Eşim eski bir iş arkadaşına bir adamı sormuş? burada bir anormallik var mı sizce?

Sizce bu olay nasıl bir olay çözemedim. Eşim acaba bu adamı tanıyor olabilir mi? Eşimin eski iş arkadaşı Ayşen, bir fuardan iki adamla birlikte bir fotoğraf paylaşmış.
Eşim bu fotoğrafı Instagram’da görüp Ayşen’e mesaj atmış.

Mesajında:
“Ne kadar yaşlanmış Ahmet yaa” demiş.
Diğer kişi için ise:
“Ama öbürü kim, sanki tanıyor gibiyim ama çıkaramadım” diye yazmış.

Ayşen de buna karşılık:
“Sen tanımayabilirsin, biz yeni fabrikaya geçtiğimiz sene o da Avcılar ofiste işe başlamıştı, tanımazsın” demiş.


bu yazışmadan 2 saat sonra,
adam ve eşim Instagram’dan takipleşmeye başlamışlar.

Ben bunu fark edince eşime sordum:
“Bu adam kim?”

“Sana istek mi attı?” dedim.

Eşim:
“İsteği ben attım” dedi.
Sonra da:
“Hem zaten Ahmet’e de istek attım, ona da attım” diye ekledi.

Ben de:
“Tanımadığın bir adama neden istek atıyorsun?” dedim.

Eşim ise:
“Attım işte… ya da o mu attı, hatırlamıyorum” dedi. Eski arkadaşlar işte abartma dedi.

Eşim eski bir iş arkadaşına bir adamı sormuş? burada bir anormallik var mı sizce?
Cevapla