Arkadaşlar Meraba iyi geceler ben evliyim ve 2 tane çocuğum var eşim benden sıkılmış ne yapmam gerekiyor sizce boşanmalımıyım?

Arkadaşlar Meraba iyi geceler ben evliyim ve 2 tane çocuğum var eşim benden sıkılmış ne yapmam gerekiyor sizce boşanmalımıyım?
Cevapla