Bir konuda fikrinize ihtiyacım var yardımcı olur musunuz?

şu an okadar huzursuzum ki , Ben biliyorsunuz ki eşimden ayriyim iki çocuğumla birlikte yaşıyorum, yıllar önce görücü usulü evlenmiştim ve çoğu arkadasim da bilir bazen yorumlarda da konu etmişimdir bunu zaten , evlilik sürecim de kaynanamdan çok çektim piskolojik şiddet çok gördüm beni bir türlü oğluna layık görmedi vss çünkü ben istenmeyen bir gelindim onun için, ve okadar uğraştı ki , yuvamin yıkılmasına sebep oldu 😢 boşandıktan sonra da hiç yüzünü de görmedim sesini de duymadim , eski esimle de sadece çocuklar ile ilgili konularda konuşuruz , okadar , ortak akrabalar olduğu için arada onlardan bir haber duyarsam anca öyle duyuyorum , az önce ablam aradı kaynanam çok hastaymış durumu da ciddimiymis , ve hastane de yatıyormus , ona karşı o kadar kırgınım ki , hep Allah'a havale ettim onu , beddua bile etmedim , ben onun bende bıraktığı travmayı bile 4 yılı geçti hala atlamadım ,😢 aklıma geldikce ya da hakkında konuşunca bile çarpıntım tutuyor sanki göğsüme bıçak saplaniyir gibi oluyorum , belki hayatta affetmeyecegim tek kişi o dur ,, ama şimdi vicdan azabı da çekiyorum hasta yatağında bir insana düşmanlık beslemem doğru mu 😌 aklım boş ver hic arama ne hali varsa görsün ettiğini çeksin diyor , ama vicdanım bugün kandil sen ona uyma üç günlük dünya ara bir gecmis olsun de diyor , ve ben aklımla, kalbimin arasında sıkışıp kaldim 🥺 siz benim yerimde olsaydıniz ne yapardınız bu durumda?

Güncellemeler
6 ay
Yorumlarınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim 🙏🌸 görüşleriniz daha sağlıklı dusunmemi sağladi ,
Bir konuda fikrinize ihtiyacım var yardımcı olur musunuz?
Cevapla