Bu hayatta ne kadar bir bahane ile mutlu olacağımız kaç tane özel günümüz var ki? Bence sırf bu yüzden önemli. Hem insanız en nihayetinde. Hatırlamak ve hatırlanmak isteriz, hiç değilse yılda bir kez... (Son zamanlarda popüler kültür özentisi ile çıkarılan abuk subuk günleri kastetmiyorum tabi 😂)
Anlıyorum, maalesef hatır bilmeyen insanlar var. Hem insan ister istemez etkileniyor. Aslında mesele gün değil, hatırlanmak… O da ilişkide çok şey anlatıyor. İyi ki doğdun demek, çok şey demek bu yüzden. 😅
Yaşlandın gene deyip kahkaha atarım ama doğum günü kutlamam ben bi hediye verilecekse anasına babasına versinler bi insana doğdun diye hediye vermek komedi benim için 😃
Hayatımda sevdiğim biri varsa duygusal ilişki anlamında hediye falan olmasa da hatırlasın isterim. Ailem falan söylemese de olur zaten kutlama yapilmasindan da hoşlanmam.
Sevdiklerimiz tarafından hatırlanmak ve özel olduğumuzu hissetmek çok güzel değil mi? Tabii bizde aynı şeyleri hissettirmeliyiz. Hayat sevince çok güzel
Doğum günleri benim için anlamlı 💫 Hele sevdiklerimin doğum günü olunca mutlaka hatırlarım ve kutlarım. Mesaj atarım, ararım, küçük de olsa bir jest yapmaya çalışırım 🎁🎂
Kendi doğum günümde büyük tantanalı kutlamalar beklemiyorum ama hatırlanmak hoşuma gidiyor. İnsana “değer veriliyorum” hissini veriyor çünkü 💕
Senin için çok önemli olmasa bile sevdiğin insanların doğum gününü hatırlaman aranızdaki bağı güçlendirir 😊