bu hanım kızın suçu ne!!🥸
tam zıttı olarak nitelendirecekleri kızlarla (fırsat bulamayıp) takılmasalar bile karaktersiz, ahlaksız erkekler bile öyle bir kızı hak ettiğini düşünüyor
bu hanım kızın suçu ne!!🥸
tam zıttı olarak nitelendirecekleri kızlarla (fırsat bulamayıp) takılmasalar bile karaktersiz, ahlaksız erkekler bile öyle bir kızı hak ettiğini düşünüyor
Cevap
10Cevap
Dünyanın kanunu budur kadın erkeğin geçmişine bakmaz hatta içten içe tecrübesiz erkek kadınlara çekici gelmez ancak erkek saf temiz namuslu kadın arar
herkes için geçerli değil. her kadın enayi yerine konmaktan hoşlanmıyor
Enayi yerine koymakla alakası yok ki kadının evrimsel ve biyolojik olarak tarih boyunca da her zaman güçlü erkek arayışı vardır yani bu güç derken fiziki güçten ziyade onu koruyup kollayacak aile babası olacak tarzda erkeğin de kadından namuslu olma beklentisi vardır temel prensipler bunun üzerine kurulur
önüne gelenle yatınca güçlü erkek mi oluyor 😂😂😂
Hayır ben erkekler önüne gelen ve yatsın önüne gelenle kalksın demiyorum bunlar doğru şeyler zaten değil ancak kadın için 1 öncelik bunlar değil diyorum karşısındaki karakterli bir erkekse ailesini geçindirecek eşini kimse muhtaç etmeyecek akıllı güçlü düzgün bir erkekse geçmişi kadın için çok fazla önemli olmaz onu söylüyorum
kaşar erkek güzellemesi
@esraaaaayimmm kaşar erkek güzellemesi değil bence bu kaşarları rahatsız eden dünyanın gerçeklerini söyleme ister adının ister kızların ister pozların dünyanın gerçeği bu kaşarların gözümüzde değeri yoktur
kaşarları rahatsız eden mi?
Evet mesela kaşar kızlar benim bu fikrimden çok rahatsız oluyor ya biz erkeklerle eşitiz erkek yapıncayı da kadın yapınca kötü mü diyor çünkü yattının kötü bir şey olduğunu biliyor ve erkekler tarafından bir değerinin olmadığını da biliyor o yüzden ya erkek yapıyorsa kadın da yapar kafasına giriyor aslında durum böyle değildir erkeğin de kadının da yapması doğru değildir ancak kadınların yapması daha kötüdür
net kürt
@esraaaaayimmm hem feministsin hem ırkçısın maalesef Kürt değilim
ne ap. tal ve terbiyesizsin. rahatsız oluyorum çünkü ben kimseyle sevgili bile olmadım ama yemediği halt kalmayıp evlenince kendimi bir aptala kakalarım diye düşünen erkeklerden nefret ediyorum. madem bunu ahlaksızlık olarak görüyor kendisi de bu ahlaksızlığa ortak olmasın diyorum. kadınlarla yatıp yatıp sonra aynı işi yaptığı o kadınların arkasından kaşar deme ikiyüzlülüğünden nefret ediyorum. böyle bir erkek ahlaklı da namuslu da değildir.
Ben sana kötü bir şey söylemedim ki niye hakaret ediyorsun kaşar değilsen üzerine almana gerek yok
burada iki kişi senin yorumuna sinirlendi ve karşı çıktı? biri ben diğeri de esra isimli üye. sen de çıkıp kaşar kızlar rahatsız olur bilmem ne diyorsun. kelimelerini cümlelerini özenli seç o zaman. hâlâ kaşar değilsen alınma diyor
Hitler dünyanın en nefret edilen adamı ama seçimde %92 almıştı o durumda ve konjüktürde herkesin aynı fikirde olması o adamın düzgün bir insan olduğunu kanıtlamaz yani ikinizin aynı düşüncede olması o düşünceyi doğru yapmax
he erkekler orıspuluk yapabilir bu doğru düşünce pwndğwnf hadi bi git
ee bu mantığa göre senin ve senin gibilerin aynı saçma düşüncede olması da bu zihniyeti doğru kılmaz
Ama sonuç olarak biz sayıca fazlayız dedin ben onun için örnek verdim. Ben sayıca fazlayız demedim ki :)
ben sayıca fazlayız mı dedim? bu cümleden bunu mu çıkardın? iki kişi senin yorumuna karşı çıktıktan sonra kaşar kızlar sinirlenir vs dedin diyorum
Ben sanaa veya o kızaa kaşar demedimki sana cidden bir soru soracam lütfen doğruyu söyle tamammmı?
Önünde iki erkek var birincisi işinde gücünde düzgün karakterde genel kültürü geniş gayet elit seni toplum içinde yüceltecek zekaya ve genel kültüre sahip ama daha önce cinsel deneyimleri olmuş biri ve evlendikten sonra sadece sana bağlı olacağını ve ailesine çocuklarına çok düzgün bir baba olacağını bildiğin bir adam
İkincisi de daha önce hiç cinsel deneyim olmamış normal bir işte çalışan orta zeka genel kültürü hafiften zayıf birazcık pısırık işinde gücünde bir adam hangisini eş olarak seçersin?
seçmek zorunda değilim, manavdan karpuz mu seçiyoruz sanki
ikisi arasında kalsan tabii ki ilkini seçmek zorunda kalacaksın. Bak gördün mü benim mantığımı yavaş yavaş anlayacaksın çünkü doğanın kanunu budur şimdi aynı soruyu kendim için sorayım tabii ki namuslu olsun hatta okuma yazma bilmezse benim için daha iyi:) çünkü erkek güç sevmez ama kadınlar güç ister umarım beni anladığını düşünüyorum güzel sohbetti yine iyi geceler :)
yoo seçmiyorum. okuma yazma bilmesin ki kendini daha üstün gör egonu tatmin et. bir mesleği geliri olmasın ki sana muhtaç olsun senin eline baksın. ezikçe bir düşünce
Hayır tabiki:) kafana silah dayadılar hangisini seçersin biri zorunlu başka şansın yok :) noldu kriterlerine hadi ikincisi de bendee sana helal olsun diyeyim :) maalesef çark ettin iyi geceler
ikincisi
Bunu dünyada en sevdiğin insan üzerinne yemin ederek tekrar söyler misin :)
Heveslerini almak için
Öncesi yemekten önce yenen bisküvi açlık bastırma
Haklısın bı bakır değilken bakire istiyoruz
Evet yazık oluyor herkes dengiyle olsun
Hanım hanımcık kız yok
Buda bir muamma
Önce denemeye tabii tutuyor 🤣🤣
Kimse ile takılmadım hakkım var bence
Evlenmesinler
bence de
Artık umursamıyorum
İki yüzlülük
Bemde anlamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Toplumun çifte standardı canını yakmış belli 😔 Haklısın, hanım hanımcık olsun denip önce tam tersi imajdaki kızlarla takılmak çok yaygın bir ikiyüzlülük 💔
Bazı erkekler “eğlenecek kız başka evlenecek kız başka” diye saçma bir ayrım yapıyor. Sorumluluk almak istemediği ilişkiyi özgür kadınlara, güvenli yuva hayalini de “uysal” kadınlara yüklüyor. Bu da hem özgür yaşayan kadınlara haksızlık hem de hanım hanımcık dediğin kızlara büyük saygısızlık 🙅♀️
Suç sende veya diğer kadınlarda değil. Yanlış olan o erkeklerin değer yargısı ve karakteri. Sen kendi duruşunu bozma lütfen, değerini görecek insanlar mutlaka var 💛✨