Eşimin anne babasıyla yaşamaktan bıktım?

Kiralarını ödeyemedikleri için onları yanımıza aldık. Malum emekli maaşı. Ama tahammül edemiyorum artık. Yıkanmıyorlar evde ter kokusu var. Üşüyorlarmış. Camı da açamıyorum. Çünkü yine üşüyoruz diyorlar.

Salona gelip kokutmasınlar diye en geniş odayı verdim , televizyon koydum. Yine salona geliyorlar. Bu sefer ben odama geçiyorum onu da dedikodu konusu yapıyorlar.

Ben doğuluyum bunların otlu yemeklerini sevmiyorum. Benden o yemekleri yapmam bekleniyor. Tuzsuz yağsız lapa yemekten bıktım.

Eşimin anne babasıyla yaşamaktan bıktım?
Cevapla