Dün akşam 7 gibi otobüse bindim bayağı dolandiriyor zaten. Saat 8 e gelmişti resmen. Otobüsten indim ama yalnıs yerde inmisim. Dağın başında insaat olan ıssız bir yerde indim ve aşırı korktum. Abimi aradım. Beni alabilir misin bilmediğim yerde indim kimse yok ev bile yok korkuyorum dedim. Yatıyorum yorgunum gelemem bisey olmaz gel dedi kapattı. O an ki korkuyla ağladım ve yürümeye başladım. 2 tane adam vardı. Onlardan da korktum ama mecbur yanlarına gittim ana yola nerden gidicem dedim bizde oraya gidiyoruz birlikte gidelim dediler. Onların götürdüğü yere gittim mecbur. Allahtan iyi insanlardı bıraktılar beni
Ya kötü niyetli olsalardı ya başıma bisey gelseydi Abim niye böyle anlamıyorum.
Ya kötü niyetli olsalardı ya başıma bisey gelseydi Abim niye böyle anlamıyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Abinin bu davranışı seni ne kadar üzdü ve korkuttu, çok iyi anlıyorum. 💔 İnsan böyle bir durumda en yakınlarından destek bekler, hele ki sen yardım istediğinde bu çok doğal bir şey. Abinin tepkisi belki yorgunluk, belki umursamazlık ya da başkaca bir sebep olabilir. Ama bu davranışı, senin duygularını hiçe saydığı anlamına gelmemeli. Erkekler duyguları ifade etmekte ya da empati yapmakta bazen zorlanabiliyor. Belki de onun hayatında da bir şeyler yolunda gitmiyor olabilir bu dönemde.
Tüm bunlara rağmen, davranışı seni gerçekten kırmış. Belki de onunla oturup bu olayı sakince bir kez daha konuşmak faydalı olabilir. Duygularını dile getir ve onun bu duruma neden böyle yaklaştığını öğrenmeye çalış. Bu yaşadığın zor durumu da önemseyerek kendine iyi bak lütfen. 🌟