Yakın arkadaşlarınız doğum gününüzü gösterişli mi kutlamalı, yoksa sizin için doğum günün kutlu olsun denmesi yeterli mi? Dostun trip atanı da çok kötü ama çekicez artık.
Doğum gününüzün kutlanması sizin için çok önemli midir?
Arkadaşlarım dahil hiç kimse doğum günümü hatırlamaz. Konusu açıldığında senin doğum günün şu tarihteydi dimi diye sorarlar ama o gün geldiğinde tek bir doğum günü mesajı bile almam.
5
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Valla yanında olduğum zaman kutlama yapıyoruz ama bu sene virüsten dolayı buluşamadik saat gece on iki olunca hemen ilk mesajı attım kutlamak için salak kız üç saat sonra mesaj attı o da Instagram da diğer arkadaşlarının kutlamalarını paylaşmış üç saat önce 😂yine boş yere değer verdik birilerine tabi o da Benim doğum günümü unuttu diğer gün kutladı
Yaşım ilerledikçe bu tarz takıntılarımdan kurtuldum. Pek umrumda değil aslında. Hediye alınmış, pasta kesilmiş önemsiz benim icin artık. Dost dedigim bir gün değil her gün hatırlamalı. Bunlar işin gösteriş kısmı bana göre
Unutan için sorun etmem. Sevgililer günü, anneler günü, doğum günü gibi takıntılarım yok. Sevgilerini bunlara bakarak ölçmem. Doğum günün kutlu olsun denmesi yeterli ama bu kadar küfür etmeden desin lütfen😂
Bence doğum günümün hatırlanmaması bile sorun değil çok yakın arkadaşlarımın doğum gününü bile hatırlamam bu onları sevmediğim anlamına gelmiyor. Fotoğraflarını hikayeye atıp doğun günü kutlayanlar veya konuşma ssini atanlar var bide ayyyyyy çok saçma geliyor çook
Kutlama derken sürpriz yapıp hediyeler alıp partilemek önemli değil tabii ama yakın arkadaşımın, ailemin veya sevdiğim kişinin yanımda olması, o günün benim için özel bir gün olduğunu bilip şartları uygunsa günü benimle geçirmesi, uygun değilse de en azından güzel uzun bir mesajla günün anlam ve önemini içeren mesaj yazması hoşuma gider tabii ki.
benim için çok çok çok önemli. nedeni; bir insan sevdiği bir insana olan sevgisini her gün gösteremez ona her gün çok özel olduğunu söyleyemez, onu her gün özel hissettiremez. ama bir gün bunların hepsini yapabilir ki bu o insanı çok mutlu eder.çünkü sevildiğini bir kez daha anlar
Bence arkadaş dediğin senin derdinle dertlenip, sevincinle seviniyor, seni dinliyor ve değer verdiğini hissettiriyorsa doğum gününü unutsa da önemli değil, o samimiyet varsa sen hatırlatırsın kutlar. Kendi hatırlayıp kutluyorsa neden pasta yok diye de sorgulamazsın. Zaten bu pastalı parti hazırlamalı doğum günüler zamanla göreve dönüşüyor, beklenti oluşturuyor, arkadaşlıklar zedeleniyor. En iyisi olanı kabullenmek daha fazlasını ummamak.
Doğum günümu Unutup unutmamasini değer verme koşulu olarak görmüyorum arkadaşlarımın. Ondan daha önemli şeyler var. Süslü puslu mesaj yerine doğum günün kültü olsun lan, diye birşeyi tercih ederim 😄
Ya ben kendi doğum günümü bile unutuyorum öyle doğum günlerini pek önemsemem ama sevdiğim insanlar tarafından önemsenmeyi severim. bir insanı hatırlamak için doğum günleri özel günler vs şart olmamalı bence
Abim kutlar genelde, hediyeler falan . Ama diğer yakınlarımdan da istemem zaten. Gerek yok. Ben özel günleri kutlamayı severim ama diğerlerinin benim için mesaj yazıp hediye alması, işte şunu bunu yapmasına gerek yok.
oldum olası doğum günü kutlamalarınıo sevmedim... 8 yaşımdan beri de kutlanmasını istemem ama arkadaşlarım her daim kutlarlar pek hazetmediğim halde... Sağolsunlar... dostlar değerlidir..
Adamına göre muamele diyelim kutlayanı kutlarım kutlamayanı yollarım değer vermiyor belli 1 gün geç bir gün erken kutlamış bunlar normal şeyler ama 1 hafta geçmiş mesaj atmadıysa unuttum diye bile o zaman ben silerim
Kutlamasına gerek yok ama hatırlansa sevinirim. Ve arkadasım unutursa sinirlenirim çünkü ben herkese hediye veriyorum. bunu karşılik icin yapmiyorum ama sadece dogum gunun kutlu olsun diyebilir.