Aldatmanın bu kadar yaygınlaştığı ve kimseye güvenin kalmadığı bir dünyada bekar kalmak daha iyi sanırım. İnsanlar daha sadakatin ne olduğunu bile bilmiyorlar. Güveni hak etmeyen insanlar sanki çok güvenilirmiş gibi davranıp kendilerini pazarlamaya çalışıyorlar mesela. Allah korkusu diyoruz lafta korkuyoruz diyorlar. İcraata gelince hiçbir şey yok. Şu siteyi kullananlar hepiniz biliyorsunuz ki çok iğrenç sorular soranlar, çok berbat ve ahlak dışı düşüncelere sahip olanlar var. Biz bunları burada görüyoruz ama bu insanlar toplumdalar. Toplumda gerçek yüzlerini gizliyorlar. Belki de hep gizleyecekler. Ben şahsen böyle insanlarla karşılaşmak istemiyorum.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
6 ayAldatmak ve aldatılmak hep vardı, sadece bu kadar açık ve görünür değildi. Nefis cinsiyetten bağımsız herkeste olan bir şeydir. Kimi nefsine hakim, yönetmeyi biliyor, kimileriyse yönetmeyi bilmiyor veya umursamıyor. İlişkiler kumar gibidir, şans meselesidir. “Risk almayı bilmeyen, kazanmayı bilmez” derler, doğrudur. O riskler, her iki taraf bekar/single yani bir ilişkide değilse alınabilmeli. Sonuçta yalnızlık Allah’a mahsustur. Kötü örnekler var diye, hayatın güzelliklerinden, sevmek ve sevilmekten kendimizi mahrum bırakmak doğru mudur? Elbette aldatılma korkusuyla yaşamak insanı yorar, ama “kendinizi koruma” adı altında kendimizi sevgiden mahrum bırakmak çok doğru bir tercih midir?
218 Yorumla- 6 ay
İnsanların çoğu sadakatsiz ise aldatıldığın bir ilişkide olmak yalnızlıktan daha mı iyidir sence? Bence degil
- 6 ay
Değildir tabiiki de. Şahsen olmam da. Ama risk almadan insan ne aşkı yaşar, ne de başka bir şeyi. Hayatta her şey tercih meselesidir. Korkularıma yenik düşmektense, risk alır duyguları ve hayatı yaşamayı tercih ederim. Gerisi Allah Kerim, kader kısmet…
- 6 ay
Risk aldım. Defalarca aldım ve sonuç hüsran. Zaten bu yüzden yoruldum
- 6 ay
İnşallah bundan sonra seni hakedecek biri ile karşılaşır, seni bütün bu kırgınlık ve yorgunluktan kurtarır 🤲
- 6 ay
Umudum az ama inşallah dediğin gibi olur. Teşekkür ederim ♥️🌸
- 6 ay
Rica ederim 🤍🌸
Allah’tan umut kesilmez. Demekten zarar gelmez. Önemli olan, anlam ve değer yüklemeden karşımızdakini tanımaya çalışmaktır. Kişileri doğru okumak lazım, bize uymayan herhangi bir davranışı, söylemi vs varsa görmezden gelmemek lazım. Çoğu zaman işaretleri görmezden geldiğimizden, iç sesimize kulak vermediğimizden hüsran, hayal kırıklığı yaşar insan - 6 ay
Ama bir insanı tanırken anlam ve değer yüklemiyorsak duygumuz oluşmuyor demektir zaten. Seveceğimiz biri olsa duygu yükleriz çünkü. O yüzden insan duygusuz ve net anlamıyla objektif olamayabiliyor bu durumlarda. Duygu olusmuyorsa zaten sevemeyiz. Görüşmenin bir anlamı kalmaz ki
- 6 ay
Kimse hoşlanmadığı kişiyle görüşemez. Benim demek istediğim, tanıma sürecindeyken biraz ağırdan alarak, hemen bağlanmadan tanımaya çalışmak 😊
- 6 ay
Demek istediğini anladım. Ama bu duygusal insanlar için kolay bir şey değil. 3-5 gün tanımak gerekse haklısın ama tanımak süreç ve zaman istiyor ve o zaman uzadıkça ister istemez duygusal bağlanma başlıyor. Buna engel olabilmek pek mümkün değil bence
- 6 ay
Haklısın, fakat başka türlü nasıl olacak bu işler. İnan evli olduğum için bu platformda takıldığım her gün şükrediyorum
- 6 ay
Allah evliligini mutlu ve daim etsin. İnsanlar nasıl güvenip nasıl evleniyorlar şu an ben onu da bilmiyorum
- 6 ay
Gerçekten zor. Zaman kötü. Herkesin herkesi kullanmaya çalıştığı bir dönemdeyiz. Sevgi saygı yok, sorumluluk almak isteyen yok. Kadın olsun, erkek olsun, Allah tüm bekarlara gönüllerine göre eşler nasip etsin inşallah 🤲
- 6 ay
Amin. Hele evlendikten sonra aldatılanlar var ya Allahım korusun. Çok kötü bişey
- 6 ay
Bende bu korkuyla yaşadım. İnsan çevresinde, tv’de vs çok görüp duyunca ister istemez korkuyor. Bir dönem eşimin burnundan getirdim 😅 Evlendiğine pişman olmuştur o aralar 😂 neler yaşattım bir bilsen…. iyi dayandı valla 🤣
- 6 ay
Allah huzurunuzu bozmasın. Ne zaman evli birini görsem hep dua ederim mutlu olsunlar diye. 🌸
- 6 ay
Allah razı olsun. Ortalık bu kadar fenayken, bekarların kadar, bizlerin de duaya ihtiyacımız var 🤍🌸
- 6 ay
Amin. Allah senden de razı olsun🌸🌸
- 6 ay
Amin 🥰🤍🌸
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
s 6 ayEvet ahlaksızlık arttı belki ama herkes aldatır mantığı bana doğru gelmiyor. Bir de mesela yorumları okudum hep karşı çıkmışsın😅 aldatmayan insan da vardır, evet bu sitedekiler de insan ama her soru (bence) doğru değil, düzgün insanlar da var ayrıca. Yani bir elma çürük diye her elma çürük diyemeyiz. Korkular normal ama bu işler de tamamen nasip.
13 Yorumla- 6 ay
Ben herkes aldatır veya herkes çürük demiyorum ki güven kalmadı diyorum. O kadar çürük arasında güvenilir insan çıksa bile ona ne kadar güvenebiliriz?
- 6 ay
O kişi gelince güveniyorsun ya büyüklerimizin dediği basiret bağlanması olayı çok gerçek
- 6 ay
İnşallah güvenilir kişi gelir de ona guveniriz. Yoksa zor
6 ayNe yazık ki bekar kalmak daha iyi, daha mantıklı. Ne yazık ki diyorum; çünkü Allah, kadını erkek, erkeği de kadın için yaratmıştı. Anlaşabilmeleri için de dil bahşetmişti fakat insan aynı dili bile konuşarak anlaşamıyor artık. Yazık ki yalanlar günden güne büyüyor, bitecek gibi de görünmüyor. "Yalan öyle nüfuz etmiş ki insanların diline," doğruyu söylemek gerekirse diye bir deyim var" diyor Dostoyevski. Hâl böyleyken adına güven dediğimiz o paha biçilemez değer gözlerimizin önünde günden güne yok oluyor. Her insan gibi ben de hatalar yaptım ama bu hatalar arasında yalan ve ihanet olmadı hiçbir zaman. Bu yüzden vicdanım rahattır benim.
15 Yorumla- 6 ay
Daha evvel birilerine kul hakkının, sadakâtin, güvenin, dürüst olmanın, tek eşli olmanın ne denli önemli, ne denli kıymetli olduğundan söz etmiştim ve bazıları beni "geri kafalı, aptal" olarak adlandırdılar ve ben o günden beri yalnızlık safındayım. Bir terslik olmalıydı, taşları yerine oturtamıyordum, halâ da oturtabilmiş değilim. Çok düşündüm, gerçekten "çok" diyebileceğim kadar çok düşündüm ve aklımı kaybettim nihayetinde. Şimdi ise "deli" diyorlar bana. Lütfen siz gerektiğinden fazla düşünmeyin, bu akıbet acıdır. Siz bu platformda şu ana kadar karşılaştığım en aklı başında konuşan insansınız ve bu dipsiz karanlığa düşün istemiyorum. İnanın bana, orası bildiğiniz gibi değil. Varsın, bekar kalın ama sağlıklı kalın. Zira bu dünyada en büyük kayıp ölüm değilmiş, öğrendim. - 6 ay
Ve evet, ne yazık ki bahsettiğiniz insanlarla aynı dünyada yaşıyor, aynı havayı soluyor, aynı toplu taşıma araçlarına biniyor, aynı mağazalara gidiyor, aynı lokantalarda yemek yiyor, aynı parklara gidiyor, aynı hastalerde vs. bulunuyoruz. İnsan bu berbat vaziyeti bütünüyle idrak ettiğinde kendini bir mağaraya hapsetmeyi, orada izole olmayı bile düşünebiliyor ama kötü haberi vereyim ki bunu düşünmeyin; orada da buldular insanoğlunu.
- 6 ay
Benim için önemli bir konuydu bu. Uzun yazdığımın farkındayım, kusuruma bakmayın. İstediğiniz vakit silebilirsiniz, dert değil.
- 6 ay
Estağfurullah. Yorumunuz için teşekkür ederim
- 6 ay
Rica ederim.
Benim sünnetimden yüz çeviren benden değildir. Evleniniz. Çünkü ben diğer ümmetlere karşı sizin çokluğunuzla iftihar ederim.” (
Kötü kadınlar kötü erkeklere, kötü erkekler de kötü kadınlara lâyıktır. Temiz kadınlar temiz erkeklere, temiz erkekler de temiz kadınlara yakışır. Onlar, iftiracıların kendileri hakkında söylediklerinden uzaktırlar; onlar için bir bağışlama, değerli bir nasip vardır.
Allah'a güvenmiyor musun konu kapanmıştır
Zamanı geldiğinde16 Yorumla- 6 ay
Ayette temiz temize, kirli kirliye layıktır diyor. Herkes layığıyla evlenecek demiyor
- 6 ay
Ben çelişkili cevap vermedim. Sen ayette ne demek istediğini anlamamışsın
Yapay Zeka Cevapladı
Böyle bir ortamda kendini koruma içgüdün çok doğal. Güven zedelenmiş olduğunda, yeni bağlar kurmak zor olabilir. Ancak herkesin kötü niyetli olmadığını ve aynı değerlere sahip olmadığımızı unutmamak önemli. Güzel bir ilişki yaşamak için dürüst ve güvenilir insanlara şans vermeyi denemelisin. 😊 Tabii ki bunu yaparken kendine ve sınırlarına saygı duyduğundan emin ol. Olumsuz deneyimler seni yorsa da, doğru kişiyi bulduğunda tüm bu önyargılar kaybolabilir. 💕 Kendine zaman ayırmayı, kendi değerini hatırlamayı ihmal etme. Etrafında sağlıklı ilişkilerle örülü bir hayat yaratmak mümkün. 🌟
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
8
Cevap
33Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 6 ayKimse kimseye güvenemez zaten. sadece şans verir ve risk alırsın. zamanla o kişinin güvenilir olup olmadığını görürsün.
11 Yorumla- 6 ay
Ama evet insanlara güvenmek mantıksızdır
6 ayGüven, insan ilişkilerinin sessiz sözleşmesidir. İmzalanmaz, ilan edilmez; hissedilir. Bozulduğunda ise geriye yalnızca kalabalık bir yalnızlık kalır. Böyle bir zeminde bekar kalmayı tercih etmek, ne korkaklıktır ne de hayattan kaçış. Aksine, insanın kendine karşı dürüst kalma çabasıdır.
Sadakatin değersizleştiği, ihlalin maharet sayıldığı bir dünyada ilişki kurmak, çoğu zaman ruhu korumak değil, onu aşındırmak anlamına gelir. Çünkü ilişki, güven yoksa sadece iki kişinin yan yana durmasıdır; beraberlik değildir. İnsan, güvenmediği bir kalpte barınamaz. Barınır gibi yapar ama içten içe eksilir.
Toplum, ahlakı çoğu zaman bir vitrin gibi kullanır. Sözler süslüdür; kavramlar yücedir. Fakat icraat sessizce başka yöne akar. Maskeler günlük hayatta düşmez, ama insanın karanlık düşünceleri eninde sonunda bir yerde görünür olur. Bu çelişkiyi fark eden biri için geri çekilmek bir zayıflık değil, bilinçtir.
Bekârlık bu noktada bir yoksunluk değil, bir muhafazadır. İnsanın kalbini, değerlerini ve inancını rastgele ellere teslim etmemesidir. Her kapıyı çalmamak, her davete icabet etmemek; seçicilik değil, kendine saygıdır.
Elbette herkes aynı değildir. Ancak temiz olan, gürültü yapmaz. Sadık olan, kendini ispat etmeye çalışmaz. Güvenilir olan, pazarlanmaz. Bu yüzden görünmezler; ama yok da değildirler.
Sonuçta mesele yalnız kalmak değil; yanlış yerde olmamaktır. İnsan bazen tek başına kalarak kalabalık bir yanlıştan korunur. Ve bu, modern çağda hâlâ mümkün olan en onurlu duruşlardan biridir.10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı.
6 ayBence iyi değil bu noktada çevreye odaklanmak yerine dualarınıza daha ağırlık vermeli dualarınıza kismetimizi en düzgün şekilde istemek lazım ikincisi zaten temiz kaldığımız sürece temiz insanların çıkacağını Kur'an bizzat bildiriyor temiz erkekler temiz kadınlarla kirli erkeklr kirli kadinlarla evlenebilir düsturu sağlam tutmaya gayret etmek en doğrusu olacaktır 🌹
19 Yorumla- 6 ay
Kuran'da temiz temize, kirli kirliye layıktır diyor. Herkes layığı ile evlenir demiyor ki ayette
- 6 ay
Alimlerin genel görüşü öyle anne ve babanıza dedelerimizze bakmamaiz lazim
- 6 ay
Ben ayetten bahsediyorum sen alim görüşü diyorsun. Peki madem öyle aldatan insanların hepsinin eşi de mi sadakatsiz mesela
- 6 ay
Sadakatsiz değil hata yapılması sonucu geçmişini bilemeyen insana illaki işaretler gelir dikkatte al gibisinden fakat işaretleri görmeyip devam edersen imtihana dönüşür orada olay ikincisi temiz olan insan evlendikten sonra aldatabilir değişim olabilir değil mi
- 6 ay
Geçmişi kirli olup temiz olanlarla evlenenler de var. Siz o ayeti çok yanlış anlıyorsunuz. Allah ayetinde temiz temize, kirli kirliye layıktır diyor. Herkes layığı ile evlenecek demiyor.
- 6 ay
Belkide ben yanlış anlıyorum geçmiş olarak hiç düşünmedim insanın gecmisi kirli olup Tevbe etmiş olabilir egrki Tevbe ettiyse temizlenmiş olmuyormu
- 6 ay
Evet tövbe eden temizleniyor da sen yazdığımı okudun mu? Ayette temiz temiz ile evlenecek diye bir garanti vermiyor
- 6 ay
Okudum dediğim gibi belki ben yanlış anlıyor olabilirim
- 6 ay
Peki 👍🏻
Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Bence de güvenin bu kadar zedelendiği bir ortamda bekarlık bazen en sağlıklısı oluyor. Çünkü sadakat artık çoğu insanda sadece sözde… İcraat kısmı boş. Burada bile insanların gerçek yüzünü az çok görüyorsun; toplumda gizledikleri şeyleri burada rahatça ortaya koyabiliyorlar. Böyle bir ortamda herkesle yol kesiştirmek zorunda değilim. Güvenmeye değer biri çıkarsa ne âlâ ama sırf ilişki olsun diye de kimseyi hayatıma almazdım..
10 YorumlaAçıkçası bende çok çekindiğim bir konu yarın bir gün kötü kadın denk gelse ne yaparım diye düşünüyorum çoğu kişi evlendikten sonra gerçek yüzünü gösteriyor
16 Yorumla- 6 ay
Evet işte insan korkuyor. İçi dışı bir olan insanlar lazım
- 6 ay
Onu da bilemiyoruz işte
- 6 ay
İyi tanıyarak diyorsun ama insanları sana gösterdikleri kadarıyla tanıyabilirsin
- 6 ay
Seni sevip sevmediğinden de emin olamazsın ki
- Aile & Toplum konusunda 859 cevap paylaştı.
6 ay214 Yorumla- 6 ay
Evet ve artık kimseye de güvenemem gibi geliyor
- 6 ay
Güven bir süreç.. Hemen olan bir durum değil zaten..
- 6 ay
Evet ama zaman da değerli. Hak edecek az bir kesim için hak etmeyecek insanlara vakit harcamak zaman kaybı gibi
- 6 ay
Hak edenin de hakkına girmektir ama.. Herkes bir şansı hak eder..
- 6 ay
Herkes bir şansı hak etmez. Hak eden şans hak eder sadece. Herkese şans verecek olsak ruhumuz yıpranır. Kendi hakkımıza girmiş oluruz bu sefer
- 6 ay
Ben birine şans vereceksem adam gibi adam, dürüst, sözünün eri adam olmalı. Bunu göstermeyen birine şans mans yok
- 6 ay
Aslında bahsettiğim buydu.. Adam gibi biriyse hakeder demek istedim.
- 6 ay
Evet de işte onu da başta anlayamıyoruz her zaman
- 6 ay
Bir adam halinden tavrından, bir saatlik konuşmasından bile anlaşılır bazı nüanslarla.. Hatta tanıştıran iyi bir referanssa.. Gerisi zaten zaman ister..
- 6 ay
Tanıştıran referanslar bana göre değil kendilerine göre hareket ettikleri için onlardan pek iyi şeyler çıkmıyor. Gelip kendi tanışmak isteyenler desen onlardan da bir hayır görmedim. Nasip artık bilmiyorum
- 6 ay
:)) zor gerçekten bizim gibiler için.. Nasip
- 6 ay
Evet ve üzüle kırıla heves de kalmıyor insanda
- 6 ay
Ben ümidimi yitirmedim. Biri çıkar heveslendirir gibime geliyor.. Olmazsa da dünyanın sonu değil.. Kötü evlilik yapmaktan iyidir..
- 6 ay
Haklısınız
Aile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı. Desiklerin dığru buraya gelenler toplumu oluşturan gerçek bireyler. Akında olanları burada rahatça söyledikleri için halk içnde biz gizli sanıyoruz ama orada da değiller aslında.
14 Yorumla- 6 ay
Toplum içinde de gizliler ben eminim buna
- 6 ay
Kendini belli eden insanlar var evet ama herkes belli etmiyor. Bazıları kendini çok iyi kamufle ediyor
- 6 ay
Maalesef
6 ayAdam olana denk gelince bunları düşünmeyeceksin bile. Niyet etmek ve nasibi mantıklı olan yerde aramak çok önemli.
23 Yorumla- 6 ay
Ben bunun aramakla bulunacağına inanmıyorum. Kimin nereden denk geleceği hiç belli olmuyor çünkü. Mantıklı yer dediğin neresi ki?
- 6 ay
Gerçek hayat. İnsanlar sosyal medyadan buluyo, yaralanıyo ve umutsuzluğa kapılıyo.
- 6 ay
Bu sitede saçma sapan sorular yorumlar yazanlar, ahlak dışı düşünceleri olan ve sadakatsizlik yapanlar da gerçek hayattaki insanlar ama biliyorsun değil mi? Ne farkı var ki kimseye güvenemeyiz?
Aile & Toplum konusunda 932 cevap paylaştı. Bu yüzden Allah iyilerle karşılaştırsın diye dua ederim her zaman kendime de başkalarına da. İyileri, iyilere denk getirsin Rabbim 🌸
211 Yorumla- 6 ay
Amin 🌸 gelse de bu saatten sonra güvenebilir miyim bilmiyorum ama
- 6 ay
Doğru insan diye bir şey var mı artık ondan emin değilim
- 6 ay
Azıcık umudum var o da Müslüman olduğum için. Başka da bir sebebim yok gerçekten...
- 6 ay
Canım benim, umudun neden tükendiyse bu duruma gelene kadar hangi yollardan geçtiysen, yorulduysan Allah hepsini görüyor, çektiklerini biliyor merhameti kullarına sonsuzdur. Elbet iyi hissedeceğin zamanlar gelecektir. Allah’a ve planına güven. İşin sonu başlangıcından daha hayırlı olacaktır İnşallah.
- 6 ay
İnşallah teşekkür ederim ♥️🌸♥️
- 6 ay
Çok teşekkür ederim iyi ki varsın ♥️♥️
- 6 ay
💓💓💓
Aile & Toplum konusunda 2,9b cevap paylaştı. Bilmiyorum imkanım olsa evlenirim bekar kalıyım ya da kesin aldatır gözüyle şu an bakamıyorum
13 Yorumla- 6 ay
Ben de birine gerçekten güvenip sevebilsem evlenirim ama güvenilir insan çıkmıyor karşıma
- 6 ay
Öyle
Aile & Toplum konusunda 512 cevap paylaştı. Etrafımda kötü şeyler oluyor diye kendini cezalandırma sen de herkes gibi o adım atmalısın şimdiden kötü düşünürsen kötüyü çekersin kendine
14 Yorumla- 6 ay
Kendimi cezalandırmıyorum aksine koruyorum. Niye tekrar tekrar hayal kırıkligi yaşayayım ki? Niye insanların yalanlarıyla uğraşayım? Çoğu insan yalancı. Az bir kısım için de kendimi üzecek bir risk almak istemiyorum artık
- 6 ay
Ben kimseye yaklaşmıyorum. Bu zamana kadar insanlar benden şans istedi, ben de bir kısmına şans verdim ve sonuç hayal kırıklığından başka bişey değil. Bu durumda sen olsan ne yaparsın?
- 6 ay
Ben de hayal kırıklığının dibini yaşadım hem de iki sefer yaşadım bunu ama yine de şunu düşünüyorum herkesin bir ruh eşi vardır herkesin bir sevdiği çıkarı gerçekten karşına biz sadece yanlış insanları kendimize çektik diye düşünüyorum bir de şu gerçek var ileride gerçekten yalnız kalmak kolay bir şeydi insanlar kötü diyor aile kurmamak pek mantıklı gelmiyor inan yanlış kişiler bir gün seni doğru kişiye götürür onlar yüzünden kendini çekme derim ya da en azından kendini bu konuya kapatma
Aile & Toplum konusunda 454 cevap paylaştı. Ben cidden çok şaşırıyorum bu kadar aldatan insan ne kadar çok olabiliyor diye bir gün korkuyorum bir tanesi bana denk gelecek
11 Yorumla- 6 ay
Allah herkese kendi kadar sadakatlisini denk getirsin.
Aile & Toplum konusunda 650 cevap paylaştı. Evliliğe olan güven hiç bu kadar düşmemişti heralde
13 Yorumla- 6 ay
Benim mi?
- 6 ay
Maalesef
- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
6 ayKesinlikle en mantıklısı bu güvenin olmadığı yerde hiç bir duygu devamlı olmaz.
12 Yorumla- 6 ay
Evet
- 6 ay
Maalesef
- Aile & Toplum konusunda 761 cevap paylaştı.
6 ayEvet burdaki insanlar gerçek hayattaki insanlar markette toplu taşımada tabi sanal diye gerçek yüzleri burada çıkıyor bu demek değildir ki herkes böyle
10 Yorumla
6 ayKesinlikle! Bekar kalmak daha daha güvenli hissettiriyor. Çünkü bir şeyden emin oluyoruz. O da kalbimizin kırılmayacağını bilmek.
10 Yorumla
6 ayDaha iyi ama evlenmedende olmuyor evlenincede olmuyor iki türlüde olmuyor
10 Yorumla
6 ayAynen öyle Yalan üzerine kurulu samimiyetsiz ilişkilerdense bekarlık iyidir
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 997 cevap paylaştı. İyi birini bulup sessiz köşede yaşamak
13 Yorumla- 6 ay
Bulduğun kişinin iyi olup olmadığını nereden bilebilirsin ki
- 6 ay
İnşallah
Evet simdilik iyi ilerisi icin kotu bir fikir
10 Yorumla
6 ayOlduğun ortamı eleştirip kendini eleştiri dışında bırakmak narsistlik olur bence. İnsanlar aynı DNA ya sahipler. Bence iyi düşün ve çocuklarımı öyle konuş. İstemem yan cebime koy misali.
019 Yorumla- 6 ay
Ben kendimde olan başka olumsuz özelliklerimi eleştiririm. Bu soru da konuştuğum ve burada eleştirdiğim hiçbir özellik bende yok. Kendimde olmayan bir şeyle neden kendimi eleştireyim? Bu narsitlik olmuyor. Bu ozelliklere sahip olmayan kimse ile karşılaşmadın diye bana narsist yaftası yapıştıramazsın.
- 6 ay
Narsistligin daha anlamını bilmeyenler cümle içinde kullanıyor ya ona da kızıyorum.
- 6 ay
Dünya sadece senin yaşadığın ortamdan ibaret değil. Çok sağlam insanlar var hayatta gül görmek istiyorsan çölden çıkıp gül bahçesine gitmen lazım. Ya da emek verip Kendi gülünü kendin yetiştireceksin. Vesselam.
- 6 ay
Ben insanların hepsi kötü demedim. Bu kadar güvenilmez insanın arasında güvenilir bulmanın ne kadar zor olduğundan bahsediyorum
- 6 ay
Ben çölde değilim ama gül bahçesi nerede var da gideyim? İnsanın kendi gülünü yetiştirebilmesi için bile bi motovasyona ihtiyacı var
- 6 ay
İman varsa imkan da vardır
- 6 ay
👍🏻
- 6 ay
🤲
- 6 ay
Önce narsist diyip böyle demen de garip
- 6 ay
Narsistlerin de duaya ihtiyacı yok mu
- 6 ay
Duaya herkesin ihtiyacı vardır ama ben narsist degilim. Beni öyle görüyorsan o senin kötü kalbinden
- 6 ay
Niyetim hakaret etmek değil ama düşüncen öyle gösterdi. Kırmak istemem
- 6 ay
Narsist kelimesini kullanmadan önce ne anlama geldiğini araştır. Belli ki buna fazlasıyla ihtiyacın var
- 6 ay
Allah sana yardım etsin
- 6 ay
Sende iyi niyet göremedim maalesef. Bence kendini biraz sorgula
- 6 ay
Sana dua ediyorum. Başka bir niyetim yok
- 6 ay
Öyle olsun
- 6 ay
Ben yazıyı yanlış anlamışım seni kırmak istemezdim. Benim hikayemi bilsen haline şükredersin. Niyetim kötü değil gerçekten. Takipten çıktım. Sana son yorumum. Allah yardımcın olsun
- 6 ay
Sen herkesin hikayesini biliyor musun ki benim hikayemi biliyor musun ki kendinkini daha zor ve kötü sanıyorsun. Takipten de çıkabilirsin. Duan için de sağol. Sana da
- Aile & Toplum konusunda 918 cevap paylaştı.
6 aySonuna kadar haklisin
10 Yorumla
6 ayBekarım mutluyum huzurluyum
10 Yorumla
6 ayÖyle en güzeli
10 YorumlaMaalesef kimse kimseye güvenemiyor artık
10 YorumlaBekar kalmak yalnız olmak bence de iyi
10 YorumlaHerkes aybı değilki ❤
11 Yorumla- 6 ay
Herkesin aynı olmadığını biliyorum da çoğu öyle olunca insanın azına bakmaya da hevesi kalmıyor
6 ayDeğil
11 Yorumla- 6 ay
Neden
6 ayBekarlık ta bi yere kadar
13 Yorumla- 6 ay
Sırf bekar kalmamak için de insan güvenmediği biriyle evlenmemeli ama
- 6 ay
Oda var iki ucu kirli sopa
- 6 ay
👍🏻
Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Evet bekar kalmak daha mantiklı
10 Yorumla
6 ayNasibini aramak lazım
13 Yorumla- 6 ay
Arayarak bulunacak bişey değil bu abi. Nasip oluyor ya da olmuyor bu kadar yani
- 6 ay
Elbet vardır nasibin ümidini yitirme Allah en güzelini yazıyordur
- 6 ay
İnşallah öyledir. Çok azıcık umudum var o da Müslümanım diye. Yoksa o da olmazdı
Aynen
18 Yorumla- 6 ay
İnsanlardan uzak durmaktan başka yapacak bişey yok
- 6 ay
Duruyorum
- 6 ay
Olduğu kadar
- 6 ay
İstemiyorum kimseyi
6 aykalmışın zten evde :D
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 477 cevap paylaştı.
6 ayDaha iyi
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 855 cevap paylaştı.
6 ayHaklısın
10 Yorumla Ben öyle yaptım
10 Yorumla
6 ayEvet
10 Yorumla
6 ayEn güzeli bence
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Kesinlikle daha iyi.
10 Yorumla
6 ayKesinlikle
20 Yorumla
6 ayTabiki
10 Yorumla
Devamını Gör(26)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer