İşten sonra evdeki sorumlulukların çoğu kadında mı erkekte mi?

İşten yorgun gelip evde yemek yapmak ne kadar zormuş şu an çalışan kadınlara bir kere daha üzüldüm inşallah tek siz yapmıyorsunuzdur yani kocalarınız da bir şey yapıyordur sakın kendinizi yıpratmayın hadi ben kendime yapıyorum siz yapmayın eşlerinize jsjsjs yapmayın bi de yapıyorsunuz yapıyorsunuz çocuğumdur evladımdır kıyamıyorsunuz eşimdir çok seviyorum diyorsunuz kıyamıyorsunuz yapıyorsunuz sonra gün geliyor yapmasaydın oluyor ya da gün geliyor sen yaşlandın şu haline bak ne kadar bakımsızsın kendine gel diyor kendine nasıl gelesin canın çıkmış ben yine kendime böyle has bir börek yapıyorum hiçbir tarife bakmadan hiçbir yere bağlı kalmadan canım ne istiyorsa kafama göre ölçülerde ismi de kafama göre börek kafama göre yemek bu bir kamu spotu olsun jsjsjsjz

İşten sonra evdeki sorumlulukların çoğu kadında mı erkekte mi?
Cevapla