Birçok erkek kız kardeşinin ya da kızının kendisi gibi birisyle evlenmesini istemez bence, sizce?

Her önüne gelene fotoğraf atan, s@pık mesajlar yazan, kadın nefreti taşıyan, şiddete meyilli, duygusal kontrolü zayıf (kızgınlık, şiddete meyillilik) birçok erkek kendisini haklı bulur ama kendi kızkardeşi ya da kızının kendisi gibi birisiyle evlenmesini istemez.

Burada önüne gelen kadına hakaret ederken, sapık içerikli mesaj atarken "Ulan ben ne biçim insanım. Benim aileme biri böyle yapsa ortalığı ayağa kaldırırdım." diye düşünüyorlar mıdır?

Bazı erkeklere yaptığı ! ğrençliği boyutunu kavratabilmek için ille annesinden, kız kardeşinden, kızından örnek vermek gerekiyor ille. "Senin kızkardeşine biri böyle yapsa..." demedikçe empati kuramayan, yaptığı eylemin ciddiyetini algılayamayan insanımsılar söz konusu.

Bu insanımsılar sadece kendi ailelerine değer verirken ya da değer veriyor gibi davranırken başka insanların evlatları için de kendilerinin tehlikeli şahıs konumda olduklarının farkında mı acaba?

Siz ne düşünüyorsunuz?

Birçok erkek kız kardeşinin ya da kızının kendisi gibi birisyle evlenmesini istemez bence, sizce?
Cevapla