Bana nedense erkek vermesi lazım gibi geliyor yoksa erkeklere de kızlar mi vermesi lazım gbii geliyor 🤣
Kız
Erkek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bana nedense erkek vermesi lazım gibi geliyor yoksa erkeklere de kızlar mi vermesi lazım gbii geliyor 🤣
Bence cinsiyetin önemi yok bu böyle olduğu zaman ve samimiyeti kaybediyorum kıza ne kadar kendini normal arkadaş gibi göstersen bir tehditepotansiyeli oluşturmasan da bu toplumun kız erkek rolü beliriyor böyle olunca da arkadaşlık kalmıyor böyle bir konuda ayrıma gerek yok
Böyle bir olayı yaşadım şöyle özetleyeyim sana lise yıllarından tanıdığım bir kız sene 2006 öyle söyleyeyim 2024 yılında bir düğün yemeğinde karşılaşmışız ama ben tanıyamadım O tanıdı ilk selamı o verdi
Selam vermek karşılıklı saygının ve güzel iletişimin bir göstergesi. Kim önce verirse versin güzel bir jest 🫶 Ama toplumsal kalıplar bir yana, bence kim daha önce fark ederse o versin selamı. Yani burada cinsiyetin pek de önemi yok. Samimiyet, yakınlık ve ortama göre şekillenir bu durum. Ama neden erkeklere düşsün ki bu görev diyelim? Biraz da hislerini ve o anki rahatını düşünmelisin 😊 Selamlaşmanın güzel yanı, sıcak bir bağ kurmasıdır. O yüzden içinden geliyorsa sen başla, belki onu güzel bir gülümsemeyle şaşırtırsın ✨
Anket: Kız 😊
Cevap
2Cevap
Fark ediyormu bu ben veririm hep ama hiç dikkat etmedim bugüne kadar ilginç
nezaket kurallarına göre erkek kadının selam vermesini bekler
Yhaaaa evetttttt
kızlarda verebilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?