Herkes kendi cinsini değerlendirse Türkler nasıllar sizce?

Erkekler erkkeler hakkında konuşsun
Kadınlar kadınlar hakkında
Herkes objektif olsun

Hep birbirlerine sallıyorlar biraz da kendinize sallayın. Başlıyorum.

- merhametli, dürüst, centilmen, beyefendi,
Kötü özellikler biraz i * ne
Herkes kendi cinsini değerlendirse Türkler nasıllar sizce?
Güncellemeler
5 ay
Çoğunda kırıklık var maalesef ama kırık denmez çatlak derecesinde. Ben hariç
Herkes kendi cinsini değerlendirse Türkler nasıllar sizce?
Cevapla