Annem bıktım sürekli evde bağırıyor rezil oluyoruz? Artık ailemle yaşamak istemiyorum?

Apartmanda ses yalıtımı çok az normal konuşmalar duyuluyor, özellikle mutfakta ve koridorda. Annemde sürekli en ufak şeye sinirlenip bağıran biri. Tek yaptığı şey cırcır bağırmak. Anlatamıyorum bağırma diyorum yok. Her özelimizi, para konularını, salak saçma laflarını hep dinletiyor. He bide dinlemek için ş*** komşu hep mutfağa koridora geliyor ayak seslerinden anlıyorum. Azcık sessiz konuş diyorum “Hiç konuşamicakmıyım ya yeter Bana bağırma deme” diyip dahada bağırıp iyice rezil oluyoruz. Gülüyor eğleniyor 1 dk sonra yine bir şeye sinirlenip tekrar cırcır koridorda İNADINA bağırmaya başlıyor. Bu kadından bıktım artık.
Zaten Bir kaç haftadır komşunun duvara bardak koyup dinlediğini fark ettim, bir de o komşuyla sürtüşmeli kavgalıyız bizim balkonun önüne çöp atıp duruyor seviy,, siz. O bağırınca yandaki dairede bizim hakkımızda konuşmaya başlıyorlar duyuluyor. Babamda ayrı bir mesele oraya hiç girmiyorumGerçekten bıktım. bir kurtuluş yolu yok mu ya daha ne kadar dayanacam :(( en ufak şeye cırcırcırcır
Güncellemeler
+1 yıl
Ailem sürekli bağırarak en ufak şeyden kavga ediyor her an her saniye. Bıktım bir çıkış kapısı olsa keşke. İçimi dökebildiğim tek yer burası. Ne kadar anlayışlı olursam oliyim değişmiyorlar
Güncellemeler
+1 yıl
Sürtüşmeli kavgalı olduğumuz dedikoducu komşularında buna şahit olması da cabası.
Annem bıktım sürekli evde bağırıyor rezil oluyoruz? Artık ailemle yaşamak istemiyorum?
Cevapla