İntihar eden insanları yadırgıyor musunuz?

Bu konu üzerine uzunca düşünecek vaktim oldu ve sonra şunu farkettim yaşamak toplumsal bir süreç, ama intihar edenin değil başka seçenek bırakmayan kişinin/ kişilerin katil olduğunu düşünüyorum ama sırf bu psikolojiye girsinler de ilgi çekeyim diyen insanlar bu söylediklerime dahil değil, tabi bunu düşünenin sizin değil yapan kişinin düşünmesi gereken şey olduğunu düşünüyorum çünkü hiç kimsenin başka bir kişi yerine konuşup düşünmeye hakkı yok, hiç birimiz hiç kimseyi ( şahsi olan kişiler dahil) %100 tanımıyoruz
İntihar eden insanları yadırgıyor musunuz?
İntihar eden insanları yadırgıyor musunuz?
Cevapla