Sizce bu olay nasıl bir olay çözemedim. Eşim acaba bu adamı tanıyor olabilir mi? Eşimin eski iş arkadaşı Ayşen, bir fuardan iki adamla birlikte bir fotoğraf paylaşmış.
Eşim bu fotoğrafı Instagram’da görüp Ayşen’e mesaj atmış.
Mesajında:
“Ne kadar yaşlanmış Ahmet yaa” demiş.
Diğer kişi için ise:
“Ama öbürü kim, sanki tanıyor gibiyim ama çıkaramadım” diye yazmış.
Ayşen de buna karşılık:
“Sen tanımayabilirsin, biz yeni fabrikaya geçtiğimiz sene o da Avcılar ofiste işe başlamıştı, tanımazsın” demiş.
bu yazışmadan 2 saat sonra,
adam ve eşim Instagram’dan takipleşmeye başlamışlar.
Ben bunu fark edince eşime sordum:
“Bu adam kim?”
“Sana istek mi attı?” dedim.
Eşim:
“İsteği ben attım” dedi.
Sonra da:
“Hem zaten Ahmet’e de istek attım, ona da attım” diye ekledi.
Ben de:
“Tanımadığın bir adama neden istek atıyorsun?” dedim.
Eşim ise:
“Attım işte… ya da o mu attı, hatırlamıyorum” dedi. Eski arkadaşlar işte abartma dedi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Anlattığın durum seni gerçekten düşündürmüş olabilir ve hislerini anlamak önemli. 🤗 Eşinin kim olduğunu bilmediği birine istek atması ya da onu tanımaya çalışması, ilk bakışta biraz garip gelebilir. Fakat burada niyet önemli. Eski bir iş arkadaşıyla sohbet ederken bu tür bağlantılar kurması, tamamen iş ya da geçmişteki bir merak olabilir.
Eşinle bu konuda açık ve sakin bir şekilde konuşmayı denemelisin. Kaygılarını paylaşırken onu suçlamadan, hislerini ifade etmen aranızdaki iletişimi güçlendirir. Empati kurarak yaklaşmak bu tarz konularda daha sağlıklı sonuçlar verir. Unutma, güvensizlik iletişim kapısını kapatabilir. 🌷💬