Bana göre benim haklı olduğumu düşünmeme rağmen boşanıyor olmak neden bu kadar ağır geliyor?

Eşimle boşanma sürecindeyiz. Mahkeme tarihinin açıklandığı günden beri saniyeler bile geçmiyor. 4 yılın heba olması o kadar zoruma gidiyor ki bir an önce bitmesini istiyorum. Üstelik sanki onu kendi haline bırakıyormuşum gibi geliyor ve kendimi suçlu hissediyorum ki bu beni duygusal bir boşluğa itiyor. Hiçbir şeyden zevk almıyorum. Sohbet etmek, gezmek, televizyon izlemek, müzik dinlemek, işe gitmek... Ruh gibi bu halime ne iyi gelir yardımcı olur musunuz?
Bana göre benim haklı olduğumu düşünmeme rağmen boşanıyor olmak neden bu kadar ağır geliyor?
Cevapla