Abim beni hiç umursamıyor, neden böyle davranır bir erkek?

Dün akşam 7 gibi otobüse bindim bayağı dolandiriyor zaten. Saat 8 e gelmişti resmen. Otobüsten indim ama yalnıs yerde inmisim. Dağın başında insaat olan ıssız bir yerde indim ve aşırı korktum. Abimi aradım. Beni alabilir misin bilmediğim yerde indim kimse yok ev bile yok korkuyorum dedim. Yatıyorum yorgunum gelemem bisey olmaz gel dedi kapattı. O an ki korkuyla ağladım ve yürümeye başladım. 2 tane adam vardı. Onlardan da korktum ama mecbur yanlarına gittim ana yola nerden gidicem dedim bizde oraya gidiyoruz birlikte gidelim dediler. Onların götürdüğü yere gittim mecbur. Allahtan iyi insanlardı bıraktılar beni
Ya kötü niyetli olsalardı ya başıma bisey gelseydi Abim niye böyle anlamıyorum.
Abim beni hiç umursamıyor, neden böyle davranır bir erkek?
Cevapla