Her önüne gelene fotoğraf atan, s@pık mesajlar yazan, kadın nefreti taşıyan, şiddete meyilli, duygusal kontrolü zayıf (kızgınlık, şiddete meyillilik) birçok erkek kendisini haklı bulur ama kendi kızkardeşi ya da kızının kendisi gibi birisiyle evlenmesini istemez.
Burada önüne gelen kadına hakaret ederken, sapık içerikli mesaj atarken "Ulan ben ne biçim insanım. Benim aileme biri böyle yapsa ortalığı ayağa kaldırırdım." diye düşünüyorlar mıdır?
Bazı erkeklere yaptığı ! ğrençliği boyutunu kavratabilmek için ille annesinden, kız kardeşinden, kızından örnek vermek gerekiyor ille. "Senin kızkardeşine biri böyle yapsa..." demedikçe empati kuramayan, yaptığı eylemin ciddiyetini algılayamayan insanımsılar söz konusu.
Bu insanımsılar sadece kendi ailelerine değer verirken ya da değer veriyor gibi davranırken başka insanların evlatları için de kendilerinin tehlikeli şahıs konumda olduklarının farkında mı acaba?
Siz ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer