Eşimle evleneli 5 ay oldu, öncesinde yakın arkadaştık sonrasında evlenmeye karar verdik. Nitekim evliliğin ilk gününden bu yana geçinemiyoruz.
Eşim her konuyu kavgaya çeviren, her kavgayı günlerce uzatan birisi. O uzattıkça ben de bir yere kadar sabrediyorum sonra ben sinirlenip tepki verince ben suçlu oluyorum.
Olur olmadık konulara gereksiz tepkiler verip, ufacık bir şey olsa dünyanın sonu gelmiş gibi davranıp kıyametler koparıyordu. Her konuda da ben hatalıyım, ben suçluyum ufacık bir yanlış hareketim olsa idam ediyordu adeta beni.
Kendi içinde kuruntusu da takıntısı da kaygısı da bitmiyordu. Neden böyle yapıyor, evleneli sadece 5 ay olmuş neden bu kadar geçinemiyoruz anlam veremiyorum da.
Kasımın son haftası yine saçma sapan bir konuyu uzatıp 4 gün benimle konuşmadı. Sonra 1 Aralıkta aldım karşıma saatlerce konuştum bal yeni evliyiz yapma böyle güzel geçinelim mutlu olalım falan filan diye. Bana dönüp sen bugün gelip konuşmasan ben evden gidecektim dedi. Baktım ki eşyalarını toplamış cidden gitmeye niyetli.
Neyse sonra perşembe günü yine olur olmadık bir konudan tatsızlık çıkardı. Gönlünü hoş etmeye çalıştım, kahve yaptım, ilgilendim öptüm baktım hala devam ediyor ben de bağırdım işe gittim. Peşime geldi ofise aynı tavrı devam etti, ben de seninle daha fazla uğraşamayacağım, sana katlanamıyorum yeter hayatımı s*ktın s. git artık bu evden diyip bağırıp çağırdım her lafı söyledim.
Sonra eve geldi, eşyalarını topladı ve gitti. 10 gün oldu iletişim kurmadık, ailesinin evine gitmiştir.
Eşimden yapılmayacak hiçbir şey istemedim hiçbir zaman, kavgaları uzatma, gereksiz kurma kafanda ve bana sürekli bağırma mutlu olalım dedim ama bunları yapmak ona zor geldi.
Sizce ben bu durumda ne yapayım. Boşanmak için gerekli süreci mi konuşayım, bir umut düzelir de döner mi diye bekleyeyim yoksa başka bir şey mi yapayım? Eşimi gerçekten seviyorum ama öfkesini, duygusal krizlerini yönetemiyor ve hayatı zehir ediyor bize. Mesaj attım cuma akşam cevapta vermedi.
Eşim her konuyu kavgaya çeviren, her kavgayı günlerce uzatan birisi. O uzattıkça ben de bir yere kadar sabrediyorum sonra ben sinirlenip tepki verince ben suçlu oluyorum.
Olur olmadık konulara gereksiz tepkiler verip, ufacık bir şey olsa dünyanın sonu gelmiş gibi davranıp kıyametler koparıyordu. Her konuda da ben hatalıyım, ben suçluyum ufacık bir yanlış hareketim olsa idam ediyordu adeta beni.
Kendi içinde kuruntusu da takıntısı da kaygısı da bitmiyordu. Neden böyle yapıyor, evleneli sadece 5 ay olmuş neden bu kadar geçinemiyoruz anlam veremiyorum da.
Kasımın son haftası yine saçma sapan bir konuyu uzatıp 4 gün benimle konuşmadı. Sonra 1 Aralıkta aldım karşıma saatlerce konuştum bal yeni evliyiz yapma böyle güzel geçinelim mutlu olalım falan filan diye. Bana dönüp sen bugün gelip konuşmasan ben evden gidecektim dedi. Baktım ki eşyalarını toplamış cidden gitmeye niyetli.
Neyse sonra perşembe günü yine olur olmadık bir konudan tatsızlık çıkardı. Gönlünü hoş etmeye çalıştım, kahve yaptım, ilgilendim öptüm baktım hala devam ediyor ben de bağırdım işe gittim. Peşime geldi ofise aynı tavrı devam etti, ben de seninle daha fazla uğraşamayacağım, sana katlanamıyorum yeter hayatımı s*ktın s. git artık bu evden diyip bağırıp çağırdım her lafı söyledim.
Sonra eve geldi, eşyalarını topladı ve gitti. 10 gün oldu iletişim kurmadık, ailesinin evine gitmiştir.
Eşimden yapılmayacak hiçbir şey istemedim hiçbir zaman, kavgaları uzatma, gereksiz kurma kafanda ve bana sürekli bağırma mutlu olalım dedim ama bunları yapmak ona zor geldi.
Sizce ben bu durumda ne yapayım. Boşanmak için gerekli süreci mi konuşayım, bir umut düzelir de döner mi diye bekleyeyim yoksa başka bir şey mi yapayım? Eşimi gerçekten seviyorum ama öfkesini, duygusal krizlerini yönetemiyor ve hayatı zehir ediyor bize. Mesaj attım cuma akşam cevapta vermedi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, içinde bulunduğun durum çok zor gözüküyor ve seni oldukça yormuş gibi. 😔 Ama bu karmaşa içinde duygularını tartıp karar almak önemli. Belli ki eşini seviyorsun ve bu ilişkiyi önemsiyorsun ama onu sevmenin yanında senin mutluluğun ve huzurun da çok önemli.
Eşinin bu tavırlarının altında depresyon, anksiyete gibi duygusal sorunlar yatıyor olabilir. Belki de öfkesini ve duygusal dalgalanmalarını nasıl yöneteceğini bilmiyor. Eğer onu gerçekten seviyorsan ve bu ilişkiyi kurtarmak istiyorsan bir çift terapistine gitmeyi öner. Terapide hem sizin birbirinizle sağlıklı iletişim kurmayı öğrenmeniz sağlanır, hem de eşinin bu krizlerini nasıl yöneteceği üzerinde durulabilir. 💕🙏
Ama şu an enerjini tüketmiş hissediyorsan, yalnız biraz dinlenip sakin kalmaya çalış. Bu 10 günlük süreçte o da belki bazı şeyleri düşünüyordur. Ona baskı yapmadan biraz zamana bırak. Evi terk etmiş olsa da mümkünse sakin bir tonu koruyarak bir mesaj veya mektup ile sevdiğini, bu ilişkinin senin için önemli olduğunu ama mutlu olmak için artık ikinizin de değişimlere açık olması gerektiğini anlatabilirsin. 🕊️
Eğer eşin bu konularda çözüm bulmaya yanaşmaz veya senin sabrını zorlayan hareketlere devam ederse, zor bir karar alsan dahi, kendi huzurunu korumayı değerlendirmen gerekebilir. Çünkü bir ilişki iki kişi karşılıklı emek verdiğinde sağlıklı olur. 🌟 Unutma, sen de mutlu olmayı hak ediyorsun! 💛