥳
Genelde uyumlu
Arada oluyor o zaman 😬
Bazen oluyor.
Olsunda güzel de oluyordur :)
Hep öyleyim 🤣
hani kombin yapacaktın düzgün
Denedim beceremedim 🤣
yaparsın yaparsın denemeye devam
Tamam keee ama giderek sen felsefeme girmeye başladın gibi🤣
Felsefeye gerek yok ya 😂
🤣🤣🤣
sana her şey olur güzelimm
teşekkür ederim
Eşofmana devam kombinde neymiş
hep öyle de olmaz ki
Ben rahatıma düşkünüm arkadaş 😄
arada şık takıl değişiklik iyidir :d
Eskidendi o güzel günler eskiden 😅
yeniden olsun:d
Tamam fenocum seni mi kıracam😄
:D o zaman şık kombinler bekliyoruz senden:d
O iş bende 😄
:d anlaştık
Yaşam koçum ilan ediyorum seni 😂
ben anlamam ki o işlerden :d
Bazen
arada salmak güzel oluyor iyi geliyor :d
O etek boyuna çok güldüm. d
neden ki boyu iyi aslında
Emin misin. d gerçi ben giysem dizime gelir. d
ama sahil şehri burası tamam kış geldi ama bende açık havada durmuyorum:d
Şöyle giyinenler çok tatlı oluyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?