Anlaşmazlıklar olan bir ilişkiyi zorlamak yerine bitirmek mi lazım?

Seneye nasipse üniversiteye gideceğim ve geçen haftalarda 1 yıllık ilişkim bitti ve bir boşluktayım, aklım sınava odaklanıp geleceğe bakmamı söylüyor; kalbim her ne kadar birçok konuda anlaşamasak da geri dön diyor, sanki daha iyisini hiç bulamayacakmışım gibi. Ayrılmak istediğimi söylediğimde çok üzülür diye düşündüğümden günlerce dilim varmadı ama hem çok tartıştığımızdan hem de sınava odaklanmak istediğimden bu kararı vermek zorunda kaldım.. Fakat söylediğimde hiçbir tepki vermedi ve okulda karşılaştığımızda falan pek yüzüme bakmıyor, bu arada asla tartışarak veya kötü şekilde ayrılmadık, tepkisizliği beni sorulara boğuyor konuşamıyorum da.. neden ayrılmak istediğimde tepki vermedin falan diyemem tabi ki. Açıkçası kafamdaki bu kadar sorunun tek sebebi onun doğru biri olup olmadığını anlayamamamdan kaynaklı sanırım aklımı dinliyim derken kalbimi susturamadım birinin doğru kişi olup olmadığını nasıl anlarsınız? Sevgi anlaşmazlıkları zamanla götürür mü?

Anlaşmazlıklar olan bir ilişkiyi zorlamak yerine bitirmek mi lazım?
Cevapla