İntihar edenler hakkında ne düşünüyorsunuz?

uzun zamandır i*har düşünüyorum ama yapmadım korktuğum için değil hayattan kaçtı demesinler diye yakın zamanda sınavım var bu sınavda yüksek alıp yapıcam kendimi kanıtlamış olucam eğer edip cehenneme gitsem bile önemli değil cennete gidersem ne olucak hem biraz düşündümde cennette sürekli mutluysak orada gerçeklik azdır biz muhtemelen filmlerde sürekli gülen başrol gibi bişe olucağız bu kötü bence benliğimizi kaybetmek gibi bir şey

İntihar edenler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla