Kızlaar evlilik gerçekten anlatıldığı kadar kötü mü, evli olanlar içini döker mi 😊?

Merhabalar ben şu anda nişanlıyım ve etrafımdaki büyük kadınlar ne bileyim hani işte evlenip sanki basın bacaya erecek işte evlen de gör işte bekarlık sultanlıktır işte anne baba evi koca evi gibi değildir kimisi böyle çok söylenti var hani evliliği çok aşırı Kötülüyorlar ya tabii ki biliyorum anne baba evi gibi rahat olamayacak bir sorumluluğun olacak yemek yapacaksın belki yerin gelip çalışacaksın ama ben şu anda mesela köyde yaşıyorum evlendikten sonra Tokat’a yerleşeceğiz nişanlım orada uzman Çavuş hani bilmiyorum yani gerçekten anlattıkları kadar evlilik kötü mü ve ben evlilik nesinden korkmalıyım

Kızlaar evlilik gerçekten anlatıldığı kadar kötü mü, evli olanlar içini döker mi 😊?
Cevapla