Evlenmek istemiyorum diye insanların aldigi cephe şaka mıdır?

Önce 14 yillik arkadasimi kaybettim. Esinin arkadasiyla gorucu usulu gorusmedim diye bir afra tafra yapti, mesafe koydu. Suanda da gorusmuyoruz.

Akrabalar ust uste birilerini sundu. Icerisinde yuksek lisans + 2 dil becerisi olan paraya para demeyen adamlar da vardi ama istemedim. 31 yasindayim zerre kadar evlilik istegi, hissi, dusuncesi yok icimde. Ciddi iliskinin bana gore oldugu yillari coktan geride biraktim ve fazlasiyla alistim yalnizliga. Her seyim tek, her seyim yalniz. Cok sosyalde biriyim ayni zamanda isim geregi ama eve gelip kapisini kapatinca herkes biter benim icin.

Evlenmek istemiyorum diye insanların aldigi cephe şaka mıdır?
Cevapla