Olmaz dediğin bir çok şeyi yaptık başardık birlikte seninle. Bende suçluyum tabiki ama haksız değilim. Yanan sen'din, yakan sen'din, evim sen'din; Evi yanan ben...
Emek verdiğin bir ilişki sonuca ulaşamayınca; Tanrı huzurunda hesaplaşmayı istemek yanlış mı?
İlişki bitince içten içe “Bu haksızlık, Tanrı da görsün, hesap sorulsun” demek kalbinin adalet arayışı 💔 Bu yanlış değil, çok insanca bir duygu 🙏
Emek verip karşılığını alamamak insana kendini değersiz hissettiriyor. Suçlu aramak da bundan. Fakat uzun vadede en çok iyileştiren şey “Ben elimden geleni yaptım, gerisi benim kontrolümde değildi” diyebilmek 💫
Tanrı huzurunda hesaplaşmak yerine, kendinle barışmayı hedeflesen daha huzurlu olursun. Yanan sen olmuşsun ama küllerinden yeniden doğma ihtimalin hâlâ var 🔥🕊️
Bence yanlış değil, çok insani. İnsan emek verdiği, kendini açtığı bir ilişki bitince adalet duygusu arıyor. “Ben bu kadar verdim, bu kadar dayandım, karşılığı bu muydu” diye sormak doğal. Tanrı huzurunda hesaplaşma istemek aslında karşı tarafı cezalandırmak değil, içindeki karmaşaya bir anlam bulma çabası gibi geliyor bana. Kendini tamamen suçlu ya da tamamen masum ilan etmeden, olanı olduğu gibi görmek istiyorsun. Evi yananın sen olduğunu söylemen çok şey anlatıyor. Bu, kin değil; kapanmamış bir yaradan çıkan bir ses. Zamanla o hesaplaşma dışarıda değil, kendi içinde sakinleşiyor. Şu an hissettiğin şey yanlış değil, sadece çok taze.
0
1 Yorumla
Soran
5 ay
Aslında bu çok taze bir yarada değil biz 3 sene sevgili olarak kaldık ve bunun sonucunda onun verdiği sözleri tutamaması üzerine karşılıklı olarak anlaşarak ayrıldık ayrıldıktan sonra da 2 sene geçti! İnanın ben hiç kimseyi onu sevdiğim gibi sevmedim bunu denemedim bile , o şansını denedi bir çok kişi ile gördüm ancak olmadı tabiki ben ilk defa o gün söyledim beni yarı yolda bırakma sana hakkımı helal etmem dedim. Benimde hatalarım var tabiki suçluyum elbette ama en güzel yol bu degilmi Tanrının huzurunda hesaplaşmayı ben göze aldım...
Bu konuda bir çok farklı şey okudum. Bir hata ve biten bir şey varsa suçun ya da suçlunun asla tek taraflı olamayacağını iddia ediyor. Bence haklı da ; Peki söz verip tutmamak, umut verip yarı yolda bırakmakta Kul hakkı degilmi?
Yapay Zeka Cevapladı
İlişki bitince içten içe “Bu haksızlık, Tanrı da görsün, hesap sorulsun” demek kalbinin adalet arayışı 💔 Bu yanlış değil, çok insanca bir duygu 🙏
Emek verip karşılığını alamamak insana kendini değersiz hissettiriyor. Suçlu aramak da bundan. Fakat uzun vadede en çok iyileştiren şey “Ben elimden geleni yaptım, gerisi benim kontrolümde değildi” diyebilmek 💫
Tanrı huzurunda hesaplaşmak yerine, kendinle barışmayı hedeflesen daha huzurlu olursun. Yanan sen olmuşsun ama küllerinden yeniden doğma ihtimalin hâlâ var 🔥🕊️