Sevgilinizin yengesine (abisinin karısına yani) sevgilinizin istemesine rağmen abla veya yenge der miydiniz saygidan dolayı vesaire, yoksa ismiyle mi hitap ederdiniz?
Aranızda 2-3 yaş fark var yengesinin de 2 çocuğu var. Üstelik sevgiliniz yengesinden için herşeyim diyor (neymiş her konuda her işinde yardımcı olduğu için) ve bana da herşeyim dedi sinirlendim tartıştık saatlerce 2 gündür. O yüzden bende dik dik konustum abla diyordum, artık abla demeyeceğim zaten aramızda 2-3 yaş var deyince delirdi abla de dedi.
Bende zaten olanları falan yengesine anlattım o da normal karşıladı ben sinirlenir diye düşünürken tam tersi oldu bizim ailede böyle şeylere çok takılmaz herkes herkesin herşeyidir vesaire dedi.
Ben bunları hiçbir şekilde normal karşılamadım ve çok çok rahatsız oldum bu durumdan siz olsanız siz de mi benim gibi düşünürdünüz ne söylemek istersiniz?
Aranızda 2-3 yaş fark var yengesinin de 2 çocuğu var. Üstelik sevgiliniz yengesinden için herşeyim diyor (neymiş her konuda her işinde yardımcı olduğu için) ve bana da herşeyim dedi sinirlendim tartıştık saatlerce 2 gündür. O yüzden bende dik dik konustum abla diyordum, artık abla demeyeceğim zaten aramızda 2-3 yaş var deyince delirdi abla de dedi.
Bende zaten olanları falan yengesine anlattım o da normal karşıladı ben sinirlenir diye düşünürken tam tersi oldu bizim ailede böyle şeylere çok takılmaz herkes herkesin herşeyidir vesaire dedi.
Ben bunları hiçbir şekilde normal karşılamadım ve çok çok rahatsız oldum bu durumdan siz olsanız siz de mi benim gibi düşünürdünüz ne söylemek istersiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer