Selamlar
erkekler Kac yasinda evde Kalir? Öyle birsey var mı erkeklerde?
Selamlar
erkekler Kac yasinda evde Kalir? Öyle birsey var mı erkeklerde?
Evliliğin yaşla hiç bir alakası yoktur. Evlenmek tamamen Allah’ın katında olan bir kaderdir. Aile baskısı, toplum baskısı, cinsel isteğini yönetemediği için veya yaşım geldi evleneyim diye düşünüp evlenenler 20 gün sonra boşanmak için mahkeme koridorlarında gün bekliyorlar.. Herkes evlenmek zorunda da değildir. Her ne kadar yalnızlıktan sıkılmış olsam da evlenmeyi düşünmüyorum.
Arzu merhaba 💐
Erkekler için “evde kalmak” diye bir yaş sınırı yok 🙅♀️ Toplumun uydurduğu bir baskı bu. 30, 40, 50 yaşında da evlenebilir bir erkek. Önemli olan ne zaman hazır hissettiği ve nasıl bir hayat istediği 💭
Kadınlar için de erkekler için de evlilik bir “zorunluluk” değil. Mutluysanız ve hayatınızı sorgusuz sualsiz dolduruyorsanız kimse seni ya da bir erkeği “evde kalmış” ilan edemez 💪✨
Cevap
36Cevap
40 tan sonra diye biliyorum erkekte sorun olmuyor kadinda da aslinda sorun değil kısmet onemli kadin 40 yasinda bile bu evlenir bekar kadın evli kadından daha bakimli ve genc duruyor
Ne evde kalması bunu kim uydurdu bilmiyorum ama çok saçma
erkeklerde yoktur. tercih meselesi oluyor. bu ayrımcılık değil mi? kadına niye evde kalmış deniyor evlenmek zorunda mı?
biz niye evde kalalım çalışıyok evde kadın kalır
Biz evde kalmayız iş güç çalışmaya devam ederiz. Evde kalma işi sizler için.
Yani erkekler her vakit bi kiz bulurmu
Bulur
O yaş ve evde kalma muhabbeti kişiye göre değişiyor
Erkek 50 yaşında evde kalmıştır
kadın ise 40
Öyle bir şey yok her yaşta evlenebilir kadın ve erkek )
Erkekler evlendikten sonra evde kalır çünkü özgürlükleri kısıtlanır
Genelde 30 dan gün alırken tam 30 olduğunda
Kızların ki de 25 bitirip 26 ya geçince
32 oldum hala bekarım 😂 ama aile evinde kalmıyorum işimden dolayı…
Erkek genelde kendinde kucukle evlendigi icin sansli sanirim 46 ya kadar yolu var
Evde kalmak kadınlara mahsus.
Erkekler evde kalmaz çalışıyorlar
Erkeklerin 40 a kadar yolu var
Yaş doğru be bekar mısın
kimse için bu yoktur
Artık insanlar geç evlenmeyi düşünüyor
Evde kalma olmuyor erkekte 😘
Sanmiyorum bak i rahim tatlisese
45 erkekler
Kadınlar 40
İnan takmıyorum
40 sonrası
Var tabiki
hayır yok
Kimse evde kalmamıştır bunun bir yaşı olmaz
Erkek içinde kasın içinde böyle bir şey yok
35'ten sonra.
Son sorumu yanıtlar mısın
Ne yaniii
99..
Kimse evde kalmış sayılmaz
65...
Benim yaşm 23 evde kalmışmıuım sence
35 ten sonra
55ten sonra 😂😂😂
Kalmadı sınjr
45 inden sonra
Kısa ve net olacağım isteklmisin şu an?
Bizde sınır 45
Burada mısın
Yokkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?