Tüm evlilikler bir kâbusa dönüşür mü ?

Alt komşumuz büyük bir aşkla evlendi onların ki daha ilkokuldan gelme bı aşk ama yıllardır kavga sesleri eksik olmuyor. Kadın hep çocuklarına bağırıp dövüyor erkek ise karışıma bağırıp duruyor. Her sabah ve her banyoya girdiğimde duyuyorum şimdide erkeğin bağırma ve birşeyler fırlatma sesi geldi. Tüm evlilikler bir kâbusa dönüşür mü? Şu evlilik kurumunda kadında kocada kafayı yemek zorunda mı? Benim ailemin ve etrafımda ki evliliklerinde normal olduğu söylenemez.
Tüm evlilikler bir kâbusa dönüşür mü ?
Cevapla