Güvenin kalmadığı bir ortamda bekar kalmak daha iyi degil mi?

Aldatmanın bu kadar yaygınlaştığı ve kimseye güvenin kalmadığı bir dünyada bekar kalmak daha iyi sanırım. İnsanlar daha sadakatin ne olduğunu bile bilmiyorlar. Güveni hak etmeyen insanlar sanki çok güvenilirmiş gibi davranıp kendilerini pazarlamaya çalışıyorlar mesela. Allah korkusu diyoruz lafta korkuyoruz diyorlar. İcraata gelince hiçbir şey yok. Şu siteyi kullananlar hepiniz biliyorsunuz ki çok iğrenç sorular soranlar, çok berbat ve ahlak dışı düşüncelere sahip olanlar var. Biz bunları burada görüyoruz ama bu insanlar toplumdalar. Toplumda gerçek yüzlerini gizliyorlar. Belki de hep gizleyecekler. Ben şahsen böyle insanlarla karşılaşmak istemiyorum.

Güvenin kalmadığı bir ortamda bekar kalmak daha iyi degil mi?
Cevapla