Arkadasımla eskiden konusan cocuktan hoslanıyorum napcam?

ya arkadaşımın eskiden konustugu çocuktan hoşlanıyorum gibiyim hoslanma değilde bi bag var yani iyi anlasıyoz cozemedıgın bi bag var aramızda arkadaşımla önceden konusmuslar ben bunu bilmiyodum ogrenınce o gozle bakmamaya calıstım ama bilmiyorum yani kız eskiden baya yakın arkadasımdı bana cok kazık attı ayrıldığımızda benım değil eximin yanında durdu arkamdanda baya konustu ama Şu an iyiydik yani okul dışı pek konusmuyoz ama okulda samimiyiz ona ihanet mi etmis oluyorum ya da konuşsak falan ne biliyim bisey olsa * ben mi olurum napcam bilmiyom duygularımdan kaçmaya çalışıyorum. kız eximle konuşmuştu hatta halada konusuyo bazen. exim oldugunu bilmesine rağmen konuştu o takmadıysa bende mi takmasam of napcam arkadaş grubumuzdakilerde o kızla şakaydı shipliyo yani oyle bisey olsa kotu duruma düşerim
Arkadasımla eskiden konusan cocuktan hoslanıyorum napcam?
Cevapla