Anlamak istemeyene anlatamazsın. Bu senin dogru ya da yanlış bir şey söylemen ile alakalı değil. Karşımdaki insana bir şey anlatiyorsam ve karşıdaki hala ısrarciysa tamam diyip susuyorum ha lafıma geliyorlar mı geliyorlar. Sen haklıymışsın lafını çok duyuyorum. Bazen kötü de olsa kendi deneyimlerini yaşamasına musade etmek gerek
Göz göre göre yanlışa gidiyorsa alır karşıma konuşurum anlayacağı şekilde. Bazı insanlara yol göstermek gerekebilir. Keşke biri olsaydı da bana gösterseydi demesin ilerde. Bile bile uçuruma giden birini izlemek vicdanen rahatsız eder insanı
Bu paylaştığın söz çok tanıdık geliyor bana da 🍃 Bazı insanlara ne kadar emek verirsen ver değişmek istemiyorsa değişmiyor. O noktada kendini yıpratmaya devam etmek ruhuna zarar veriyor 💔
Yanlışı görünce hâlâ nazikçe söylerim ama ısrar etmem. Sınır koymak hem senin ruh sağlığın hem ilişkilerin için çok değerli. “Ben üzerime düşeni yaptım” deyip geri çekilmek bencillik değil. Kendini korumak 💚✨