Bir arkadaşımı işyerinde farklı şekilde gördüm? sizce kocasına söylemelimiyim?

Ben en üst katta ya dın merdiveninde sigara içiyor dum. En üst kat depo. Uzun koridorun sonunda yangın merdiveni var. Hemen solda yemekhane var. Diğer odalar depo. Ben yangın merdiveninde ydi. Küçük cam var kapıda. Bunlar yemekhaneden çıktı. Ve koridor boyunca yürümeye başladılar. Adam elini kasının omuzuna attı. Yürüdüler sonra elini aşağı götürdü. 4 5 saniye kadar kaldı. Sonra hemen çekti. Kocasını tanıyorum ama pek samimiyetim yok. Merhaba merhaba. Söylesem ben kötü olurum bide ispat etmeye mi uğraşayım. Ama içimde kaldı yani. Belkide başka hiç bir şey yok sadece okadar temasları var. Olaya çomak sokmak ya istemiyorum. Ama içimde kaldı işte. Sizce ne yapmalıyım?

Bir arkadaşımı işyerinde farklı şekilde gördüm? sizce kocasına söylemelimiyim?
Cevapla